Camera Nokia N73
Original resolution 1536x2048
Shutter Speed 0.059 sec
F-number f/2.8
Picture taken 2008:03:15 15:04:39
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Macistejaamanita kirjoitti:Oi kun täällä on komeata väkeä!! (Söpöjäkin!!)
Onse nähty, mehun puolella ainakin.amanita kirjoitti:Jaa mutta en kyllä muista Erñon naamaa nähneeni?? Kuis olis?
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
ArvasinErño kirjoitti:Onse nähty, mehun puolella ainakin.amanita kirjoitti:Jaa mutta en kyllä muista Erñon naamaa nähneeni?? Kuis olis?
No niin, meitin Erñohan se siinä , vaan mitäs on kolpakossa??? Alkoholia ei ainakaan tietämäni mukaan voi olla, siltä se vaan kuitenkin vaikuttaa!???Macchiavelle kirjoitti:ArvasinErño kirjoitti:Onse nähty, mehun puolella ainakin.amanita kirjoitti:Jaa mutta en kyllä muista Erñon naamaa nähneeni?? Kuis olis?![]()
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Er-No
Väärä ErnjoMacchiavelle kirjoitti:ArvasinErño kirjoitti:Onse nähty, mehun puolella ainakin.amanita kirjoitti:Jaa mutta en kyllä muista Erñon naamaa nähneeni?? Kuis olis?![]()
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Er-No
Viesti Kirjoittaja Villehaseo »
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
No nyt sitten on helppo tunnistaa Mac-hiippari!Maikl kirjoitti:[img]kuva[/img]
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Niskassa ne kai yleensä on.Jaroneko kirjoitti:Mutta missä on niskatatska?
Viesti Kirjoittaja Lillan »
Hahaa! Aamun ekat naurutgramdel kirjoitti:Niskassa ne kai yleensä on.Jaroneko kirjoitti:Mutta missä on niskatatska?
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Tämä omakuva viittaa siihen, että haluaisit tulla toisen homppulaisen tunnistamaksi esim. palaneena tai puoli vuotta sienimetsässä viettäneenä ruumiina? Silloinhan hampaat on kova sana.p-veli kirjoitti:Tänään lähti oikean puolen viisauden hampaat. Vasemmista ei ole enää ehkä varaa luopua. Vähiin käy tuo meikäläisen viisaus muutenkin näinä aikoina...
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja arradarra »
Haha joo, tällänen 185cm+ ja reilu 60 kilonen kaveri vois helv. helposti pudottaa tollasen ruipelonRepe Ruutikallo kirjoitti:Hah hah, miten heiveröinen kaveri tuo Maikl! Ei muuta kun tavatessa turpaan. Ei vainkaan, se olis liian julmaa. Tässä tapauksessa.![]()
Viesti Kirjoittaja maxima »
Mies1: Mä oon 180cm, painan 95kg ja penkistä nousee 150kg. 8)arradarra kirjoitti:Haha joo, tällänen 185cm+ ja reilu 60 kilonen kaveri vois helv. helposti pudottaa tollasen ruipelonRepe Ruutikallo kirjoitti:Hah hah, miten heiveröinen kaveri tuo Maikl! Ei muuta kun tavatessa turpaan. Ei vainkaan, se olis liian julmaa. Tässä tapauksessa.![]()
![]()
Btw Maikl on jotenkin tutun näkönen..
Viesti Kirjoittaja arradarra »
Haha. nykyään harvemmin kylläkin, 12 vuotta pelasin lätkää ja kaikki isoimmatkin kaverit(100kg+) putoili mun toimesta.maxima kirjoitti:Mies1: Mä oon 180cm, painan 95kg ja penkistä nousee 150kg. 8)arradarra kirjoitti:Haha joo, tällänen 185cm+ ja reilu 60 kilonen kaveri vois helv. helposti pudottaa tollasen ruipelonRepe Ruutikallo kirjoitti:Hah hah, miten heiveröinen kaveri tuo Maikl! Ei muuta kun tavatessa turpaan. Ei vainkaan, se olis liian julmaa. Tässä tapauksessa.![]()
![]()
Btw Maikl on jotenkin tutun näkönen..
Mies2: Mä oon 185cm, painan 60kg ja penkistä en nouse juuri koskaan.
Viesti Kirjoittaja Maikl »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Viesti Kirjoittaja The-M »
Viesti Kirjoittaja masiaro »