Tuo jos mikä on rakkauttaCarde kirjoitti:Taidan yllättää sen ja sipasta fiskarsin retkikirveen läpi pöytään tuosta dellin läppäristä mitä se käyttelee...
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tuo jos mikä on rakkauttaCarde kirjoitti:Taidan yllättää sen ja sipasta fiskarsin retkikirveen läpi pöytään tuosta dellin läppäristä mitä se käyttelee...
Viesti Kirjoittaja Escobar75 »
Samaa mieltä, taitaa tännään Pohjanmaan yössä olla rakkautta ilmassa ja yksi iltatähti viel kevääksi putkahtaa..Macco kirjoitti:Tuo jos mikä on rakkauttaCarde kirjoitti:Taidan yllättää sen ja sipasta fiskarsin retkikirveen läpi pöytään tuosta dellin läppäristä mitä se käyttelee...
Viesti Kirjoittaja Carde »
Tekasenkin siitä tosi yllärin, sipasen sillon yllättäin ku se surffaa lärvikirjassa...Escobar75 kirjoitti:Samaa mieltä, taitaa tännään Pohjanmaan yössä olla rakkautta ilmassa ja yksi iltatähti viel kevääksi putkahtaa..Macco kirjoitti:Tuo jos mikä on rakkauttaCarde kirjoitti:Taidan yllättää sen ja sipasta fiskarsin retkikirveen läpi pöytään tuosta dellin läppäristä mitä se käyttelee...
Viesti Kirjoittaja Carde »
Tuolta oli kuulemma tilannut.Tont_za kirjoitti:Eikös nuo maksa ebayssakin monta kymppiä?Anghorn kirjoitti: Ei oo kuule halpa muki... Oon aika varma, että itse et koskaan ostaisi noin kallista juoma-astiaa yhdellekään elävälle olennolle.![]()
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
hatey kirjoitti:Kasvattelin miniporkkanoita. Itse kasvattamalla hinta jää 53¢/kpl, tietysti hintaan vaikuttaa uudeelleen kasvattelukerrat. Hinta laskettu 7 kasvatuskerran mukaan, eli hinta on ⅓-¼ valmiiksi jalostettuun miniporkkanaan verrattuna.
Kannattaa siis pitää omaa kasvimaata. 8)
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Ole sitten varovainen sen raivaussahan kanssa jos nuo 6 litraa meinaat nenään tunkea....Aperture kirjoitti:Kävin torilla ostamassa lohta, uusia perunoita, tilliä ja tietysti vielä hieman mansikoita jälkiruuaksi. Ai niin - herneitä myöskin 6 litraa.
Viesti Kirjoittaja RedDelicious »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Toki. Olen ajatellut lahjoa nuorisoa pihatöihin noilla herneillä. Saattaisi kyllä toimia homma paremmin jos olisin ymmärtänyt ostaa vaikka 6 litraa viskiä.hatey kirjoitti:Ole sitten varovainen sen raivaussahan kanssa jos nuo 6 litraa meinaat nenään tunkea....Aperture kirjoitti:Kävin torilla ostamassa lohta, uusia perunoita, tilliä ja tietysti vielä hieman mansikoita jälkiruuaksi. Ai niin - herneitä myöskin 6 litraa.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Hihihi, kävin katsomassa. Mä laitoin kerran kahvinpurujen sijasta suodatinpussiin kaakaotaRedDelicious kirjoitti:Epä- ja onnistuneen kahvinkeiton jälkeen lisäsin kuvan aiheeseen vihkiytyneeseen fb ryhmään.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Mistähän nämä kuvat saattaisi löytää? En nähnyt "Epäonnistuneet kahvinkeitot"-ryhmää Fb:ssä.Anniel kirjoitti:Hihihi, kävin katsomassa. Mä laitoin kerran kahvinpurujen sijasta suodatinpussiin kaakaotaRedDelicious kirjoitti:Epä- ja onnistuneen kahvinkeiton jälkeen lisäsin kuvan aiheeseen vihkiytyneeseen fb ryhmään.![]()
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ei menny niinku Strömsössä. http://www.facebook.com/group.php?gid=2 ... 118&ref=tsMaza kirjoitti:Mistähän nämä kuvat saattaisi löytää? En nähnyt "Epäonnistuneet kahvinkeitot"-ryhmää Fb:ssä.Anniel kirjoitti:Hihihi, kävin katsomassa. Mä laitoin kerran kahvinpurujen sijasta suodatinpussiin kaakaotaRedDelicious kirjoitti:Epä- ja onnistuneen kahvinkeiton jälkeen lisäsin kuvan aiheeseen vihkiytyneeseen fb ryhmään.![]()
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Ja tuijotit sitten omaan napaan?Maza kirjoitti:... Paistoin herkkusieniä ja sain rasvaroiskeista vesikellon napaan. ..
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
CSI jaksoja ja muita on ohjannut Scott Lautanen, ei yhtä hauska mutta melkeenMacco kirjoitti:Luin Star Wars (missäs välissä Tähtien sodasta tuli Star Wars?) episodi nelosen krediittejä, jossa oli mainittuna mm. Scott Pasko.
Viesti Kirjoittaja jannesil »
Viesti Kirjoittaja Erño »