Voi pojat, teidän kanssanne, ootta sitten ihania Tuota sananvaihtoanne oli mahtavan kiva lukea, nosti leveän hymyn huulille. Tällä kertaa jätän rasvaisen huumorintajuni kotiin...
Ihmeitä teemme hetkessä, mahdoton vie jo enemmän aikaa.
-bongaus partiotoimiston seinällä-
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
Stenska kirjoitti:Voi pojat, teidän kanssanne, ootta sitten ihania Tuota sananvaihtoanne oli mahtavan kiva lukea, nosti leveän hymyn huulille. Tällä kertaa jätän rasvaisen huumorintajuni kotiin...
Tää on kyllä aivan mainion viihdyttävä ketju.
Siitä iso kiitos growlithelle ja Amanitalle! ^^
MacBook Pro 15.4" Glossy C2D 2.33GHz, 4GB, X1600 256MB, 10.7.4
Ainakin tuon menetelmän toimivuus tuli todistettua.
Kukat toimii aina.
Lähes. Aku Ankka vei kerran Iineelle suuren kimpun keltaisia ruusuja, mutta Iinespä sai siitä vain yhden tekosyyn jatkaa loputonta pihtaamistaan, sillä keltainen on petollisuuden väri.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Kukat toimii aina.
Lähes. Aku Ankka vei kerran Iineelle suuren kimpun keltaisia ruusuja, mutta Iinespä sai siitä vain yhden tekosyyn jatkaa loputonta pihtaamistaan, sillä keltainen on petollisuuden väri.
Siksipä naisille ostetaan punaisia ruusuja! Tai valkoisia omppunaisille
Muoks. Kaikki kukat ihania, kukkia ei koskaan voi saada liikaa. Ei edes maitohorsmia
Viimeksi muokannut Lillan, 14.1.2008 klo 20.51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kukat toimii aina.
Mutta eikös keltaiset ruusut tarkoita intohimoa? Näin mä sen olen ymmärtäny, mutta enhän mä olekaan Iines.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
kallekilponen kirjoitti:
Kukat toimii aina.
Mutta eikös keltaiset ruusut tarkoita intohimoa? Näin mä sen olen ymmärtäny, mutta enhän mä olekaan Iines.
No mitäpä se iines ei päähänsä saisi Aku-paran kiusaksi.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
kallekilponen kirjoitti:No mitäpä se iines ei päähänsä saisi Aku-paran kiusaksi.
Iines on kyl valtavan kaksnaamanen b*tch... Koko ajan vaatimassa Akulta vaikka mitä ja on aina mustasukkanen vaikka ite aina kuitenkin vehtaa Hannu Hanhen kanssa!
Ai niin ja
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Hämärää, eka postaukseni ei meinannut millään lähteä joten peruutin sen, lähetin uuden jolloin ekaa viestiäni ei näkynyt. Nyt kun tulin ketjuun uudestaan niin eka viestini näkyy!
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu