Ei voi kun kauhistella kaikkien 384 000:n kilometrin säteellä olijoiden puolesta.Macco kirjoitti:Istuksin alasti parvekkeella kivennäisvettä siemaillen ja ulos tuijotellen. Näkyvyys noin 384 000 km.

Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Ei voi kun kauhistella kaikkien 384 000:n kilometrin säteellä olijoiden puolesta.Macco kirjoitti:Istuksin alasti parvekkeella kivennäisvettä siemaillen ja ulos tuijotellen. Näkyvyys noin 384 000 km.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Tuolla matkalla tuskin on kauheasti älyllistä elämää.kallekilponen kirjoitti:Ei voi kun kauhistella kaikkien 384 000:n kilometrin säteellä olijoiden puolesta.Macco kirjoitti:Istuksin alasti parvekkeella kivennäisvettä siemaillen ja ulos tuijotellen. Näkyvyys noin 384 000 km.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja jukei »
Viesti Kirjoittaja rthghdfger »
TETissä vai?NeliX4 kirjoitti:Olin päivän paikallislehdessä.
Viesti Kirjoittaja jukei »
Ohjelmien asentaminen on ainaki helppoa O__Ohatey kirjoitti:^ Väärin.![]()
Sinun pitää unohtaa kaikki oppimasi. Mäc ihmisillä kun kaikki on niin paljon helpompaa.
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Olisikin kätevää pläjähtää partsilta asfaltille apteekin eteen ja ryömiä ostamaan lastoja laastaria ja särkylääkettä 8)Tont_za kirjoitti:Kävin Apteekissa. Olisi pitänyt ottaa kämppä keväällä siitä apteekin yläkerrasta, oikein kattohuoneisto oli tarjolla. Nyt piti kävellä ainakin 400m suuntaansa
Jesarilla?Erño kirjoitti:Putsasin keksinmurut leuasta. Lähti samalla vähän ylimääräistä karvaa.
Giljotiinilla.darthmother kirjoitti:Jesarilla?Erño kirjoitti:Putsasin keksinmurut leuasta. Lähti samalla vähän ylimääräistä karvaa.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kumma juttu kun mun partsulle ei näy noin hyvin vaikka kuinka tuijottelen, mihkä tarttis kattoa, ihan vaan testaisin...näkyvyyttä.Macco kirjoitti:Istuksin alasti parvekkeella kivennäisvettä siemaillen ja ulos tuijotellen. Näkyvyys noin 384 000 km.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Ei muutakuin tempaset siellä partsilla maitorauhaset näkösälle niin homppulaiset voi kertoa kuinka kauas näkyyamanita kirjoitti:Kumma juttu kun mun partsulle ei näy noin hyvin vaikka kuinka tuijottelen, mihkä tarttis kattoa, ihan vaan testaisin...näkyvyyttä.Macco kirjoitti:Istuksin alasti parvekkeella kivennäisvettä siemaillen ja ulos tuijotellen. Näkyvyys noin 384 000 km.
384 400 km, kuun etäisyys maasta, yöllä näkyvyys monituisten paljoonien valovuosienkin päähän.amanita kirjoitti:Kumma juttu kun mun partsulle ei näy noin hyvin vaikka kuinka tuijottelen, mihkä tarttis kattoa, ihan vaan testaisin...näkyvyyttä.Macco kirjoitti:Istuksin alasti parvekkeella kivennäisvettä siemaillen ja ulos tuijotellen. Näkyvyys noin 384 000 km.
@ 16m x 16mhatey kirjoitti:4 maalitaulutaulukehikkoa miniporkkanalingolle.
Viesti Kirjoittaja Jouna- »