Kehotan ottamaan yhdyntää vakuutusyhtiöösi. Niissä on tunnetusti säälintuntoisia ihmisiä töissä.Jone kirjoitti: Repe, miten näkisit että paljo tään hinta ois?![]()

Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kehotan ottamaan yhdyntää vakuutusyhtiöösi. Niissä on tunnetusti säälintuntoisia ihmisiä töissä.Jone kirjoitti: Repe, miten näkisit että paljo tään hinta ois?![]()
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
"- Suomen yhteiskunnassa on paljon sellaisia porsaanreikiä, joihin haluaisin puuttua. Erityisesti sydäntäni ovat lähellä mielenterveyspotilaat, lapset, nuoret ja vanhukset."
Viesti Kirjoittaja tsip »
Varsinkin aisankannattaja...kuriton kirjoitti: Johannalla on ainakin reiät kohdallaan.Kristillisdemokraatitks juu ..vaikka onkin hassua, että on nyt juuri kokoomuksen kannattaja ..
Viesti Kirjoittaja amanita »
Paris Hiltonin ohella kuuluu ehdottomasti maailman turhimpiin julkkiksiin. Ton uutisen on PAKKO olla pilaa, aprillipilaa jälkijunassa!!
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Suomen poliittinen historia väittää kyllä vähän toista. Ei se nyt ihan sama sentään ole eikä koskaan ole ollutkaan, keitä sinne valitaan.Sherukka kirjoitti:Kansa äänestää ja valitut tekevät tämän jälkeen mitä lystää, ihan sama kuka valitaan!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Kaksi ensimmäistä olivat jo perin ikäviä, mutta tuo kolmas todella särkee sydämen.Erño kirjoitti:-Netti ollu poikki = ei pääsyä homppuun
-fludsa iski yöllä
-kissan pallero ollu kadoksissa kohta viikon![]()
Toivottavasti ei! Meillä oli kerran kateissa 2 viikkoa, sitten Hän saapui surkeasti laihtuneena, kauhean janon ja nälän kera. Siitä matkakertomuksesta ei meinannut tulla loppua, niin laveasti ja kovalla äänellä Hän retkiään selitti. Arvattavasti oli livahtanut johonkin varastoon ja sinne jäänyt happanemaan. Oltiin kyllä vähän luovuttu toivosta jo...Erño kirjoitti:-Netti ollu poikki = ei pääsyä homppuun
-fludsa iski yöllä
-kissan pallero ollu kadoksissa kohta viikon![]()
toivottavasti ei seuraavaksi tartte kirjotella suru-ketjuun
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Ja minä kun luulin, että kissalla oli jokin pallero, joka oli päässyt hukkumaan, mutta oliko sittenkin itse katti kateissa?Repe Ruutikallo kirjoitti:Toivottavasti ei! Meillä oli kerran kateissa 2 viikkoa, sitten Hän saapui surkeasti laihtuneena, kauhean janon ja nälän kera.Erño kirjoitti:-kissan pallero ollu kadoksissa kohta viikon![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kyllä kissa on pallero. Ja kateissaTeppo Tulppu kirjoitti:Ja minä kun luulin, että kissalla oli jokin pallero, joka oli päässyt hukkumaan, mutta oliko sittenkin itse katti kateissa?Repe Ruutikallo kirjoitti:Toivottavasti ei! Meillä oli kerran kateissa 2 viikkoa, sitten Hän saapui surkeasti laihtuneena, kauhean janon ja nälän kera.Erño kirjoitti:-kissan pallero ollu kadoksissa kohta viikon![]()
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Ei oo kevätväsymystä. Seuranpuutetta luulen, ihan perinteistä. Oota vaan iha hötkyilemätä. Kyllä se seura palaa/ilmestyy/keksiytyy taas paikalle. Kiva saapuu konttorille :-) Kaveri kaivannolle. Naapuri näärpaille.Anniel kirjoitti:Värjäsin tukan, tuli ihan ok. Toivottavasti kestäis sen aikaa että saan rahaa käydä parturissa.
Tekee mieli siideriä. Sitä ei ole eikä yksin oo kiva juoda. Ei huvita mennä mihinkään.
Väsyttää ja tylsistyttää, mikään ei nyt nappaa.
Onks tää jotain kevätväsymystä?
Puuh...
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Onkos kellekään selvinnyt minkä kunnan valtuustoon hän on pyrkimässä?
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Äkkiä jonkun toverihomppulaisen luokse lataamaan! Tunnustakaa, ken asuu ompputetterin lähellä? Ken?ompputetteri kirjoitti:takapuoli. MacBook Pron laturi otti ja posahti. Akkua jäljellä n.10min. Ja pitäisi huomenna saada kuvat menemään lehteen. paholainen paholainen![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja koppa5 »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Tähän sopii vastata, että mikä helekkarin pakko äijien on käyttää vahvoja partavesiä (joita sai tietty halvalla), hienhaju kun ei sillä lähde. Vaatteiden vaihto ja suihkussa käynti vois olla joskus myös paikallaan.Jamac kirjoitti:Olin ostoksilla ja jossain vaiheessa huomasin taas miten jonkun helekkarin matamin MIINA oli osunut! Vasen käsi HAISI hajuvedelle! Mikä maanalaisen paikan tarve sitä hajuvettä loiskia niihin rystysiin joita sitten laahataan pitkin tuotteita kaupassa.![]()
![]()
![]()
En tiedä onko minulla joku trauma tai jotain, mutta mä koen äärimmäisen loukkaavaksi sen että joku tuntematon siirtää hajuvetensä minuun.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Näytti olevan kaljamuki siinä kädessä! Soitahan sinne poijjiille, ne juttelee mielellään!kuriton kirjoitti:[
Onkos muuten toi teitin vasen käsi nyt eristetty muusta kropasta tartuntavaaran takia?