Erñoon ja kunkkuun.arttula kirjoitti:*tirsk* mluhtala on rakastunut !mluhtala kirjoitti: Luumäkeläisistä minulla ei ole ainakaan pahaa sanottavaa..
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Erñoon ja kunkkuun.arttula kirjoitti:*tirsk* mluhtala on rakastunut !mluhtala kirjoitti: Luumäkeläisistä minulla ei ole ainakaan pahaa sanottavaa..
Viesti Kirjoittaja Kain »
Kiimassa.arttula kirjoitti:*tirsk* mluhtala on rakastunut !mluhtala kirjoitti: Luumäkeläisistä minulla ei ole ainakaan pahaa sanottavaa..
Viesti Kirjoittaja arttula »
Jep. Selvästi.Kain kirjoitti:Kiimassa.arttula kirjoitti:*tirsk* mluhtala on rakastunut !mluhtala kirjoitti: Luumäkeläisistä minulla ei ole ainakaan pahaa sanottavaa..
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Kain kirjoitti:Kiimassa.arttula kirjoitti:*tirsk* mluhtala on rakastunut !mluhtala kirjoitti: Luumäkeläisistä minulla ei ole ainakaan pahaa sanottavaa..
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Tukholman miehissä on naisten kannalta se etu, että nainen voi lainata heidän kanssa seurustellessaan noilta uroksilta huiveja, käsilaukkuja ja erilaisia voiteita.KunkkuJ kirjoitti:Tukholmahan on ruotsissa! Sinäkö tykkäät enemmän ruotsalaisista miehistä kuin esimerkiksi... hmm.. öh.. luumäkeläisistä?mluhtala kirjoitti:.. hmm.. öh.. tukholmalaisista miehistä..
Tauvo sie oot ny ihan hakoteillä.. Niillä mitään voiteita ja huiveja ole, vaan semmoset kivat kalapuikkoviikset, välkkyvät simmut ja hyvinistuvat housut.. ja niin.. öh..Tauvo kirjoitti: Tukholman miehissä on naisten kannalta se etu, että nainen voi lainata heidän kanssa seurustellessaan noilta uroksilta huiveja, käsilaukkuja ja erilaisia voiteita.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mennäänköhän samalla laivalla ?mluhtala kirjoitti: Tukholman reissua pukkais taas pian!
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Minä lennän.. ei tarvitse kuolla tylsyyteen humalaisten tukkimassa, huojuvassa taxfree-helvetissä.arttula kirjoitti:Mennäänköhän samalla laivalla ?mluhtala kirjoitti: Tukholman reissua pukkais taas pian!
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Sentään joku tykkää kalapuikkoviiksistä! Olen monesti alkanut kasvattamaan viiksiä, mutta saanut vain negatiivista palautetta..mluhtala kirjoitti:Tauvo sie oot ny ihan hakoteillä.. Niillä mitään voiteita ja huiveja ole, vaan semmoset kivat kalapuikkoviikset, välkkyvät simmut ja hyvinistuvat housut.. ja niin.. öh..Tauvo kirjoitti: Tukholman miehissä on naisten kannalta se etu, että nainen voi lainata heidän kanssa seurustellessaan noilta uroksilta huiveja, käsilaukkuja ja erilaisia voiteita.Tukholman reissua pukkais taas pian!
Mutta kun... kun se ei ole koskaan kotona, vaan jossain ulkomailla. Niin se ainakin väittää aina, kun yritän mennä sen luokse kylään.mluhtala kirjoitti:Kunkku: mites toi ama, eiks se oo enemmän teikäläisten ikäisiä?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Hmmm... Käsilaukkuja kuitenkin käyttänevät vieläkin. Vai tarkoitatko niitä lähiöissä asuvia, arabiaa hyvin puhuvia? Heilläkin on usein käsilaukkuja, harvemmin vaan omia...mluhtala kirjoitti:Tauvo sie oot ny ihan hakoteillä.. Niillä mitään voiteita ja huiveja ole, vaan semmoset kivat kalapuikkoviikset, välkkyvät simmut ja hyvinistuvat housut.. ja niin.. öh..Tauvo kirjoitti: Tukholman miehissä on naisten kannalta se etu, että nainen voi lainata heidän kanssa seurustellessaan noilta uroksilta huiveja, käsilaukkuja ja erilaisia voiteita.Tukholman reissua pukkais taas pian!
Juu, ja usein niillä on vielä ne huivitkin. Semmoiset ruudulliset, Arafat -tyyppiset. Kietaistuna muodikkaasti kasvojen eteen siten, että vain silmät näkyvät.Tauvo kirjoitti: Hmmm... Käsilaukkuja kuitenkin käyttänevät vieläkin. Vai tarkoitatko niitä lähiöissä asuvia, arabiaa hyvin puhuvia? Heilläkin on usein käsilaukkuja, harvemmin vaan omia...
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Miuhtala hyvä, vaikka tuo ukonkuvatus olisi maailman ainoa mies, ei minulta järki sentään silloinkaan päästä katoaisi, vaan kaukaa kiertäisin ja katveessa kulkisin.KunkkuJ kirjoitti:Mutta kun... kun se ei ole koskaan kotona, vaan jossain ulkomailla. Niin se ainakin väittää aina, kun yritän mennä sen luokse kylään.mluhtala kirjoitti:Kunkku: mites toi ama, eiks se oo enemmän teikäläisten ikäisiä?
Oih! Painan nuo suloiset sanat syvälle sisimpääni ja muistelen niitä yön hiljaisuudessa... Malttamattomana odotan Aman paluuta ja seuraavaa tapaamista!amanita kirjoitti:[ "halavattu ko mää sitte tykkään susta, painutaaks pehkuihin"
Viesti Kirjoittaja arisel »
Milliaisia peittoja sulla on? Helteellä itsellä riittää pussilakana, jonka saa kiskaista päälle, jos yöllä viilenee niin paljon, että jotain peitettä tarvitsee - muuten olen delegoinut peitteen valinnan avokkaalle, enkä oikein ole päässyt perille niiden sielunmaailmasta....Rauno Repomies kirjoitti:"Munasillaan, munasillaan, on kaikki munasillaan..."
Mie oon paljas uneksija, luovuin yöpuvuista sun muista jo reilu parikeet vuotta sitten. Paljon on mukavampi ilman kainaloihin nousevaa paitaa ja nilkkoihin kiertynyttä housua uneksia. Neljä erivahvuista peittoa hoitaa lämmön säädön.
Oikea peitto oikeaan vuodenaikaan, sanomma.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Bullamözzö.hatey kirjoitti:Pullaa, mäyssyn mäyssyn.... Kyllä on hyvää.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Vanhemmat ihmiset ovat tämän yhteiskunnan rakentaneet ja pullansa ansainneet.tuomaril kirjoitti:Bullamözzö.hatey kirjoitti:Pullaa, mäyssyn mäyssyn.... Kyllä on hyvää.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Miten niin minua saa haukkua pullamössöksi?redhat kirjoitti:Vanhemmat ihmiset ovat tämän yhteiskunnan rakentaneet ja pullansa ansainneet.tuomaril kirjoitti:Bullamözzö.hatey kirjoitti:Pullaa, mäyssyn mäyssyn.... Kyllä on hyvää.
Se että sinua haukutaan pullamössöksi, on ihan aiheellista.