... jos poikia kiinnostaa, niin m.netissä asiasta heräsi jossain määrin reipas keskustelu. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts ... 179888&o=0Carde kirjoitti:Tottahan Jone haastelee.
Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopick 2
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
ihan pirteää porinaa ja ihan asiaakin eräillä vieläNeliX4 kirjoitti:... jos poikia kiinnostaa, niin m.netissä asiasta heräsi jossain määrin reipas keskustelu. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts ... 179888&o=0Carde kirjoitti:Tottahan Jone haastelee.
-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »

-
Viesti Kirjoittaja Carde »
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Eihän siihen mitään älyllistä toimintaa tarvita, kattos kun ottaa juopon tuurin avuksi niin silloinhan sitä voi osua oikeaan lärpäkkeeseen. Varsinkin kun en ole ollut paikalla todistamassa tilannetta että montako kymmentä kertaa se sai sitä yrittää, siis sitä lärpyttimeen osumista.KunkkuJ kirjoitti:Tuskin oli Macco. Siinä vaiheessa kun ketju suljettiin, tämä po henkilö oli siinä kunnossa, ettei olisi erottanut tietokoneen näyttöä perunalaatikosta. Kuulostaa mahdottomalta yhtälöltä, että se mies olisi pystynyt johonkin älylliseen toimintaan sinä yönä.
Selvänä siellä tuskin on kukaan ollut, olihan siis kyse moderaattoreiden pippaloista...
Edit: enimmät typåt
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Meillä Modelan konehuoneessa EI OLE mitään lärpyttimiä!! Ettäs tiedät. Monta nappulaa ja ohjaussauvaa kylläkin, valvontakameroiden näytöt vievät suuren tilan tarkkaamossa, hammasrattaitakin tarvitaan joskus noiden vanhimpien osien kääntelyyn. Mutta ei lärpyttimiä!Carde kirjoitti: Eihän siihen mitään älyllistä toimintaa tarvita, kattos kun ottaa juopon tuurin avuksi niin silloinhan sitä voi osua oikeaan lärpäkkeeseen. Varsinkin kun en ole ollut paikalla todistamassa tilannetta että montako kymmentä kertaa se sai sitä yrittää, siis sitä lärpyttimeen osumista.
Respektiä pliis!
Niin kävin ihan vasiten ottamassa kuvan tuolta meidän puolelta, eikö jo havahduta huomaamaan, miten hienoa meillä on.
......pyh! lärpyttimiä....

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »

Syy: fiksattu liian iso kuva
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Vasemmasta ylälaidasta siis tulevat uskontokeskustelut, ja kauppapaikan moderointi. Polveilevevat, mutta yhä vaan jatkuu.TheKraken kirjoitti:Viivat ja valot seinällä ovat eteneviä keskusteluja
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Eikun ne on tuossa alla. Pieni osa kokonaisuutta, mutta niihin joutuu kiinnittämään huomionLare kirjoitti:Vasemmasta ylälaidasta siis tulevat uskontokeskustelut, ja kauppapaikan moderointi. Polveilevevat, mutta yhä vaan jatkuu.TheKraken kirjoitti:Viivat ja valot seinällä ovat eteneviä keskusteluja

-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
MINÄ EHDOTAN ETTÄ: perustetaan homppuun erillinen alue uskonto, evoluutio, aate ja politiikka keskusteluille! Onhan tämä sentään äärimmäisen tärkeä osa jokaisen macistin elämää! Ko alueelle voitaisiin nimetä kaksi "modea". Ehdottaisin alueen "Messiaaksi" Mikael K.:ta ja "Nieztscheksi" esim JHA:ta tai EMJV:tä.Macco kirjoitti:Eikun ne on tuossa alla. Pieni osa kokonaisuutta, mutta niihin joutuu kiinnittämään huomion
Eli modelaattorit ovat hyvät ja ottavat ne hierom... ..."ohjaus"sauvansa käteensä ja hoitavat homman. Aikaa huomiseen klo 09:00 asti. Toimikaa!
-
Kannatetaan!Pasteur kirjoitti:MINÄ EHDOTAN ETTÄ: perustetaan homppuun erillinen alue uskonto, evoluutio, aate ja politiikka keskusteluille! Onhan tämä sentään äärimmäisen tärkeä osa jokaisen macistin elämää! Ko alueelle voitaisiin nimetä kaksi "modea". Ehdottaisin alueen "Messiaaksi" Mikael K.:ta ja "Nieztscheksi" esim JHA:ta tai EMJV:tä.Macco kirjoitti:Eikun ne on tuossa alla. Pieni osa kokonaisuutta, mutta niihin joutuu kiinnittämään huomion
Eli modelaattorit ovat hyvät ja ottavat ne hierom... ..."ohjaus"sauvansa käteensä ja hoitavat homman. Aikaa huomiseen klo 09:00 asti. Toimikaa!
Ois niin jännää ja kaikkee kivaa harrastustakin voisi olla yhdessä tyyliin: Kristityt Lumilautailijat Ry tai Saatånan Laskettelijat Ry (btw.toinen on ihan totta)
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Pasteur kirjoitti:MINÄ EHDOTAN ETTÄ: perustetaan homppuun erillinen alue uskonto, evoluutio, aate ja politiikka keskusteluille! Onhan tämä sentään äärimmäisen tärkeä osa jokaisen macistin elämää! Ko alueelle voitaisiin nimetä kaksi "modea". Ehdottaisin alueen "Messiaaksi" Mikael K.:ta ja "Nieztscheksi" esim JHA:ta tai EMJV:tä.Macco kirjoitti:Eikun ne on tuossa alla. Pieni osa kokonaisuutta, mutta niihin joutuu kiinnittämään huomion

-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Anna kun lavennan: olen ollut todistamassa, kun pari viisissäkymmenissä olevaa, aiemmin erittäin hyvin toistensa kanssa toimeentulevaa miestä ovat käyneet käsiksi toisiinsa (sillee agressiivisessa, ei romanttisessa mielessä) kun ovat keskustelleet politiikasta. Uskonto on vielä pahempi, ja evoluutio tulee siinä kylkiäisenä. Ko. osasto olisi kuitenkin kiinteä osa Homppua kuten kauppa-osastokin. Että kiitos vain ehdotuksesta, mutta... nääh.
Tähän liittyen muuten, ulkoa kuului juuri kaksi aseenlaukausta.
-
Hehkutus: Nyt näyttää siltä että jos hyvin käy niin mullakin on oma pieni vene vielä tänä kesänä tuossa laiturissa. JIPIII!!!!
-
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Verheugenin mielestä myös kannettavien tietokoneiden ja digikameroiden valmistajien tulisi ryhtyä yhteistyöhön yhdenmukaisen laturistandardin luomiseksi. JA SITTEN VIELÄ TÄMÄKIN
-
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Mitäs vuodattamista tässä on? Eikö tuo laturi-asia ole pelkästään positiivinen juttu? kö?hezzuhopo kirjoitti:Sopimuksen ovat allekirjoittaneet muun muassa Nokia, Sony Ericsson, Aplle ja Motorola. YHTENÄISET LATURIT
Verheugenin mielestä myös kannettavien tietokoneiden ja digikameroiden valmistajien tulisi ryhtyä yhteistyöhön yhdenmukaisen laturistandardin luomiseksi. JA SITTEN VIELÄ TÄMÄKIN
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Paapa »
EDIT: Helpotti, kun katsoin pankkitiliäni.
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Viesti Kirjoittaja jerppi_ »
-nukuin pommiin
-väsyttäny silti koko päivän
-huono sää
-lenkkarit levis pohjasta
-JA POHJILLA PAHIN, tennis mailasta meni jänteet poikki, VOI VI**U!
-
Viesti Kirjoittaja EJMV »
Mulla on hieno uus Mobile Me account.
Mulla on hienoa uutta musaa kotona.
Mun muru on sen ostanut.
Mun visaa on siihen käytetty.
Mutta se on hienoo.
Mulla on hieno airport extreme kotona.
Siinä on hieno ulkoinen levy
Ne kertoo ystävyydestään.
Käyttää siihen hienoo uutta Mobile Meetä
Se on tosi hienoo.
Mutta en pääse musaan kii.
En pääse kii ku ei tuu jaettuihin.
Mä en saa mun uutta musaa kii.
Mä en tiiä mitä teen.
Se ei oo hienoo.
-
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Keskustelut ovat kuin junia, eivät mene minnekään. Ja modet kuin kulunvalvonnassa. Aina viallisia.TheKraken kirjoitti:Tuossa on tuo minun työpiste. Viivat ja valot seinällä ovat eteneviä keskusteluja
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Viesti Kirjoittaja hatey »

Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
"Minua ei määrää kukaan"
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka