Viizei kirjoitti:Ihmettelen sitä kuinka tulosruutua katsoessa näin yhtäkkiä Tutosta kertovan uutisen yhteydessä pari sekuntia lähikuvaa Tauvosta katsomossa huutamassa (avatarien perusteella).
Hmmm… Katsoin Mtv3:n urheilu-uutiset. Ei siellä ollut edes uutista TuTosta, eli tarkoittanet jotain muuta ohjelmaa? Myöskään YLE:llä ei näkynyt mitään Turussa kuvattua yleisöä.
Minä löysin tuon kohdan TV Kaistasta, ja otin kuvakaappauksenkin, vaan enpä tiedä, haluaako Tauvo minun laittavan tuon mekastuskuvan tänne julkisesti. On hyvä ja sanoo.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
amanita kirjoitti:Minä löysin tuon kohdan TV Kaistasta, ja otin kuvakaappauksenkin, vaan enpä tiedä, haluaako Tauvo minun laittavan tuon mekastuskuvan tänne julkisesti. On hyvä ja sanoo.
Heh.. Senkus laitat. Kuvassa en ole minä. En riehu fanikatsomossa seisten pelipaita päällä, vaan istun parhaalla paikalla herrasmiesmäisesti. Eihän tuossa tyypissä ja minussa ollut muuta yhteistä, kuin se että kummallakin on erilaiset silmälasit.
Edit: kuva lienee todiste…
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut Tauvo, 17.1.2014 klo 0.06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Voisitte kuitenkin voittaa kaksoisolentokilpailun, jos sille päälle sattuisitte, ja jos sinäkin ottaisit hieman tuimemman ilmeen, sekä tommosen lippiksen päähäsi.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Jos sinulle on tullut erimielisyyksiä sen nätin lentoemonaapurin kanssa, niin tarjoudun sovittelijaksi.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Pitääkö se autoaan kestoparkissa etuoven eessä ja vielä käynnissä.
Ehkä vetävien pyörien venttiileiden irroitus voisi olla puhkomista kätevämpi käytännön pila.
Ps. peruna pakariin on myös vanha kikka...
Viimeksi muokannut Leader dog, 17.1.2014 klo 11.51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tauvo kirjoitti:Kuvassa en ole minä. En riehu fanikatsomossa seisten pelipaita päällä, vaan istun parhaalla paikalla herrasmiesmäisesti. Eihän tuossa tyypissä ja minussa ollut muuta yhteistä, kuin se että kummallakin on erilaiset silmälasit.
Perhana näytti avataren perusteella niin samalta. No ei voi mitään. Kenties parempi näin.
Täällähän sitä sitten "kevyellä" iltapalalla käytiin, Keskuskatu nelosessa. Pasta salmon oli todella hyvää.. jotta paikka oli oikein onnistunut valinta. 8)
Viimeksi muokannut kuriton, 19.1.2014 klo 17.11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fazerin Sinistä valmistetaan Suomessa Vantaalla sijaitsevassa tehtaassa. Vuosittainen myynti on noussut 7,6 miljoonaan kiloon. Suomessa joka neljäs myyty suklaalevy on Fazerin Sininen. Suomen lisäksi tuotteita myydään Ruotsissa, Puolassa, Venäjällä ja Baltian maissa. Tax-free-myynnin kautta suklaata myydään myös moniin muihin maihin.