jackdanieels kirjoitti:odotan että pääsisi rauhassa masturboimaan raivokkaasti 8)

Viesti Kirjoittaja Anghorn »
jackdanieels kirjoitti:odotan että pääsisi rauhassa masturboimaan raivokkaasti 8)
Viesti Kirjoittaja Lare »
Mitäs sinä sitten tuolla nukella teet?jackdanieels kirjoitti:sellasta unta tuli nähtyä että sain modern warfare 2 tactical nuken ^^
Ensin nähtiin kato unta Modern Warfaresta ja heti herättyä on pakko käästä kädelle.Lare kirjoitti:jackdanieels kirjoitti:odotan että pääsisi rauhassa masturboimaan raivokkaasti 8)Mitäs sinä sitten tuolla nukella teet?jackdanieels kirjoitti:sellasta unta tuli nähtyä että sain modern warfare 2 tactical nuken ^^
Selätät vastustajan, suuri sieni hohkaa taivaanrannassa?jackdanieels kirjoitti:voitan erän tottakai ^^
Foorumimme odottaa mielenkiinnolla henkeä pidättäen, koska ilmestyt tauon jälkeen Mitä teit äsken -ketjuun.jackdanieels kirjoitti:jep
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Mitä vikaa on eläinseksissä? Tai itsetyydytyksessä? Minä-sanan kirjoittaminen sata kertaa sen sijaan on luonnotonta, sairasta ja moraalisesti paheksuttavaa. Olet bannisi ansainnut.Salamijakk kirjoitti:^
Näyttääpä moderointi olevan mielivaltaista. Jos minä kirjoitan sata kertaa minä, niin minä saa bannia, mutta kun runkataan ja esitetään eläinseksiä foorumilla, niin mitään ei tapahdu?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kenen? Ulko- vai sisäpuolelta? Telalla, pensselillä vai spraylla?skenewear kirjoitti:Maalailen seiniä.
Kyllä mulle Mode varoitteli kirjoittelemasta kyseisistä aiheista. Esim. Kun kirjoitin mitä teet juuri nyt: "Runkkaan".Anghorn kirjoitti:Mitä vikaa on eläinseksissä? Tai itsetyydytyksessä? Minä-sanan kirjoittaminen sata kertaa sen sijaan on luonnotonta, sairasta ja moraalisesti paheksuttavaa. Olet bannisi ansainnut.Salamijakk kirjoitti:^
Näyttääpä moderointi olevan mielivaltaista. Jos minä kirjoitan sata kertaa minä, niin minä saa bannia, mutta kun runkataan ja esitetään eläinseksiä foorumilla, niin mitään ei tapahdu?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja jackdanieels »
Hasselhoffiako meinaat? Sitä ässäritaria? I see no hoffs. Mutta ilmeisesti meissä on sit vähän samaa näköö!jackdanieels kirjoitti:mut toi davin hasselfhofin kuva on just pro
Viesti Kirjoittaja Erño »
Sopiva määrä alkoholia saa alastoman hasselhoffinkin näyttämään hyvältäjackdanieels kirjoitti:mut toi davin hasselfhofin kuva on just pro
Mistä tiedät, jos et edes kokeillut?Erño kirjoitti:Sopiva määrä alkoholia saa alastoman hasselhoffinkin näyttämään hyvältäjackdanieels kirjoitti:mut toi davin hasselfhofin kuva on just proYksi monista syistä miksi en juo.
Hää ei ol Remu Aaltonen. Huumemies?jackdanieels kirjoitti:hassel on just sexy grrse on tehny enemmänki noita pervoja kuvaus juttuja ^^