Mitä teit tänään ensi kertaa elämässäsi?
-
Re: Mitä teit tänään ensi kertaa elämässäsi?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Nyt olen onneksi taas kotona.
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Oi että !! Olipas ROHKEA !!tuomaril kirjoitti:Näytin jollekkin papparaiselle keskaria. Olin ajamassa 60 km/h alueella jotain 55 km/h ja ja takanani ajoi joku pappa Volvollaan. Sitten kun erkanin kääntyvälle kaistalle niin papparainen soitti torvea, näytti keskaria ja kaasutti viereiseltä kaistalta ohi. Onneksi keskarini oli nopea joten minä irvistin, näytin näyttävästi keskaria ja tööttäsin myös! 8) 8)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Tä? Kerro lisää!Tauvo kirjoitti:Heräsin Tuusulassa.
Nyt olen onneksi taas kotona.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Osoittaisit poika edes jonkinlaista kunnioitusta isääsi kohtaan...tuomaril kirjoitti:Näytin jollekkin papparaiselle keskaria. Olin ajamassa 60 km/h alueella jotain 55 km/h ja ja takanani ajoi joku pappa Volvollaan. Sitten kun erkanin kääntyvälle kaistalle niin papparainen soitti torvea, näytti keskaria ja kaasutti viereiseltä kaistalta ohi. Onneksi keskarini oli nopea joten minä irvistin, näytin näyttävästi keskaria ja tööttäsin myös! 8) 8)
-
Papparaisen käytös kyllä yllätti.arttula kirjoitti:Oi että !! Olipas ROHKEA !!tuomaril kirjoitti:Näytin jollekkin papparaiselle keskaria. Olin ajamassa 60 km/h alueella jotain 55 km/h ja ja takanani ajoi joku pappa Volvollaan. Sitten kun erkanin kääntyvälle kaistalle niin papparainen soitti torvea, näytti keskaria ja kaasutti viereiseltä kaistalta ohi. Onneksi keskarini oli nopea joten minä irvistin, näytin näyttävästi keskaria ja tööttäsin myös! 8) 8)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Se papparainen oli ihan vaaleaihoinen, isäni ei ole joten tuskin se oli isäni.Macco kirjoitti:Osoittaisit poika edes jonkinlaista kunnioitusta isääsi kohtaan...tuomaril kirjoitti:Näytin jollekkin papparaiselle keskaria. Olin ajamassa 60 km/h alueella jotain 55 km/h ja ja takanani ajoi joku pappa Volvollaan. Sitten kun erkanin kääntyvälle kaistalle niin papparainen soitti torvea, näytti keskaria ja kaasutti viereiseltä kaistalta ohi. Onneksi keskarini oli nopea joten minä irvistin, näytin näyttävästi keskaria ja tööttäsin myös! 8) 8)
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Jospa se kalpeni kauhusta kun näki käytöksesi liikenteessä?tuomaril kirjoitti:Se papparainen oli ihan vaaleaihoinen, isäni ei ole joten tuskin se oli isäni.
-
Minähän ajoin ihan sääntöjen mukaisesti!Lare kirjoitti:Jospa se kalpeni kauhusta kun näki käytöksesi liikenteessä?tuomaril kirjoitti:Se papparainen oli ihan vaaleaihoinen, isäni ei ole joten tuskin se oli isäni.
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
No, sehän vasta veret seisauttava yllätys onkin.tuomaril kirjoitti:Minähän ajoin ihan sääntöjen mukaisesti!

-
Ajoit 10 km/h ylinopeutta.tuomaril kirjoitti:Minähän ajoin ihan sääntöjen mukaisesti!Lare kirjoitti:Jospa se kalpeni kauhusta kun näki käytöksesi liikenteessä?tuomaril kirjoitti:Se papparainen oli ihan vaaleaihoinen, isäni ei ole joten tuskin se oli isäni.
-
Pyh ja pah!Macco kirjoitti:Ajoit 10 km/h ylinopeutta.tuomaril kirjoitti:Minähän ajoin ihan sääntöjen mukaisesti!Lare kirjoitti:Jospa se kalpeni kauhusta kun näki käytöksesi liikenteessä?tuomaril kirjoitti:Se papparainen oli ihan vaaleaihoinen, isäni ei ole joten tuskin se oli isäni.

-
Mopon suurin sallittu nopeus on 45 km/h. Pitäisi mopokortillisen tuollainen tietää.tuomaril kirjoitti:Pyh ja pah!Macco kirjoitti:Ajoit 10 km/h ylinopeutta.tuomaril kirjoitti: Minähän ajoin ihan sääntöjen mukaisesti!
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Kai se on jo todistettu että tuomaril tietää harvinaisen vähän liikennesäännöistä.Macco kirjoitti:Mopon suurin sallittu nopeus on 45 km/h. Pitäisi mopokortillisen tuollainen tietää.tuomaril kirjoitti:Pyh ja pah!Macco kirjoitti:Ajoit 10 km/h ylinopeutta.tuomaril kirjoitti: Minähän ajoin ihan sääntöjen mukaisesti!
-
Kyllä minä tiedän mutta luulenpa että hirveän moni mopoilija ei noudata tuota 45 rajoitusta jos vain mopo kulkee enemmän.Mailia kirjoitti: Kai se on jo todistettu että tuomaril tietää harvinaisen vähän liikennesäännöistä.
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
No sinä et nyt ainakaan.tuomaril kirjoitti:Kyllä minä tiedän mutta luulenpa että hirveän moni mopoilija ei noudata tuota 45 rajoitusta jos vain mopo kulkee enemmän.Mailia kirjoitti: Kai se on jo todistettu että tuomaril tietää harvinaisen vähän liikennesäännöistä.
-
Viesti Kirjoittaja richidi »
Enhän minäkään välitä rajoituksista kun auto kulkee 180 km/h…tuomaril kirjoitti:Kyllä minä tiedän mutta luulenpa että hirveän moni mopoilija ei noudata tuota 45 rajoitusta jos vain mopo kulkee enemmän.Mailia kirjoitti: Kai se on jo todistettu että tuomaril tietää harvinaisen vähän liikennesäännöistä.

-
Se on eri asia.richidi kirjoitti:Enhän minäkään välitä rajoituksista kun auto kulkee 180 km/h…tuomaril kirjoitti:Kyllä minä tiedän mutta luulenpa että hirveän moni mopoilija ei noudata tuota 45 rajoitusta jos vain mopo kulkee enemmän.Mailia kirjoitti: Kai se on jo todistettu että tuomaril tietää harvinaisen vähän liikennesäännöistä.Logiik?
-
Viesti Kirjoittaja pallo »
Onnex hyvä osa kaikenmaailman skobailijoista ja mopoAUTOILIJOISTA päätyy mullan alle ennenkuin pääsevät oikean auton rattiin asenteillaan. keljuttaa katella niitten kikkailuja liikenteessä.tuomaril kirjoitti:Se on eri asia.richidi kirjoitti:Enhän minäkään välitä rajoituksista kun auto kulkee 180 km/h…tuomaril kirjoitti:Kyllä minä tiedän mutta luulenpa että hirveän moni mopoilija ei noudata tuota 45 rajoitusta jos vain mopo kulkee enemmän.Mailia kirjoitti: Kai se on jo todistettu että tuomaril tietää harvinaisen vähän liikennesäännöistä.Logiik?
Esim. tänään: oho punaset valot, no ei se mitään, suojatien kautta sitten jalkakäytävälle ja sieltä taas ajoradalle kääntyen oikealle.
-
-
Tiedätsä saa stana että liikenne perustuu siihen, että voi edes kohtuullisesti arvioida muitten tekemisiä...et.tuomaril kirjoitti:^ Minäkin tein tänään noin sillä erotuksella että minä jatkoin ajamista jalkakäytävällä enkä mennnyt enää autotielle.
-
Se jalkakäytävä oli mopoille sallittu.pallo kirjoitti:Tiedätsä saa stana että liikenne perustuu siihen, että voi edes kohtuullisesti arvioida muitten tekemisiä...et.tuomaril kirjoitti:^ Minäkin tein tänään noin sillä erotuksella että minä jatkoin ajamista jalkakäytävällä enkä mennnyt enää autotielle.
-
Mitäs helevettiä teit sitten ajoradalla?tuomaril kirjoitti:Se jalkakäytävä oli mopoille sallittu.pallo kirjoitti:Tiedätsä saa stana että liikenne perustuu siihen, että voi edes kohtuullisesti arvioida muitten tekemisiä...et.tuomaril kirjoitti:^ Minäkin tein tänään noin sillä erotuksella että minä jatkoin ajamista jalkakäytävällä enkä mennnyt enää autotielle.
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Mikään jalkakäytävä ei ole mopoille sallittu. Eikö siellä mopokoulussa oikeesti opeteta mitään?tuomaril kirjoitti:Se jalkakäytävä oli mopoille sallittu.
-
Opettele itse! Kyllä on sallittu jotkin jalkakäytävät.mercury kirjoitti:Mikään jalkakäytävä ei ole mopoille sallittu. Eikö siellä mopokoulussa oikeesti opeteta mitään?tuomaril kirjoitti:Se jalkakäytävä oli mopoille sallittu.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka