![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Tekemisiä
-
Re: Tekemisiä
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Jäimme paitsi monesta kiehtovasta ja mukaansa tempaavasta koulumatkakuvauksesta.tuomaril kirjoitti:Olen katsellut koko päivän aamupäivästä tähän saakka Salkkareita. En nääs ollu tänään koulussa.

-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Lare kirjoitti:Jäimme paitsi monesta kiehtovasta ja mukaansa tempaavasta koulumatkakuvauksesta.tuomaril kirjoitti:Olen katsellut koko päivän aamupäivästä tähän saakka Salkkareita. En nääs ollu tänään koulussa.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Tuosta pitäisi jo maksaa palkkaa. Itse en pystyisi tuollaiseen urotekoon. Oletko ostanut ne kolme salkkari boksia mitä katselet?tuomaril kirjoitti:Olen katsellut koko päivän aamupäivästä tähän saakka Salkkareita. En nääs ollu tänään koulussa.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Tähän ei vaan voi olla puuttumatta.M.P.T kirjoitti:Täytyy katsoa myös kortonkilaatikon tilanne, että voin käydä suihkussa. Minulla ei ole sopivan kokoisia kumihanskoja, joten peukaloon tarvitaan kortonkeja. Onneksi noita vanhentuneita löytyi muutama.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Ei ne kimulit/tyttöset siitä peukalosta kai niin hirveästi perusta, eikä peukkuseksi edes tarvi tietääkseni ehkäisyäkään niin hirveästi.
- Aika edesvastuutonta ajatella, että vanhentuneella preservatiivilla voi laittaa suihkussa...
-
Arvasinkin, että joku puuttuu tähän. Vanhentuneet kumit toimii hyvin peukalon suojana suihkussa. Pikkuveikkaan käytetään niitä missä aikaa on jäljellä. Etkös muista, että peukaloni on riekaleinaTauvo kirjoitti:Tähän ei vaan voi olla puuttumatta.M.P.T kirjoitti:Täytyy katsoa myös kortonkilaatikon tilanne, että voin käydä suihkussa. Minulla ei ole sopivan kokoisia kumihanskoja, joten peukaloon tarvitaan kortonkeja. Onneksi noita vanhentuneita löytyi muutama.![]()
- Ei ne kimulit/tyttöset siitä peukalosta kai niin hirveästi perusta, eikä peukkuseksi edes tarvi tietääkseni ehkäisyäkään niin hirveästi.
- Aika edesvastuutonta ajatella, että vanhentuneella preservatiivilla voi laittaa suihkussa...
-
Vai että ostanut.M.P.T kirjoitti:Tuosta pitäisi jo maksaa palkkaa. Itse en pystyisi tuollaiseen urotekoon. Oletko ostanut ne kolme salkkari boksia mitä katselet?tuomaril kirjoitti:Olen katsellut koko päivän aamupäivästä tähän saakka Salkkareita. En nääs ollu tänään koulussa.
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Noh. Eroaako 36 neliötä 68 neliöstä? Voithan sinä ostaa sellaisen saunamökinPeitsamo kirjoitti:Kyllä sitä kelpaa siellä Ok-talossa saunottaa neitejäPitäisiköhän itsekin ruveta velkaspedeksi ja hommata hieman isompi kämppä tämän nykyisen 36 neliön panoluukun sijaan? Kelpaisi kutsua naikkosia yökylään, ettei aina tarvitsisi "vieraissa" käydä

En minä ole mikään kylvettäjä
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Emminoo läskiM.P.T kirjoitti:Ennemmin kuitenkin on velkaspede kuin lihottaa läskiä vuokraloordia.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Jos ei ole tarpeeksi vuokraluukkujaMacco kirjoitti:Emminoo läskiM.P.T kirjoitti:Ennemmin kuitenkin on velkaspede kuin lihottaa läskiä vuokraloordia.

-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Sen verran rauhallinen taloyhtiö erittäin viihtyisällä alueella, etten taida muuttaa täältä ihan helpolla ellen sitten jonkin eukon kanssa vahingossa lyöttäydy yhteen. Kuudessa asuntonäytössä olen tähän mennessä käynyt ja jokaisessa taloyhtiössä oli näitä sosiaalitapauksia, juoppoja, somppuja etc. Vuorotyötä tekevänä hyville yöunille lasken rahassa aika suuren arvon. Toista vuotta olen asunut nykyisessä paikkaan, enkä kertaakaan ole joutunut valvomaan bilettäjien takia. Tuskin kovin moni voi samaa mennä sanomaan
e: pitää vetää sanoja takaisin. Vastaavan kokoisia ja ikäisiä ylimmän kerroksen kämppiä on alueella kaupattu about 120 000 euron hintaan ja ylikin
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Minä voin jopa pistää paremmaksi.Peitsamo kirjoitti: Toista vuotta olen asunut nykyisessä paikkaan, enkä kertaakaan ole joutunut valvomaan bilettäjien takia. Tuskin kovin moni voi samaa mennä sanomaan
-
-
Viesti Kirjoittaja thoug »
Niin on, koko pitäjällä ei ole mitään juhlimisen arvoista ni ei oo meteliä koskaan.Peitsamo kirjoitti:Helppo se on siellä Luumäellä
Nikon D500, Nikkoreita +
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kunkku ei vaan tiedä kaikesta siitä juhlinnasta, kun on poissa Luumäeltä silloin.thoug kirjoitti:Niin on, koko pitäjällä ei ole mitään juhlimisen arvoista ni ei oo meteliä koskaan.Peitsamo kirjoitti:Helppo se on siellä Luumäellä
-
Hah.
haa

höh
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
öh
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minoon asunu tässä yli 10 vuotta, yhden vuoden asui taloyhtiössä idiootti joka biletti, sai lähteä. Täällä ei kuulu mistään mitään.Peitsamo kirjoitti: Toista vuotta olen asunut nykyisessä paikkaan, enkä kertaakaan ole joutunut valvomaan bilettäjien takia. Tuskin kovin moni voi samaa mennä sanomaan
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Kunkku lähtee minun kanssa joulukuussa laivalle niin näytetään miten juhlitaan. Lauletaan serenaadia sitten Turussa naisille. Olen syntymähumalasa ja näin ollen en tarvitse rohkaisuaKunkkuJ kirjoitti:Mitä ne ihmiset muka silloin juhlis, kun minä olen matkoilla? Hah hah!![]()

-
Ei ikinä! Sinä veisit kuitenkin kaikki naiset...M.P.T kirjoitti:Kunkku lähtee minun kanssa joulukuussa laivalle ...
-
-
Viesti Kirjoittaja thoug »
Nikon D500, Nikkoreita +
-
Ei suinkka, ikää Sutsukilla on 40 vuotta, kokonaiskilometrejä ei tiedä kukaan. Noilla ketjuilla on ajettu 6458 km.thoug kirjoitti:^ Siis tuohan on täysin ajamaton pyörä, koristeeksiko ostanu?
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Hanki tuollainen: http://www.tutorochainoiler.com/index.p ... /view/1/14 Kertakaikkiaan Mainio Laite. Ei tarviste sähköä eikä alipainetta. Pelkkä letku ketjulle.hatey kirjoitti:Tekemisin Sutsukin ketjut puhtaaksi ja öljysin ne, kyllä taas kelpaa ajella. Kädet likaantui tuossa puuhassa, joten nyt on hyvä syy tehdä manikyyri.
-
Onko jotain karkeaa arviota ajomäärästä?hatey kirjoitti:Ei suinkka, ikää Sutsukilla on 40 vuotta, kokonaiskilometrejä ei tiedä kukaan. Noilla ketjuilla on ajettu 6458 km.thoug kirjoitti:^ Siis tuohan on täysin ajamaton pyörä, koristeeksiko ostanu?
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka