Antiwäkki kirjoitti:Mitenkähä tuollainen 18m2 huone sisustetaan fiksusti että tilaa jäisi liikkumiseenkin, jos huoneeseen tulee: sänky, 2-istuttava sohva, jonkinlainen pöytä (ajaa virkaa sekä tietokone/ruoka/koulupöytänä) ja tietysti TV-taso sekä jonkin kokoinen hylly?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Minä aloitin asumisen 1m x 3m huoneesta. Parvisänky ja sänkyyn pääsi huoneen oven kautta. Tikkaat pois ja ovi vedettiin sängystä kiinni. Alhaalla oli työpöytä ja varastohylly. Sängyn alla oli 170cm tilaa, joten riitti minulle. Katossa yksi valaisin.
Tauvo kirjoitti:Alkaa olemaan todella vaikea perustella itselleen, miksi jatkaisi Soneran asiakkaana…
Sano edes kaksi syytä miksi minä vaihtaisin Soneran toiseen palveluntarjoajaan? En keksi yhtään syytä. Noh... Jos joku tuon valokuidun tänne tuo niin vaihto voisi ehkä tapahtua.
Lare kirjoitti:P.s. Millä muuten rasvaatte kätösene pesun jälkeen??
Perus Tummeli on hyvää, mutta ei tuo iso vaseliinipönttökään mikään huono valinta ole. Itse en aio tänäkään vuonna itse mattoja pestä. Eipä noita juuri lattialla ole kun niitä pitäisi pestä. Ne ainoat matot tulee pesemään naapurin gimma kun kauniisti pyydän ja räpsytän silmiä koiranpennun katseellani. Ilman mattoja elämä on helpompaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.