amanita kirjoitti:Minulla ei kylläkään ole mitään leikillistä miestä vastaan, pikemminkin päin vastoin. Leikkimielisyys ja iloinen pilke silmäkulmassa on pelkkää plussaa kenelle tahansa, kunhan sen kaverina on vankka paketti tunnetta ja järkeä.
Piti tulla tänne kurkistamaan, kun tuli vahva tunne, että täällä puhutaan minusta. Ja niinpä se taisikin olla, vai keneen muuhun tuo Ama-neidon kuvaus voisi sopia paremmin?
Oe oleanteri taaskin tuon pyramidista karanneen juttuja. Uskoin ja toivoin, että ukkorähjä lilluisi päiväkaupalla jossain suolavedessä, miten ihmeessä se tänne luikahti?
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Googlaa numero, niin saattaa olla selvempi. Numeroiden ryhmittelyä kannattaa vaihdella, jos ei heti löydy.
Toisinaan eniro.fi auttaa - palvelu on halpa, ainakin itse sen ottaessani maksoin 25c, muita veloituksia ei pitäisi tulla - ei ainakaan ole tullut - ja olen katsonut vähintään satoja numeroita sen kautta.
Nojaa.. TNT tai DNT lähetysfirma soitti siitä kun ne hakee pelin minkä palautan Applelle.
Rollasin ruskeavöisen kanssa. Ennen on mustien vöiden kanssa rollailtu, tai paremminkin oltu rollattavana. Ei ole mitään herkkua, kun sinusta ei ole yhtään vastusta toiselle, eikä edes heru mitään armoa. Tänään kuitenkin pääsi itse tekemään temppuja.
iFooni kirjoitti:Näin poliisin vievän kaverilta kortin 8)
Miitistä tultiin kotia kohti ja kaveri paahtoi 119@50 alue.
Nuo miitithän on parhaita paikkoja poliisin valkata ne tyhmimmät pois. Jokaisessa bomber-miitissä missä kävin, silloin 2004-2005 ennenkuin kaikki jonnetkin oli mukana, oli poliisit kytiksellä jossain kohdin.
Apple iMac 5K 3.3/24/512 (15) # iPhone 12 mini # +
Nikon D500, Nikkoreita +
iFooni kirjoitti:Näin poliisin vievän kaverilta kortin 8)
Miitistä tultiin kotia kohti ja kaveri paahtoi 119@50 alue.
Nuo miitithän on parhaita paikkoja poliisin valkata ne tyhmimmät pois. Jokaisessa bomber-miitissä missä kävin, silloin 2004-2005 ennenkuin kaikki jonnetkin oli mukana, oli poliisit kytiksellä jossain kohdin.
Jep, kyllä tuolla poliiseja oli varmasti kymmeniä autoja ja moottoripyöriä.
Lähtöpaikallakin allrightin pihassa joka nurkassa oli poliisit
Itse sain vain varoituksen, sakoilta onneksi säästyttiin