Niin... eihän niillä ole edes pyjamoita ylläErño kirjoitti:Ihmettelin ihan samaa kunnes luin urheilu-uutiset. Suomi voittanut Jenkit jossain luistelukilpailussa.

JL
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Niin... eihän niillä ole edes pyjamoita ylläErño kirjoitti:Ihmettelin ihan samaa kunnes luin urheilu-uutiset. Suomi voittanut Jenkit jossain luistelukilpailussa.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Olipa yllätys...Katsomo kaatui heti ottelun alussa
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Pakko myöntää. Nykyään tulee seurattua vain pyjamapainia, kalsaripainia ja vaparia.Jussi68 kirjoitti:Niin... eihän niillä ole edes pyjamoita ylläErño kirjoitti:Ihmettelin ihan samaa kunnes luin urheilu-uutiset. Suomi voittanut Jenkit jossain luistelukilpailussa.![]()
JL
Periaatteessa ei hirveästi ole väliä, mikä se häviävä osapuoli on, jos Suomi lopussa nostelee kannua...Tauvo kirjoitti:^ Kunhan tsekit vaan hoitavat Ruotsin... Olisi kiva joskus voittaa finaalissa joku muu...
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Olikos nyt kilobitit kb ja kilotavut kB hallinnassa...tuomaril kirjoitti:Mahtavaa! Meillä on Sauniksen 8/1 yhteys, mutta tiedostot latautuu 912 kb/s vauhdilla.
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Suomi siis hävisi?arisel kirjoitti:Kolme ylimielisintä porukkaa putosi, ja se on ihan oikein se.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Olen ymmärtänyt, että ihan kaikki staratkin jänskäilee ennen keikkaa. Kerro sitten miten keikka meni.mluhtala kirjoitti:Mua pyydettiin keikalle! Jänskättää
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Kiitos Ama! Kerron toki. Eiköhän se ihan putkeen mene, onhan tässä viikko aikaa treenata. Ehkäpä hompun oululaisvahvistukset osaavat antaa esiintymisvinkkejä ensi viikon miitissä.amanita kirjoitti:Olen ymmärtänyt, että ihan kaikki staratkin jänskäilee ennen keikkaa. Kerro sitten miten keikka meni.mluhtala kirjoitti:Mua pyydettiin keikalle! Jänskättää
Hienoa ja tsemppiä!
Viesti Kirjoittaja Lare »
Elikkä, hulppean ja ei-hulppean ero helpostikkin.Jamac kirjoitti:Olikos nyt kilobitit kb ja kilotavut kB hallinnassa...tuomaril kirjoitti:Mahtavaa! Meillä on Sauniksen 8/1 yhteys, mutta tiedostot latautuu 912 kb/s vauhdilla.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Mistä arvasit! Lotharin kanssa esitetään duetto hanurilla ja kukkopillillä.Jussi68 kirjoitti:http://sexhibition.fi/ ?mluhtala kirjoitti:Mua pyydettiin keikalle! Jänskättää
Perästä kuuluu ...mluhtala kirjoitti:Mistä arvasit! Lotharin kanssa esitetään duetto hanurilla ja kukkopillillä.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Turha valittaa sitten täällä, kun p*erse on levinnyt muodottomaksi...hatey kirjoitti:Pulla on hyvää, mäyssyn mäyssyn....
Viesti Kirjoittaja hatey »
Siis siskokset ja Seiska olivat paikalla ihan sattumalta kaverisi bileissä?mluhtala kirjoitti:Mistä arvasit! Lotharin kanssa esitetään duetto hanurilla ja kukkopillillä.Jussi68 kirjoitti:http://sexhibition.fi/ ?mluhtala kirjoitti:Mua pyydettiin keikalle! Jänskättää
Viimeeksi kun soitin kitaraa kaverin bileissä, niin eräs paikalla ollut suomalainen julkkisnainen alkoi tapella ihanan siskonsa kanssa.. se tilanne olisi sopinut hyvin seksimessujen ohjelmanumeroksi, mutta päätyi vain seiskan sivuille
Viesti Kirjoittaja Hieno »