Lähtisi vaihtamaan naperoon nesteet.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Armada »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Eiku se osti 4kpl tätä uutta iPadia jossa on 4G verkko. Sit ku vetää jeesusteipillä ne nippuun = 16Grichidi kirjoitti:^ 16. generaation iPad?
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Tota joo. Eiks ois helpompaa käyttää noissa rullamitoissa olevaa vyöklipsiä ja kuljettaa mittaa mukana?hatey kirjoitti:Meni hermo huonoon kuntoon, kun en aamulla löytänyt mittaa, vaikka niitä minulla useampi onkin. Aina kun mittaa tarvitsee, tuntuu ne kaikki olevan kateissa.![]()
Haa salajuoni! Ostin laatikollisen mittoja, yrittäkääpä nyt olla kateissa kaikki samalla kertaa. Levittelen nämä vielä ympäri asuntoa hyllyjen reunoille, niin varmana joku löytyy tarvittaessa.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
No enhän minä nyt ala mitään mittanauhoja kuljettelemaan mukanani.redhat kirjoitti:
Tota joo. Eiks ois helpompaa käyttää noissa rullamitoissa olevaa vyöklipsiä ja kuljettaa mittaa mukana?
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Eikös niiden supistusten pitäis tulla vasta ihan loppuraskaudesta?Anniel kirjoitti:Mä luulin että ne siellä neuvolassa hoitaa noi mittaukset...Mutta jos ne sielläkin supistaa...
No höh, tollo. Koskaan ei tiedä milloin tulee äkillinen tarve saada tietää minkä mittainen on vaikkapa 48 cm. Jos ei mittaa ole lähellä silloin, jää tämä tieto saamatta.KunkkuJ kirjoitti:^^ ^Mihkä voi ihminen tarvita noin paljon mittoja.?![]()
Minä en ole mikään hutilus, olen äärimmäisen järjestelmällinen ihminen, miltei pedantti.Citruuna kirjoitti:Hutilukset tarttee
Mitä ihmeen neuvolajuttuja...Anniel kirjoitti:Mä luulin että ne siellä neuvolassa hoitaa noi mittaukset...Mutta jos ne sielläkin supistaa... resursseja nimittäin. Kuulin just ystävättäreltä että synnytysvalmennuskin on jossain korvattu jollain nettimateriaalilla.
.
Viesti Kirjoittaja iMies »
Tuohon riittää, että tietää 48 cm olevan sama mitta kuin taskussasi olevan iPhone 4S puhelimen korkeus 4+1/6 kertaa (25/6).hatey kirjoitti:Koskaan ei tiedä milloin tulee äkillinen tarve saada tietää minkä mittainen on vaikkapa 48 cm. Jos ei mittaa ole lähellä silloin, jää tämä tieto saamatta.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ja mitä hyötyä tuosta tiedosta olisi? Sen vielä jotenkin ymmärtäisin, että joku kantaa mukanaan neljää iiLuuria, mutta kenellä olisi kuudesosan palanen siitä myös mukana?iMies kirjoitti: Tuohon riittää, että tietää 48 cm olevan sama mitta kuin taskussasi olevan iPhone 4S puhelimen korkeus 4+1/6 kertaa (25/6).
Viesti Kirjoittaja Lare »
Tai sitten nyt otetaan miehestä mittaa.Anniel kirjoitti:Mä luulin että ne siellä neuvolassa hoitaa noi mittaukset...![]()
Viesti Kirjoittaja iMies »
Ei kenelläkään, höpsö.KunkkuJ kirjoitti:--mutta kenellä olisi kuudesosan palanen siitä myös mukana?
Joo, mulla on kans teipattu kuume- ja lasermittarit iPhoneen.iMies kirjoitti:Ei kenelläkään, höpsö.KunkkuJ kirjoitti:--mutta kenellä olisi kuudesosan palanen siitä myös mukana?
Mutta kaikilla vähänkään fiksuilla on iPhonen kyljet tarkkuuslovettu täyteen erilaisia välimatka- ja suhdeasteikkoja, ja toisessa taskussa iLeikkuri. Itse tilasin juuri myös logaritmiasteikollisia suojatarroja.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Haluat siis mitata, mahtuuko vauva esim. patruunalaatikkoon nukkumaanhatey kirjoitti:No höh, tollo. Koskaan ei tiedä milloin tulee äkillinen tarve saada tietää minkä mittainen on vaikkapa 48 cm. Jos ei mittaa ole lähellä silloin, jää tämä tieto saamatta.KunkkuJ kirjoitti:^^ ^Mihkä voi ihminen tarvita noin paljon mittoja.?
Minä en ole mikään hutilus, olen äärimmäisen järjestelmällinen ihminen, miltei pedantti.Citruuna kirjoitti:Hutilukset tartteeMitä ihmeen neuvolajuttuja...Anniel kirjoitti:Mä luulin että ne siellä neuvolassa hoitaa noi mittaukset...Mutta jos ne sielläkin supistaa... resursseja nimittäin. Kuulin just ystävättäreltä että synnytysvalmennuskin on jossain korvattu jollain nettimateriaalilla.
.
No höh... Minulla on Maisahiiri teipattuna iHupattimeen.redhat kirjoitti:Joo, mulla on kans teipattu kuume- ja lasermittarit iPhoneen.iMies kirjoitti: Ei kenelläkään, höpsö.
Mutta kaikilla vähänkään fiksuilla on iPhonen kyljet tarkkuuslovettu täyteen erilaisia välimatka- ja suhdeasteikkoja, ja toisessa taskussa iLeikkuri. Itse tilasin juuri myös logaritmiasteikollisia suojatarroja.
Kiitos Hatey, saatte kyllä ihmisen nauramaanhatey kirjoitti: No höh... Minulla on Maisahiiri teipattuna iHupattimeen.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
En taida olla vähänkin fiksu... mulla ei tule koskaan olemaan iJotain.iMies kirjoitti:Ei kenelläkään, höpsö.KunkkuJ kirjoitti:--mutta kenellä olisi kuudesosan palanen siitä myös mukana?