Huumorintajuni ei riitä millään, ei millllääään siihen kaikkeen hömppään, joka tuon keräyksen tiimoilla on, ja lisäksi sitä tuupataan ihan joka paikasta. Halavattu!
Onko muka hauskaa pitää punainen pallura nenässä, ihan tosi, ONKO? EI!
(Ihan OK toki on, että klovnit semmoista käyttävät lapsille esiintyessään, vaan jääköön siihen.)
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Käytin parisen tuntia yritykseen saada täytettyä firman PDF-lomakkeeseen kolme tekstikenttää firman (ulkoistetussa) intranetissä. Piti jopa asentaa Adobe Reader, koska Esikatselullahan se ei onnistuisi. Tästä huolimatta lomake jysähti hyväksymisvaiheeseen jota jakselin katsoa puoli tuntia ennenkuin uskoin ettei se siitä mihinkään etene. Eihän tuo onnistu kuin Wintoosalla ja IE:llä, sanoivat hallinnosta. Ja että käytä etätyöpöytäyhteyttä Wintoosa-koneeseen ja sitä kautta, koska Macillä se ei toimi kuitenkaan.
Etsin sitten lomakkeen vanhan version dokkarina ja tulostin sen. Se oli toisessa intrassa (sekin MS-kikkare) jonne pääsin koska osaan tehdä SSH-putken eikä se vaadi VPN:ää (olen kotona).
Sitten ihan oppimismielessä yritin etätyöpöytäyhteyttä jolla pääsisin käyttämään kyseistä ensimmäistä extra-intra -kikkaretta Win/IE -kombinaatiolla, mutta sehän vaati taas VPN-yhteyttä koska olen kotona sairaslomalla. VPN-client asentui ja yhteyskin muka muodostui, muttei se etätyöpöytäyhteys toiminut siltikään. On tämä herran jumala ihmeellistä kuinka yksinkertainen asia pitää tehdä a) vaikeaksi b) huonosti niin ettei se toimi kuin yhden firman tuotteilla. Hohhoijaa. Takaisin toipumaan. Pitäisi varmaan tämän trauman takia hakea lisää sairaslomaa.
Mac Mini M1 2020, Lenovo ThinkVision T27p 27" 4K, iPad Air 2, iPhone 14 Pro, Apple Watch Ultra 2 Black Cellular, Apple TV 4K, AirPods Pro 2.
^ En voi, koska se olisi huisin hassua, ja se edellyttäisi huumorintajua. Minulla ei ole sitä, koska olen amputoinut sen pois jo teini-iässä tarpeettomana.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Huumorintajuni ei riitä millään, ei millllääään siihen kaikkeen hömppään, joka tuon keräyksen tiimoilla on, ja lisäksi sitä tuupataan ihan joka paikasta. Halavattu!
Onko muka hauskaa pitää punainen pallura nenässä, ihan tosi, ONKO? EI!
(Ihan OK toki on, että klovnit semmoista käyttävät lapsille esiintyessään, vaan jääköön siihen.)
Olen täysin samaa mieltä!
Jos ihminen olisi tarkoitettu etenemään juoksemalla, ei evoluutio olisi kehittänyt meille liikkumista varten polttomoottorikäyttöisiä kulkimia, eikä fossiilisia polttoaineita. - Hatey http://sisainenaani.com
Miksi kaupoissa, ostostaivaissa, kahviloissa ym on järkyttävän kuuma? Ihmisethän menee niihin ulkovaattet päällä ja kuitenkin kaikkialla on lämmöt kuin saunassa. Yritin käydä kaupungilla pyörimässä ja nauttimassa espressoa ym kivaa laatuaikaa itselle. Mutta kaikkialla on järkkykuuma.
Kun tulin kotiin, täälläkin on kuuma, vaikka ei edes ole lämmöt päällä. Vihaan tätä kuumuutta, tulisi jo talvi. Pistin taas ilpin puhaltamaan täysillä kylmää.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Nih. Pysyisi mielummin lumi maassa koko pimeän kauden ajan. Keväällä saa sitten sulaa pois, kun ulkona näkee liikkua paremmin. Suomi olisi aika paska maa ilman lunta.
Turhan monella laitteella on tullut viime aikoina käyttötunnit täyteen. Pitäisköhän tilata ebaysta purkitettua käyttösavua, jos sillä sais koneet taas toimimaan. Alkuperäisiä en saanut kerättyä talteen.
Minä puolestani en tiedä juuri mitään
mutta ehkä siksi olen satunnaisesti
ihan siedettävä ihminen.
-Jarkko Martikainen
K_Kolja kirjoitti:Turhan monella laitteella on tullut viime aikoina käyttötunnit täyteen. Pitäisköhän tilata ebaysta purkitettua käyttösavua, jos sillä sais koneet taas toimimaan. Alkuperäisiä en saanut kerättyä talteen.
Jos löydät jostakin niin tilaa samalla rekkakuorma mullekkin.
Hengissäpysyminen on helppoa, vain eläminen on vaikeaa...