Mutta missä on kunkku?Anniel kirjoitti:Kas, kuinkas sattui, niin minäkinamanita kirjoitti:Kuoharia pohjoisessa.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Escobar75 »
Mutta missä on kunkku?Anniel kirjoitti:Kas, kuinkas sattui, niin minäkinamanita kirjoitti:Kuoharia pohjoisessa.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ei näkynyt ketään resupekkoja liftaamassa matkalla tänne...Escobar75 kirjoitti:Mutta missä on kunkku?Anniel kirjoitti:Kas, kuinkas sattui, niin minäkinamanita kirjoitti:Kuoharia pohjoisessa.![]()
Sori mutta pääsi just loppumaan kun Salamijak löysi baariin.Marbo kirjoitti:Yks olut kiitos!
Eihän meiltä nyt olut lopu kesken, tässä osa Baarin valikoimasta:Escobar75 kirjoitti:Sori mutta pääsi just loppumaan kun Salamijak löysi baariin.Marbo kirjoitti:Yks olut kiitos!
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Mitäs täällä oikein horistaan? Ei taideta olla enää täydessä ymmärryksessä, vai? Noista jutuistanne voisi joku saada sen kuvan, että minä olisin joku tien laidassa kerjäävä resupekka. Tuollaista voisi jo pitää loukkauksena, kun kyseessä on tällainen hillitty, aina kohteliaasti ja muutenkin fiksusti käyttäytyvä hyvin pukeutuva herrasmies. 8)Anniel kirjoitti:Ei näkynyt ketään resupekkoja liftaamassa matkalla tänne...Escobar75 kirjoitti:Mutta missä on kunkku?Anniel kirjoitti:Kas, kuinkas sattui, niin minäkinamanita kirjoitti:Kuoharia pohjoisessa.![]()
Moi Salmari!
*pus*KunkkuJ kirjoitti:Mitäs täällä oikein horistaan? Ei taideta olla enää täydessä ymmärryksessä, vai? Noista jutuistanne voisi joku saada sen kuvan, että minä olisin joku tien laidassa kerjäävä resupekka. Tuollaista voisi jo pitää loukkauksena, kun kyseessä on tällainen hillitty, aina kohteliaasti ja muutenkin fiksusti käyttäytyvä hyvin pukeutuva herrasmies. 8)
*pus sullekin*Escobar75 kirjoitti:Tästähän kehkeytyy vielä kunnon kolmiodraama kun ama potkii rakkaudesta kunkkua ja anni pusuttelee julkisesti, kohta joku "vuodattaa" kyseisessä topikissa, pakko ottaa punkkua ja tehdä popcornit valmiiksi, kohta alkaa näytös..
Anniel kirjoitti: *pus*
No mitäs toi nyt oli? Hetikö alat toisia nuoleskelemaan?Anniel kirjoitti:*pus sullekin*Escobar75 kirjoitti:Tästähän kehkeytyy vielä kunnon kolmiodraama kun ama potkii rakkaudesta kunkkua ja anni pusuttelee julkisesti, kohta joku "vuodattaa" kyseisessä topikissa, pakko ottaa punkkua ja tehdä popcornit valmiiksi, kohta alkaa näytös..
Viesti Kirjoittaja Erño »
Nyt alkaa vaikuttaa siltä, että Annin olisi korkea aika lähteä kotiin lepäämään. Tule, minä lähden saattamaan sinut turvallisesti kotiin. 8)Anniel kirjoitti:Hihihi
Tuu hakeen sitKunkkuJ kirjoitti:Nyt alkaa vaikuttaa siltä, että Annin olisi korkea aika lähteä kotiin lepäämään. Tule, minä lähden saattamaan sinut turvallisesti kotiin. 8)Anniel kirjoitti:Hihihi
Aamulla kaduttaa... Sano mun sanoneen.Anniel kirjoitti:Tuu hakeen sitKunkkuJ kirjoitti:Nyt alkaa vaikuttaa siltä, että Annin olisi korkea aika lähteä kotiin lepäämään. Tule, minä lähden saattamaan sinut turvallisesti kotiin. 8)Anniel kirjoitti:Hihihi
Kumpaa?Anghorn kirjoitti:Aamulla kaduttaa... Sano mun sanoneen.Anniel kirjoitti:Tuu hakeen sitKunkkuJ kirjoitti:Nyt alkaa vaikuttaa siltä, että Annin olisi korkea aika lähteä kotiin lepäämään. Tule, minä lähden saattamaan sinut turvallisesti kotiin. 8)Anniel kirjoitti:Hihihi
Todennäköisesti vähän kumpaakin.Anniel kirjoitti: Kumpaa?
Erño ei tämä ole mikään vituaaribaari, eikä täällä tarvi tilata alkoholia, jos ei halua. Tervetuloa, uimakouluun.Erño kirjoitti:Ai kattos, ollaan baarissa. No ei ihmekään, että meno on tämmöstä. Onneksi on tää virtuaalibaari, niin ei tartte oikeasti lähtä sekaantumaan mihinkään alkoholihöyryiseen kolmiodraamaan.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Niin juu. Sitä paitsi komeuteni säteilee melkein Helsinkiin houkutellen baariin lisää hameväkeä. Se kun sitä alkomahoolia nauttii, niin komistutte te kuolevaisetkin, ainakin hameväen silmissä.Salamijakk kirjoitti:Erño ei tämä ole mikään vituaaribaari, eikä täällä tarvi tilata alkoholia, jos ei halua. Tervetuloa, uimakouluun.Erño kirjoitti:Ai kattos, ollaan baarissa. No ei ihmekään, että meno on tämmöstä. Onneksi on tää virtuaalibaari, niin ei tartte oikeasti lähtä sekaantumaan mihinkään alkoholihöyryiseen kolmiodraamaan.
Meth ollaan Erñon kaa pohojosen poikii ja syyään mitä halutaan, mutta juomapuolikin on epärasistinen.
Hah, ei ainakaan meitä Annin kanssa kaduta mikään. Toisin on varmasti sen turkulaisen kaunissilmäisen, mutta koppavan naisihmisen kohdalla, kunhan hän ymmärtää juuri päästäneensä onnen kulkemaan ohitseen.Anghorn kirjoitti:Todennäköisesti vähän kumpaakin.Anniel kirjoitti: Kumpaa?