Oli muuten huoltamolla työntekijät kummissaan kun kysyivät monelta pääsin töistä. 3min 13km
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Noh... En kertonut tuosta liukumasta. Menin töihin 21.40 joten ehdin rauhassa ajaa yövuoron jälkeen huoltsikalle. Antaa niiden nyt kahvipöydässä laskea mun keskinopeutta.
Miksi ruisleipä on tuoreena niin törkeän hyvää. Se on parempaa kuin pizza, karkki, hamppari tai muu mässy. Huomasin syöneeni koko limpun ja veikkaan, että voi kohta alkaa turvottamaan. Onneksi oli pieni limppu eikä iso. Kalorimyrkytys tulee kuitenkin nyt.
hatey kirjoitti:Epäilen että Aygon moottorissa ei puhti riitä tuohon jarrulla leikkimiseen...
Se on taitolaji ja ne teho eivät aina kerro kaikkea. Toisaalta tuo 68 heppaa on liian vähän. Tässä nähdään se kun nössöt suunnittelee autoja. Olen aina saarnannut insinöörien ajatuksia. 2.0 Valvematic keulille niin voisi jo kutsua mainoksen veroiseksi. Niin hauska kuin haluat. Vai tarkoittaako se sitä, että omistaja on niin hauska kuin Aygo haluaa. Tuon ostaja varmaan sitten asioi valintatalossa, koska se on kaupunkilainen kauppa mainoksen mukaan.
rok kirjoitti:Tai sitten hän on ostanut auton järkiperustein ja sijoittanut loput rahat johonkin mistä nauttii

Ostaa auton tonnilla. Tonni käteen ja känni toteen kuten isot pojat sanoo. Niin hauska kuin haluat sanoo mainos ja tehoja 68heppaa....Back to eighties sanon minä. noin 14.000€ tuo vehje maksaa joka on mielestäni järkyttävä hinta tuosta.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.