Ärh...tsih...piuHieno kirjoitti:Ostamaan ihkupissis-vaatteita?hatey kirjoitti:Huomenna Helsinkiin shoppaamaan.

En ole mikään ihkupissis! Olen Aikuinen

Viesti Kirjoittaja hatey »
Ärh...tsih...piuHieno kirjoitti:Ostamaan ihkupissis-vaatteita?hatey kirjoitti:Huomenna Helsinkiin shoppaamaan.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Ihanaa <3 eilen katoin aamulla töllöstä. Ruudussa kaks näkemätöntä jaksoaki odottelee, tänään vois katella ainaki yhdenPeitsamo kirjoitti:Nigella kokkaa nelosella. En tiennytkään tämän tulevan töllöstäJynssää nyt sitä valkosipulia oikein kunnolla!
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kuka on Nigella?Peitsamo kirjoitti:Nigella kokkaa nelosella.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Harkoosi?KunkkuJ kirjoitti:Kuka on Nigella?Peitsamo kirjoitti:Nigella kokkaa nelosella.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Samaa tässä olen ihmetellyt.KunkkuJ kirjoitti:Kuka on Nigella?Peitsamo kirjoitti:Nigella kokkaa nelosella.
bb-stara?arttula kirjoitti:Samaa tässä olen ihmetellyt.KunkkuJ kirjoitti:Kuka on Nigella?Peitsamo kirjoitti:Nigella kokkaa nelosella.
No ilmankos en tiennyt, kuka tuommoinen on.hatey kirjoitti:bb-stara?arttula kirjoitti:Samaa tässä olen ihmetellyt.KunkkuJ kirjoitti:Kuka on Nigella?Peitsamo kirjoitti:Nigella kokkaa nelosella.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
bb?hatey kirjoitti:bb-stara?arttula kirjoitti:Samaa tässä olen ihmetellyt.KunkkuJ kirjoitti:Kuka on Nigella?Peitsamo kirjoitti:Nigella kokkaa nelosella.
Bb on jokin juttu, joka on aina iltalehtien lööppien vakiotavaraa. Bb:stä tulee turhia julkkiksia, kuten: Matti Nykänen, Tuksu, Merja Kyllönen ja jääkiekko.Citruuna kirjoitti:bb?hatey kirjoitti: bb-stara?
Viesti Kirjoittaja iDock »
Miten voit sietää tuota auringon valon määrää?hatey kirjoitti:Jipijipijipi...... Postiin hakemaan pakeetteria!
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Täällä sataa kaatamalla vettä. Hieno ilma.iDock kirjoitti:Miten voit sietää tuota auringon valon määrää?hatey kirjoitti:Jipijipijipi...... Postiin hakemaan pakeetteria!
Viesti Kirjoittaja iDock »
hatey kirjoitti:Täällä sataa kaatamalla vettä. Hieno ilma.iDock kirjoitti:Miten voit sietää tuota auringon valon määrää?hatey kirjoitti:Jipijipijipi...... Postiin hakemaan pakeetteria!
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Helppoa se ei vissiin ollut ?Aperture kirjoitti:Tarkenin kuin tarkeninkin suorittaa kevään ensimmäisen Vepsa-ajelun.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Ai niin, unohdin hakea pakettini pos... eikun asiamiespostista. Menen huomenna.hatey kirjoitti:Jipijipijipi...... Postiin hakemaan pakeetteria!
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Erño »