M.P.T kirjoitti:
Kenties kameraliikkeen omistajalle soittaminen auttaisi vai lainaisiko joku meistä Tauvolle kameraa?
Joo, jos Tauvo tosiaan pulaan on joutumassa, minä voin lainata tuota Canonkin pokkariani. En ole sitä 6-7 vuoteen tarvinnut, joten joutaa olla muutaman päivän lainassa. Laita yv:tä, jos kiinnostaa...
Multa joutais yksi Canon-järkkäri muutamaksi päiväksi myös.
Edit: Itse asiassa myös viisi objektiivia ja kohtuullisen tehokas salamalaitekin.
Viimeksi muokannut arisel, 24.8.2014 klo 21.30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Noksu kirjoitti:Te kaikki haluutte vaan nähä Tauvon.. ^
Tottakai tahdotaan. Mr Homppu vuodelle 2014 ja tuskin foorumin naisväki tuosta on erimieltä. Olen sininen kateudesta, mutta sehän on hyvä väri kun itsepäisyyspäivä lähenee. Meillä molemmilla on vielä paljon opeteltavaa Tauvolta. Onneksi hän jakaa viisaita neuvojaan meille nuoremmille, mutta osataanko me tulkita niitä oikein.
Viimeksi muokannut M.P.T, 24.8.2014 klo 23.19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
arisel kirjoitti:Eiköhän tuota ole nähty jo vaikka kuinka - tuskin kukaan muu on selliaista määrää omakuvia Homppuun laittanut!
Sonera löisi ainakin minulta piuhat poikki, jos erehtyisin naamani laittamaan logoksi. Varmaan tulisi vielä lasku kun Amanita särki kaulinsarjansa kuvakkeeni takia. Olisihan se mielenkiintoista, jos jokainen kirjoittaisi omalla nimellä ja kuvalla tänne
Blogissa tuon uskaltaa tehdä, koska siitä on etua. Kaupassa alkaa saamaan kunnioitusta kun kuukaudessa muutama kymmenen tuhatta lukee arvosteluni. En ole vielä niin tunnettu kuin MarkoRepairs tai Pasi Viheraho, mutta katsotaan 3v päästä. Vlogaustakin olen jo harjoitellut, mutta ainakin vielä Kissa on ollut pääosassa vlogeissani. Tapasin muuten MarkoRepairsin kun hänen talonsa ohitse ajoin. Oli rassaamassa ikkunan yläkarmia tuossa useampi viikko sitten. Oli pakko käydä myös siinä Siwassa missä hän dyykkasi. Myyjät tuntuivat nauravan hänen videoille ja kokkauksille. Niin... Arvostelin myös tuon siwan Blogissani ihan kiitettävillä arvosanoilla.
Viimeksi muokannut M.P.T, 24.8.2014 klo 23.36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
rok kirjoitti:häpesi kasvisruokavaliotaan siinä määrin, että hoitaa ostoksensa nykyään jossain muualla.
Sehän on todistetusti epäterveellistä. Kun katsotaan miten ihmiset elävät Oginavalla ja katsotaan Euroopassa eläviä kasvissyöjiä niin elinajassa on hivenen eroa. Kasvisruoka on sitäpaitsi pahaa ja ei korvaa monipuolista ruokaa. Itselleni ei kasvisruoka maistu hyvältä vaikka sen jotenkin alas saankin. Niinhän herra isossa kirjassa sanoi, että kärsiä sinun pitää. Samaa tuntuu vaativan nämä arkadianherratkin.
Miksi nuo uskovaiset eivät osaa markkinoida? Eilen kun olin tankkaamassa autoani niin siinä tuli kaksi pyöreähköä ja rupsahtanutta naista puhumaan Jessestä. Tarjosivat lappusia ja ties mitä, mutta sanoin ei kiitos. Jos ne tahtovat, että huoltoasemalla tankkaava mies kuuntelisi ja kiinnostuisi asiasta niin hivenen nuorekkaampaa ja rinnakkaampaa esittelijää. Mainostetaanhan autoja, karkkia, Panu-maalia ja ties mitä naiskauneudella. Sanoisin, että essonbaarista olisi tyhjänä ukoista kun nuoret naiset jakaisivat lappuja. Kerroin noista huoltoaseman omistajalle joka oli mies. Otin hyllystä samalla kaksi pakettia kortonkeja ja sanoin, että mennään nyt tekemään se synnintunnustus. Sain kerrankin tämän huumorimiehen hiljaiseksi. Kaupassa olleet pari naista repesi nauramaan ja heillä oli muuten hauskaa.
Viimeksi muokannut M.P.T, 25.8.2014 klo 12.25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
rok kirjoitti:
Nyt ei ole enää näkynyt. Ilmeisesti häpesi kasvisruokavaliotaan siinä määrin, että hoitaa ostoksensa nykyään jossain muualla.
Viiittu. Mutsis oli kasvis kun sut sai. Melkein 5 krt viikossa sieltä käyn erilaisia suuhun laitettavia raaka-aineita hakemassa. Voi olla, ettet ole vaan tunnistanut minua, kun olen siiränyt korviani kirurgisesti 8 cm lähemmäs silmiäni ja olen nykyään lähes puolimetriä pidempi. Myös puoleen selkään ulottuva kalju on uusi.
Minä kyllä näin sinut torstaina, kun painelit nuppineulalla reikiä kortsupaketteihin ja joit Bliwin vihreää nestesaippuaa suoraan paketista.
Kosmetiikkamainokset nyt ovat muutenkin täyttä puijausta. Ensin niissä väitetään jotain ja sitten pari sekuntia myöhemmin ne väittävät jotain muuta, joka kumoaa aiemmin väitetyn.
tuomas92 kirjoitti:Kosmetiikkamainokset nyt ovat muutenkin täyttä puijausta. Ensin niissä väitetään jotain ja sitten pari sekuntia myöhemmin ne väittävät jotain muuta, joka kumoaa aiemmin väitetyn.
Ei se täysin ole valetta. Ainoastaan ennen ja jälkeen olevat kuvat on nimetty väärin. Kyllähän minäkin voisin mennä mainokseen ja käyttää 8v vanhaa kuvaa joka olisi siinä viikon vahauksen jälkeen. Mies nuorentuu kuin taikaiskusta. Kiinassahan vai missä se eräs mies keräsi lastinsa kasvovoidepurkkiin ja antoi sen jollekkin työpaikan naiselle. Nainen sitten nosti viikkojen jälkeen syytteen kun alkoi epäilemään rasvan aitoutta. Iltasanomat tai iltalehti kertoi tuosta alkuvuoden puolella.
arttula kirjoitti:Miten joku voi onnistua hävittämään sohvatyynyn sohvasta? En ymmärrä, mutta niin vaan on minulle päässyt käymään
Ei tuo vielä mitään. Minä hukkaan lakanat ja kaikki yöllä ja aamulla ne löytyy lattialta. Peittokin karkaa pussilakanasta, mutta ei karkaa enää. Käytän vain pelkkää pussilakanaa ja peitto on lukittuna vaatekaapissa.
Viimeksi muokannut M.P.T, 25.8.2014 klo 23.22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kun menee hakemaan kilvet konttorilta niin antaako ne vaan uudet kilvet uudella rekkarilla vai miten se menee? (nopeit vastauksia kiitos, oon huomennä päivällä menossa hakemaan :>)