Ei alastomuus ole pervoa, jollei sitten tee alasti jotain pervoa, jota kyllä voi tehdä vaatetettunakin.Citruuna kirjoitti:Mikä hitsinpitsi teitä vaivaa? Pelkkiä pervojako täällä onM.P.T kirjoitti: Olet oikeassa, koska itse selaan monesti homppua alasti, mutta nyt minulla on ihan kaikki kuteet niskassa. Kotona on mukava olla luonnollisessa asussa eli ilman vaatetusta.En voi käsittää tuollaista pakonomaista riisuutumisviettiä. Olenko ainoa normaali täällä...
Junttimaisinta mitä tiedät
-
Re: Junttimaisinta mitä tiedät
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Sitä paitsi, mitä pahaa on pienessä pervoilussa?Tauvo kirjoitti:Ei alastomuus ole pervoa, jollei sitten tee alasti jotain pervoa, jota kyllä voi tehdä vaatetettunakin.Citruuna kirjoitti:Mikä hitsinpitsi teitä vaivaa? Pelkkiä pervojako täällä onM.P.T kirjoitti: Olet oikeassa, koska itse selaan monesti homppua alasti, mutta nyt minulla on ihan kaikki kuteet niskassa. Kotona on mukava olla luonnollisessa asussa eli ilman vaatetusta.En voi käsittää tuollaista pakonomaista riisuutumisviettiä. Olenko ainoa normaali täällä...
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mikä se on?Kain kirjoitti:^ Koska se syntiä.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Jos sitä "syntiä" tekee, niin sinun pitää maksaa aneita jollekkin ukkelille.Erño kirjoitti:Mikä se on?Kain kirjoitti:^ Koska se syntiä.
Jos et ennättäkkään maksaa, niin joudut semmoiseen paikkaan jossa on aina kuuma ja kaikki siellä ovat alastomia.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Kyllä se mulla passaa.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Onneksi lääketieteessä sadomasokismia, transvestismia ja fetisismiä ei ole enää pidetty sairautena vuodesta 2011 lähtien.Kain kirjoitti:^ Koska se syntiä.

-
Viesti Kirjoittaja iPadi »

-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Olet täysin oikeassa. Moni vaatetettu täällä on pervompi kuin minä. Eihän tarzanikaan ollut pervo ennen kuin näki Janen. Toisaalta ei hän ollut pervo häneen törmättyä, koska ei tiennyt mitä se sana tarkoittaa.Tauvo kirjoitti:Ei alastomuus ole pervoa, jollei sitten tee alasti jotain pervoa, jota kyllä voi tehdä vaatetettunakin.
Koivu klapeja uuniin ja pellettejä niin ei palele. Painimisessa tulisi liian kuuma ja se on vaivailloisempaa kuin uunin lämmitys. Nyt menen vain liiteristä hakemaan lisää klapeja, mutta painimiseen vaaditaan enemmän. Minunhan pitää lähteä silloin vaanimaan jonnekkin ja en ole hyvä jahtaamaan kaksijalkaisia.Kain kirjoitti:Vähän painimatsia nakuna, niin ei ole vilpo.Erño kirjoitti:Tulee vilpo.M.P.T kirjoitti:... Kotona on mukava olla luonnollisessa asussa eli ilman vaatetusta.
Ovat noin 50cent kappale ja niistä kertyy iso summa kun monta tuhotaan useamman huligaanin avulla.iPadi kirjoitti:Se, että jotkut nuoret heittävät noita aurauskeppejä metsiin/sillalta alas. En näe siinä mitään järkeä, ja kuluttaa turhaan kunnan varoja, kun joudutaan hommaamaan uudet kepit
-
Suosittelen ottamaan lonkeropulloa, mutta välttelemään punkerololloa.M.P.T kirjoitti:Koivu klapeja uuniin ja pellettejä niin ei palele. Painimisessa tulisi liian kuuma ja se on vaivailloisempaa kuin uunin lämmitys. Nyt menen vain liiteristä hakemaan lisää klapeja, mutta painimiseen vaaditaan enemmän. Minunhan pitää lähteä silloin vaanimaan jonnekkin ja en ole hyvä jahtaamaan kaksijalkaisia.Kain kirjoitti:Vähän painimatsia nakuna, niin ei ole vilpo.Erño kirjoitti:Tulee vilpo.M.P.T kirjoitti:... Kotona on mukava olla luonnollisessa asussa eli ilman vaatetusta.
-
Katsos kun vanhempi ja kokenut setä kertoo sinulle pari totuutta. Kuvassa oleva pyöreä tyttönen tarjoaa mukavaa lämpöä talvisin ja varjoa kesällä. Etsi youtubessa oleva kappale sateenvarjo. Huomaat muutaman ongelman, mutta kuulet myös ne positiiviset asiatKain kirjoitti:Suosittelen ottamaan lonkeropulloa, mutta välttelemään punkerololloa.

-
Viesti Kirjoittaja Carde »
EDIT: nimi oikein...
-
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Olen käynyt kerran. Paikka on junttikonsentraatio keskellä pajukkoa, valikoimat ovat junteille ja asiakaskunta koostuukin himojunteista, jotka tungeksivat hallista toiseen tekemään "edullisia" junttihankintoja. Osa tulee tilausbusseilla. Paikalla on myös ruotsinlaivalta näyttävä hotelli pellolla. Siellä saa kebabia ja on K-kauppa sekä sambakulkueita. Omistaja on hyperjuntero. Suosittelen käymistä, antrorpologiselta kannalta valtavan kiintoisa. Ilmainen sisäänpääsykin.Jussi68 kirjoitti: Onko kukaan ehdottanut Junttimaisimmaksi asiaksi TUURIA (siis sitä kyläkauppa-judanssia, en ole - enkä aio ikinä vieraillakaan...
vaikuttaa vaan (telkkarissa pyörivien ko. h*lvetistä kuvattujen ohjelmien perusteella) melkoiselta junttikeskittymältä)?
Toinen mikä mielestäni on junttia on ns. satakuntalainen kruusailu. Tätä tapahtuu landellamme ja se on sosiaalisesti hyvin tarkkaan säänneltyä normisettiä. Kun mennään maataloon kylään, sitä esiintyy erityisesti pullaa tarjotessa. Nyt tarkkana. Kun emäntä pyytää ottamaan pullaa tai S-pipareita, voi sitä joka tottelee ensimmäisellä pyynnöllä. Vasta kuudes, jo muka hieman epätoivoinnen tarjous tulee hyväksyä. Ja silloinkaan ei tule koskea ensin pullaan, vaan aina ottaa nöyrä puolikas pipari ensin. On eduksi jos mumisee, että jos minä nyt tämän tästä kun on nuin palasinakin. Tämän jälkeen voi koskea sitten pullaan varoajan jälkeen. Kruusailua esiintyy kaikessa toiminnassa.
-
Tuohon tarjoilu juttuun en ole törmännyt. Minä otan heti pullaa kun vain tarjotaan, mutta isäntä ottaa ensin ja sitten vasta otetaan oma pulla. Minä jos satun taas tarjoamaan vieraille niin sanon, että syö syö. Huomenna tapetaan
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Niinhän niistä kertyy. Ja se kepin paneminenkin maksaa. Kuulin, että joku oli jäänyt tuosta kiinni ja sille oli sanottu, että se kepin paneminen maksaa 100€ (jotenkin tuntuu aika liiotellulta).M.P.T kirjoitti:Olet täysin oikeassa. Moni vaatetettu täällä on pervompi kuin minä. Eihän tarzanikaan ollut pervo ennen kuin näki Janen. Toisaalta ei hän ollut pervo häneen törmättyä, koska ei tiennyt mitä se sana tarkoittaa.Tauvo kirjoitti:Ei alastomuus ole pervoa, jollei sitten tee alasti jotain pervoa, jota kyllä voi tehdä vaatetettunakin.
Koivu klapeja uuniin ja pellettejä niin ei palele. Painimisessa tulisi liian kuuma ja se on vaivailloisempaa kuin uunin lämmitys. Nyt menen vain liiteristä hakemaan lisää klapeja, mutta painimiseen vaaditaan enemmän. Minunhan pitää lähteä silloin vaanimaan jonnekkin ja en ole hyvä jahtaamaan kaksijalkaisia.Kain kirjoitti:Vähän painimatsia nakuna, niin ei ole vilpo.Erño kirjoitti:Tulee vilpo.M.P.T kirjoitti:... Kotona on mukava olla luonnollisessa asussa eli ilman vaatetusta.
Ovat noin 50cent kappale ja niistä kertyy iso summa kun monta tuhotaan useamman huligaanin avulla.iPadi kirjoitti:Se, että jotkut nuoret heittävät noita aurauskeppejä metsiin/sillalta alas. En näe siinä mitään järkeä, ja kuluttaa turhaan kunnan varoja, kun joudutaan hommaamaan uudet kepit
-
Niinpä. Maksaahan se laittaminenkin, mutta tuo 100€ ei ole liioiteltu. Nimittäin pitäähän sen kuskin mennä sinne laittamaan niitä ja siitä tulee kuluja. Tietenkin, jos lasketaan kuluineen päivineen kustannus yhdelle niin se on halvempi. 0.5€ x kpl + kulut = jaettuna kappalemäärällä. Itse olen noita nipun ostanut, mutta vasta yhden laittanut tienlaidalle.iPadi kirjoitti:Niinhän niistä kertyy. Ja se kepin paneminenkin maksaa. Kuulin, että joku oli jäänyt tuosta kiinni ja sille oli sanottu, että se kepin paneminen maksaa 100€ (jotenkin tuntuu aika liiotellulta).
-
Pervot.iPadi kirjoitti: Niinhän niistä kertyy. Ja se kepin paneminenkin maksaa. Kuulin, että joku oli jäänyt tuosta kiinni ja sille oli sanottu, että se kepin paneminen maksaa 100€ (jotenkin tuntuu aika liiotellulta).
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Scorpionshan on junttibändien ykkönen.M.P.T kirjoitti:^ Ihmeellistä tuuri vihaa täällä. Sehän on jo rasismia heitä kohtaan. Kuvittele tilanne jossa voit valita menetkö matkalle tuuriin vai stockmannille ja ajattelet samalla reissulla ostaa työkalut yms. Stockmannilta niitä et saa, mutta tuurista kylläkin. Eihän tuuri mikään halpa ole, mutta stockman on AINA kallis. Itse olen käynyt tuurissa muutamia kertoja ja kaikki ei siellä juntteja ole. Siellähän kävi scorpionskin soittamassa ja paikka on parempi kuin stadioni hesassa.

Saa Stockmannilta joitain työkaluja. Jos tarvitsee jotain hienompaa, niin voi ottaa metron Ruoholahteen ja mennä siellä K-Rautaan.Tuuriin on helpompi mennä ja parkkipaikankin löytää helpommin. Onneksi kuitenkin täällä on useampikin työkalu ja halpakauppa, että tuuriin ei tarvitse lähteä. Suosittelisin käymään siellä silloin kun ei ole ruuhka ja on tilaa liikkua. Mieluiten myös useammin kuin kerran, että ei jää liian yksitoikkoinen kuva. Kyllä stockan valikoima on enemmän junttia ja ihmettelenkin, että mistä työkalut, varaosat yms ostetaan kehä kolmosen sisällä. Pitääkö tyytyä johonkin biltemaan tai agrimarkettiin (onkohan ko liikettä) Toisaalta eihän siellä ole traktoreitakaan nähty.
-
Hih hih, olepas hassuThoth kirjoitti:Pervot.iPadi kirjoitti: Niinhän niistä kertyy. Ja se kepin paneminenkin maksaa. Kuulin, että joku oli jäänyt tuosta kiinni ja sille oli sanottu, että se kepin paneminen maksaa 100€ (jotenkin tuntuu aika liiotellulta).
-
Kiva kuulla. Itse olen kuunnellut scorppareita ala-asteelta astiThoth kirjoitti:Scorpionshan on junttibändien ykkönen.Saa Stockmannilta joitain työkaluja. Jos tarvitsee jotain hienompaa, niin voi ottaa metron Ruoholahteen ja mennä siellä K-Rautaan.

Meillä ainakin pannaan eikä laiteta ja en ole pervoiPadi kirjoitti:Hih hih, olepas hassuThoth kirjoitti:Pervot.

-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
En aio ikinä mennä Tuuriin.M.P.T kirjoitti:^ Ihmeellistä tuuri vihaa täällä. Sehän on jo rasismia heitä kohtaan. Kuvittele tilanne jossa voit valita menetkö matkalle tuuriin vai stockmannille ja ajattelet samalla reissulla ostaa työkalut yms. Stockmannilta niitä et saa, mutta tuurista kylläkin. Eihän tuuri mikään halpa ole, mutta stockman on AINA kallis. Itse olen käynyt tuurissa muutamia kertoja ja kaikki ei siellä juntteja ole. Siellähän kävi scorpionskin soittamassa ja paikka on parempi kuin stadioni hesassa. Tuuriin on helpompi mennä ja parkkipaikankin löytää helpommin. Onneksi kuitenkin täällä on useampikin työkalu ja halpakauppa, että tuuriin ei tarvitse lähteä. Suosittelisin käymään siellä silloin kun ei ole ruuhka ja on tilaa liikkua. Mieluiten myös useammin kuin kerran, että ei jää liian yksitoikkoinen kuva. Kyllä stockan valikoima on enemmän junttia ja ihmettelenkin, että mistä työkalut, varaosat yms ostetaan kehä kolmosen sisällä. Pitääkö tyytyä johonkin biltemaan tai agrimarkettiin (onkohan ko liikettä) Toisaalta eihän siellä ole traktoreitakaan nähty.
Työkaluja, mikäli niitä tarvitsee, saa kyllä kehä-ykkösenkin sisäpuoleltakin - peltopellet voi hakea traktoreihinsa osia vaikka IKH:lta... on reilusti kehä-kolmosen sisäpuolella
Uskoisin, että stadista löytyy traktoreita / neliökilometri enemmän, kuin rehupunttilasta

JL
PS. Ei niillä peltoa käännetä
-
Viesti Kirjoittaja eskofot »
No tuskin se nyt sentäs etnistä syrjintää on, jos komppaa "Junttimaisinta mitä tiedät" -ketjussa Tuuri-ehdotusta. Tuuriin menemisen helppous varmaankin riippuu lähtöpaikasta. Ja mitä vikaa on Stockmannin rauta-osastossa? Onhan se pienehkö, mutta tuskin sieltä nyt kakkosnelosta tai naulapyssyä kukaan meneekään ostamaan. Työkalut ostetaan isosta rautakaupasta, kuten Bauhausista tai Vantaan K-Raudasta. Halpahallina olen suosinut Motonettiä http://www.motonet.fi/web/guest/helsinki ja ns. Köyhien stockkaa, eli ylijäämäeriä ja epäkuranttia kamaa myyvää Tattarisuon hallia. Sieltä saa mm. monet rakennustarvikkeet sopivasti.M.P.T kirjoitti:^ Ihmeellistä tuuri vihaa täällä. Sehän on jo rasismia heitä kohtaan. Kuvittele tilanne jossa voit valita menetkö matkalle tuuriin vai stockmannille ja ajattelet samalla reissulla ostaa työkalut yms. Stockmannilta niitä et saa, mutta tuurista kylläkin. Eihän tuuri mikään halpa ole, mutta stockman on AINA kallis. Itse olen käynyt tuurissa muutamia kertoja ja kaikki ei siellä juntteja ole... Tuuriin on helpompi mennä ja parkkipaikankin löytää helpommin. Onneksi kuitenkin täällä on useampikin työkalu ja halpakauppa, että tuuriin ei tarvitse lähteä. Suosittelisin käymään siellä silloin kun ei ole ruuhka ja on tilaa liikkua. Mieluiten myös useammin kuin kerran, että ei jää liian yksitoikkoinen kuva. Kyllä stockan valikoima on enemmän junttia ja ihmettelenkin, että mistä työkalut, varaosat yms ostetaan kehä kolmosen sisällä. Pitääkö tyytyä johonkin biltemaan tai agrimarkettiin (onkohan ko liikettä) Toisaalta eihän siellä ole traktoreitakaan nähty
Sambakulkueen ja pellolle perustetun ruotsinlaivahotellin sekä jäännössekotavarahallimarketin yhdistelmän junttimaisuuslausunnostani en tingi. Helle oli silloin ja ihmisiä hirveästi: rynnimässä. Ihan kuin 50 e:n hyörypuhdistimet ja 15 e:n fleecet olisivat äkkiä loppumassa maailmasta.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kesä onkin ikävää aikaa. Paljassäärin en ole koskaan ihmisten ilmoilla, se olisi suorastaan sivistymätöntä.Kain kirjoitti:Kesällähän juuri pitää olla nakuna.hatey kirjoitti:Minä olen sinuakin normaalimpi. Edes kesähelteillä en ole paljassäärin.Citruuna kirjoitti:Mikä hitsinpitsi teitä vaivaa? Pelkkiä pervojako täällä onM.P.T kirjoitti: Olet oikeassa, koska itse selaan monesti homppua alasti, mutta nyt minulla on ihan kaikki kuteet niskassa. Kotona on mukava olla luonnollisessa asussa eli ilman vaatetusta.En voi käsittää tuollaista pakonomaista riisuutumisviettiä. Olenko ainoa normaali täällä...
Muuten tulee liian kuuma ja hikoiluttaa.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja heppikepo »
jollain on selvästi jotain hävettävää.hatey kirjoitti:Komp kaksi kertaa: Julkinen alastomuus ja sauna, Yhdessä tai erikseen.Citruuna kirjoitti:Julkinen alastomuus (esim. sauna)
-
Tuohon en usko, koska täällä on se traktori tehdasJussi68 kirjoitti:Uskoisin, että stadista löytyy traktoreita / neliökilometri enemmän, kuin rehupunttilastaPS. Ei niillä peltoa käännetä

Itse kyllä monesti naureskelen juuri tuolle. Tuo on kyllä junttimaista, mutta ei se sen paikan vika ole.eskofot kirjoitti:Sambakulkueen ja pellolle perustetun ruotsinlaivahotellin sekä jäännössekotavarahallimarketin yhdistelmän junttimaisuuslausunnostani en tingi. Helle oli silloin ja ihmisiä hirveästi: rynnimässä. Ihan kuin 50 e:n hyörypuhdistimet ja 15 e:n fleecet olisivat äkkiä loppumassa maailmasta.
Joku täällä sanoi IKH ketjun. En muistanutkaan, että sellainen löytyy helsingistä. Valtraan tietenkin saa osat suoraan tehtaalta olevasta myymälästä tai sitten IKH:lta, jos kyseessä on fordsoni. Itse pidän junttimaisena muuttaa helsinkiin, koska se ei ole taloudellisesti järkevää. Helsinkiläisillä esiintyy tätä suuruudenhulluutta ja se on junttimaista. Eli maalaisten haukkuminen yms.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Onko se peltojen viljely siellä päin niin tuottavaa, että työt kannattaa teettää vieraalla?M.P.T kirjoitti: Itse en peltoja kääntele, koska sen tekee renki.

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka