Ota korvalehteni läpi kuultava valo
Verisuonet kaulallani jne.

Viesti Kirjoittaja maxima »
Nojoo, voin kuvitella tuskasi. Miksei jokaisella ihmisellä voi olla päässä integroitua antennia ja radiovastaanotinta, jolloin voisi kuunnella mitä itse haluaa. Tai iPod. iHead. MyHead. Lukiossa kehittelimme ideaa, että kuinka kätevää olisikaan, jos päässä olisi USB-reikä! Ajatelkaa, kaikki ne kovalevyt ja webkamerat ja kahvinkeittimet mitä voisi hyödyntää! Ei enää muistinmenetyksiä tai muita ongelmia!Macchiavelle kirjoitti:Ylen Suomi on luksusta, kokeiles tehdä 16 tunnin työrupeama pakottettuna kuuntelemaan Radio Novaa Nonstoppina!! loppuajasta ei enää itketä vaan naurattaa.maxima kirjoitti:Töissä aina soi Ylen (mikä tää on, Yle Suomi? 94,00MHz) radio. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää nää puolen tunnin välein tulevat pilipalimusiikit tai joka päivä lähetettävä standupkomiikka joka ei naurata PÄTKÄÄKÄÄN!
Nyt soi Grindhouse intro
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Joo, kohtahan alkaa lokakuun ja maaliskuun välinen yöErño kirjoitti:Eli meinaat syksyn ja sen lisäosan nukkua![]()
Pimeetä on siltiErño kirjoitti:Talveahan tänne suomeen ei oo tulossa ens vuonna
Viesti Kirjoittaja Jone »
Laitan syrjään..Luigi Benzini kirjoitti:Se on mun levy, se ei oo sun levy yhtään tässä vaiheessa, pitääkö tää tulla suomesta asti tulla sulle tänne selvittämään!Jone-51K kirjoitti:Emigrate - Blood, tai koko tää uusi plätty.
Viesti Kirjoittaja Luigi Benzini »
SOLD!Jone-51K kirjoitti:Laitan syrjään..Luigi Benzini kirjoitti:Se on mun levy, se ei oo sun levy yhtään tässä vaiheessa, pitääkö tää tulla suomesta asti tulla sulle tänne selvittämään!Jone-51K kirjoitti:Emigrate - Blood, tai koko tää uusi plätty.Ihme puunenä, pinokkio! Illalla muutamalle kiljulle?