kyllähän se ykkönen on TURKU !!
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)

![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Riina »
Kuka voi tykytä Savonlinnasta, eihän siellä näe ketään viiden jälkeen illalla. Siellä on kylmä ja lunta tulee aina vaakasuorassa. Kun ei tarviis jalallaan sinne astua, ainakaan talvella.kuriton kirjoitti: kyllähän se ykkönen on TURKU !!perässä tulee Rauma, Naantali ja Savonlinna
muita kaupunkeja en voi viihtyisiksi sanoa, tai en ainakaan niissä asuisi.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Minä, minä tykkään ( ja tykyttääkin)! kesällä joutuu vaan maksaa jokapaikassa turistilisän ja törmäilee kaikenmaailman julkkuihin torin ja linnan välilläRiina kirjoitti:Kuka voi tykytä Savonlinnasta, eihän siellä näe ketään viiden jälkeen illalla. Siellä on kylmä ja lunta tulee aina vaakasuorassa. Kun ei tarviis jalallaan sinne astua, ainakaan talvella.kuriton kirjoitti: kyllähän se ykkönen on TURKU !!perässä tulee Rauma, Naantali ja Savonlinna
muita kaupunkeja en voi viihtyisiksi sanoa, tai en ainakaan niissä asuisi.
Viesti Kirjoittaja Zuc »
Joo, ja jos heinäkuussa, juuri oopperajuhlien alettua ei satu tulemaan vaakasuoraan lunta, niin on ainakin rouhaistava kadut auki - ja n. 5 metriä siitä, mitä tongittiin vuosi aikaisemmin. Jos vaikka uusisi kertarytinällä koko matkalta ne putket? Siellä liikenne kun ei onneksi mene kovinkaan tarkasti sitä yhtä katua pitkin...Riina kirjoitti:Kuka voi tykytä Savonlinnasta, eihän siellä näe ketään viiden jälkeen illalla. Siellä on kylmä ja lunta tulee aina vaakasuorassa. Kun ei tarviis jalallaan sinne astua, ainakaan talvella.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Zuc kirjoitti:Joo, ja jos heinäkuussa, juuri oopperajuhlien alettua ei satu tulemaan vaakasuoraan lunta, niin on ainakin rouhaistava kadut auki - ja n. 5 metriä siitä, mitä tongittiin vuosi aikaisemmin. Jos vaikka uusisi kertarytinällä koko matkalta ne putket? Siellä liikenne kun ei onneksi mene kovinkaan tarkasti sitä yhtä katua pitkin...Riina kirjoitti:Kuka voi tykytä Savonlinnasta, eihän siellä näe ketään viiden jälkeen illalla. Siellä on kylmä ja lunta tulee aina vaakasuorassa. Kun ei tarviis jalallaan sinne astua, ainakaan talvella.
Ja ettei ihan aiheen vierestä menisi, niin kyllä olen päihteessä. Pitäisi kai kehitellä jonkinlainen usb-alkolukko, niin ettei pääsisi aina päissään avautumaan erinäisille foorumeille...
Viesti Kirjoittaja Zuc »
Ja mitä enemmän kuulen lähiympäristöni parisuhdeongelmista, sitä enemmän rakastan Macciani.... Kaikki parhaat puolet voisi lainata tuolta "Kannattaako vaimon vaihto" -ketjusta.Salamijakk kirjoitti:Olen pohtinut avioitumista iMachini kanssa. Joutuihan se yks eläimeen rakastunutkin naimisiin lampaan kans. Tämä on aivan varmasti naarasMac.
Viesti Kirjoittaja MVi »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kellonaika ja huomiset työt huomioon ottaen suositellaan taholtani Arvon Moderaattorille pikaista vuoteeseen siirtymistä tarkoituksena saada virkistävä uni tuleva työpäivä huomioiden.MVi kirjoitti:Joo ei taaskaan voi. Aamulla töihin.