muumion kosto on kammottavaKain kirjoitti:Näin unta, että kiereskelin tupakansavuisissa baareissa pitkin yötä, ikuisesti.
Ihan kuin minut olisi kirottu?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
muumion kosto on kammottavaKain kirjoitti:Näin unta, että kiereskelin tupakansavuisissa baareissa pitkin yötä, ikuisesti.
Ihan kuin minut olisi kirottu?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
...lua? Rivo!Kain kirjoitti:Olin Ozzy Osbournen kanssa linnassa ja polteltiin pil...
Ja samalla haukuttiin System Of Downia.
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Ihqu uni. Söpöä, haluan samanlaisia unia. Lunta ja vilpoa.Citruuna kirjoitti:Näin ihan kamalaa painajaista viime yönä! Satoi lunta niin paljon, että koko maa tuli valkoiseksi, ja sitä oli aika paksu kerros, vaikka oli kesäkuu. Mutta onneksi heti kun sade loppui, lumikin alkoi sulaa.
Todennäköisesti arisel on syyllinen tähän uneen - mitäs linkitti kamalan kauhu-uutisen lumisateesta Pirkanmaalla.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Minä olen nähnyt unta avaruuden tyhjiössä olemisesta, siellä lienee ollut sangen kylmä, vaikken moista unennäössäni ole tuntenut.hatey kirjoitti:Ihqu uni. Söpöä, haluan samanlaisia unia. Lunta ja vilpoa.Citruuna kirjoitti:Näin ihan kamalaa painajaista viime yönä! Satoi lunta niin paljon, että koko maa tuli valkoiseksi, ja sitä oli aika paksu kerros, vaikka oli kesäkuu. Mutta onneksi heti kun sade loppui, lumikin alkoi sulaa.
Todennäköisesti arisel on syyllinen tähän uneen - mitäs linkitti kamalan kauhu-uutisen lumisateesta Pirkanmaalla.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Minä olen taas kokenut elämäni kenties uljaimmat hetket unissani...Otetaan huomioon että ihminen nukkuu kolmanneksen elämästään, unetkin ovat ihmiselämää, siinä missä muukin todellisuus, eikä mitään olalla kohautettavia sessioita.hatey kirjoitti:Unien näkeminen voisi olla ihan mielenkiintoista: Ilmaisia elokuvia, joissa olisi itse pääosassa. Mutta unien näkeminen vaatinee mielikuvista, minulla ei ole sellaista. Olen poistanut itsestäni sellaisen turhana.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Niinhän sä luulet...Citruuna kirjoitti:Toisinaan harmittaa, että unia ei voi tallentaa minnekään.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
^ Suuri unenselittäjä Citruuna selittää unenne. Tuo on helppo tulkittava.hatey kirjoitti:Näin ihan outoa unta. Oli iso ruokasali jossa oli paljon populaa, tarjolla oli vain kala-aterioita, kylmiä sellaisia. Söin voileipäkakkua, kunnes yhtäkin otin viereisestä pöydästä jonkun tuntemattoman naisen puhelimen laturinjohdon ja söin sen.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Deja vu ensimmäiseltä inttilomalta. Tulkitkaa miten haluatte.Citruuna kirjoitti:Itte näin unta, että olin lähdössä lomalle bussilla, suuret kassit mukanani, enkä löytänytkään pysäkkiä jolta bussin piti lähteä. Helppo tulkita myöskin.
Viesti Kirjoittaja Jarlaita »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Missä se suuren Sitruunan selitys on?Citruuna kirjoitti: ^ Suuri unenselittäjä Citruuna selittää unenne. Tuo on helppo tulkittava.![]()
Viesti Kirjoittaja Lare »
Luulen, että selitys on Freudilainen yhtä kyytiä, eli kovaa menoa.hatey kirjoitti:Missä se suuren Sitruunan selitys on?Citruuna kirjoitti: ^ Suuri unenselittäjä Citruuna selittää unenne. Tuo on helppo tulkittava.![]()