kuriton kirjoitti:Jamac kirjoitti:Olin ostoksilla ja jossain vaiheessa huomasin taas miten jonkun helekkarin matamin MIINA oli osunut! Vasen käsi HAISI hajuvedelle! Mikä maanalaisen paikan tarve sitä hajuvettä loiskia niihin rystysiin joita sitten laahataan pitkin tuotteita kaupassa.
En tiedä onko minulla joku trauma tai jotain, mutta
mä koen äärimmäisen loukkaavaksi sen että joku tuntematon siirtää hajuvetensä minuun.
Tähän sopii vastata, että mikä helekkarin pakko äijien on käyttää vahvoja partavesiä (joita sai tietty halvalla), hienhaju kun ei sillä lähde. Vaatteiden vaihto ja suihkussa käynti vois olla joskus myös paikallaan.
Ja meiti käyttää ainakin sen verta laadukkaita 8) hajuvesiä, että niitä ei käsin enää tarvii mihinkään taputella, jotta en mää ollut ainakaan tuon loukkaavan siirron tekijä.
Onkos muuten toi teitin vasen käsi nyt eristetty muusta kropasta tartuntavaaran takia?
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
No, mutta miehet ei hiero sitä partavesialuetta ostoskoreiden kantokahvoihin tai myytävinä oleviin hyödykkeisiin. Kerran oli niin että minun oli pakko pestä yksi kokakolapullo – aina kun pullosta hörppäsi, niin suuhun tunkin jonkun matamin haisu. Tsföfts.
Jos tottapuhutaan, niin kaupasta tullessa tuo käsi ei ollut takintaskussa mahdollisen tuoksutartuntavaaran takia.
Mutta huomautettakoon, että tämä koko käryinhohärdelli koskee vain tuntemattomien käryjä. Hajuvedessä sinänsä ei ole ongelmaa.