![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
JL
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja iMies »
Sano sille naapurillesi, että lähettää sen teidän anomuksen uudelleen vasta huomenna, tai jos se nyt on ihan pakko lähettää jo tänään, niin ainakin päivää sen vasta huomiselle. Toisin kuin norjalaiset ruutitehtaan perilliset, me emme juuri myönnä näitä tulevasta toiminnasta.Lihapipo kirjoitti:Helsingin Sanomat uutisoi, että alkoholin kohtuukäyttö suojaa naisia nivelreumalta. Koska olen luonteeltani filantrooppi, päätin, että minähän voisin kohtuukäyttää alkoholia tänään oikein reilusti, jotta naisten nivelet säästyisivät tuolta viheliäiseltä vaivalta. Ainakin olen kantanut korteni kekoon.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Kiitän suurvisiiriä hänen avopäisyydestään ja muuta semmosta. Uusi prenikka onkin tarpeen, kun entinen ikäänkuin vahingonomaisesti joutui vaikeaselkoisen salaliiton seurauksena panttihuutokauppaan. Kyllä minä olen tämän tyyppistä kansalaisaktivismia harjoittanut jo pidemmän aikaa puhtaasti altruistisista syistä, ja uskoakseni paljon yhteistä hyvää aikaan saanut. Jos arvon laajakulmamufti sen suinkin sallii, niin tilaisuuteen saapi varmasti tuoda omat virvokkeet?iMies kirjoitti:Sano sille naapurillesi, että lähettää sen teidän anomuksen uudelleen vasta huomenna, tai jos se nyt on ihan pakko lähettää jo tänään, niin ainakin päivää sen vasta huomiselle. Toisin kuin norjalaiset ruutitehtaan perilliset, me emme juuri myönnä näitä tulevasta toiminnasta.Lihapipo kirjoitti:Helsingin Sanomat uutisoi, että alkoholin kohtuukäyttö suojaa naisia nivelreumalta. Koska olen luonteeltani filantrooppi, päätin, että minähän voisin kohtuukäyttää alkoholia tänään oikein reilusti, jotta naisten nivelet säästyisivät tuolta viheliäiseltä vaivalta. Ainakin olen kantanut korteni kekoon.
Noin muuten suursmurffi oli toki sitä mieltä, että kyllä tuosta vähintään SVR I kultaristein tulee.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja pallo »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Näin Venäjällä...Venäläismetsästä löytyi satoja ihmissikiöitä
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Onhan se huvittavaa kun vangeilla on paremmat oltavat kuin minulla kotona. On pleikkarit ja pelit. Huonekkin on minulla enemmän sparttalainen kuin vangeilla. Pitäisi varmaan rakentaa vankila tontilleni. Olisi jo hyvä kuoppa valmiina ja vain sähköaita puuttuu.hatey kirjoitti:Täälläkin olisi tuommoinen "kolmen rikkeen käytäntö" ihan naseva. Pysyisi hörhöt poissa maisemista. Ja vankilakin näyttää noissa kuvissa ihan vankilalle, eikä millekään hotellille. Tuommoinen systeemi olisi pitänyt tämän yhdenkin pellen ikuisesti poissa ihmisten kiusana olemisesta, tämä..tämä..äh joku Nikita Fouga Magister sen pellen nimi oli, entinen Valjakkala. Ja se Porvoon MäcShit autokaistateloittajakin olisi pysynyt ikuisesti tuommoisessa söpössä neliömetrin verkkohäkissä. Ja kaikki narkkihörhöt sun muut epäkelvot yksilöt. Vankilanhan pitäisi olla rangaistus, eikä viiden tähden hotelli mukavuuksilla.
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
-Seitsemän vuoden vankeusrangaistus olisi täysin kohtuuton tuomio rauhanomaisesta mielipiteenilmaisusta
Viesti Kirjoittaja Kain »
Pesukarhuhan se.arisel kirjoitti:Sillä välin toispualjokke:
http://www.nydailynews.com/new-york/dea ... -1.1121889
Ei välttämättä kannata aamukahvipöydässä katsoa näitä kuvia...
"Jokihirviön" mysteeri kuumentaa tunteita New Yorkissa