ManiMicci = Down with da bitches and hoes!ManiMicci kirjoitti:Eihän kyseisiä taitoja tarvita kuin koirien ja naisten kutsumiseen.Anniel kirjoitti: Mä en osaa viheltää enkä napsauttaa sormia

Viesti Kirjoittaja Pasteur »
ManiMicci = Down with da bitches and hoes!ManiMicci kirjoitti:Eihän kyseisiä taitoja tarvita kuin koirien ja naisten kutsumiseen.Anniel kirjoitti: Mä en osaa viheltää enkä napsauttaa sormia
Viesti Kirjoittaja Sleepperi »
No, vähän pitää aina piruilla että pysyy vireessä. Tunnustan että olen asunut samassa "hotellissa" pari vuotta myöhemmin.Pasteur kirjoitti:No johan se nukkumatti myrkyn lykkäs! Se on P*rkele IT, joka hoitaa homman kotiin, sillä aikaa, kun tytöt makaavat munat turpeessa ja ripulit housussa poteroissaan! Tulkaa s**tana tänne vinkumaan ilmatorjunnasta, niin näytän kuinka syödään raakaa ihmisen lihaa!Sleepperi kirjoitti:IT? Plääh.
Tunnustan olevani hieman isänmaallinen... ...ja jopa aselaji ylpeä.Tunnustettakoon nyt samalla, että onhan noita kertauspäiviäkin jo reippaasti yli parinkymmenen - tosin onhan intistä pääsystäkin jo 4 vuotta aikaa...
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Luulen, että kaiutin keskusteluita tullaankin sitten seuraavina päivinä näkemään - miehillä, kun on tapana pyrkiä vastakkaista sukupuolta provosoimaan! Etenkin jos se vastapuoli tykkää kurittaa ja nuhdella noinkin nätisti...
Viesti Kirjoittaja zemex »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Ja pirun pölyinen hyllyTeppo Tulppu kirjoitti:Ja paljon Finskin lentskareita.hatey kirjoitti:
Mulla on Mikki pöytävalo
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ja vasara, jos Mikki alkaa ärsyttämään.EvilPet kirjoitti:Ja pirun pölyinen hyllyTeppo Tulppu kirjoitti:Ja paljon Finskin lentskareita.hatey kirjoitti:
Mulla on Mikki pöytävalo
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kun huomaan tarvetta korjata kirjoituksiani, alan kumista.amanita kirjoitti:Lupasin joskus paljastaakin. Nyt se tapahtuu: Kumi. Uusi työkaluni.![]()
Erityisesti kaiutin-sanan väärinkäyttäjät saavat kumista välittömästi!
EvilPet kirjoitti:Ja pirun pölyinen hyllyTeppo Tulppu kirjoitti:Ja paljon Finskin lentskareita.hatey kirjoitti:
Mulla on Mikki pöytävalo
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja hikviiva »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Miten niin?hikviiva kirjoitti:Tunnustan että täällä hompussa on kyllä mahdottoman ihmeellistä porukkaa mielestäni.
Viesti Kirjoittaja Erño »
???Elä hupaja! Mulla ei oo sähköö Hoppu-hoitimissa, luamuvehkeet, ilmassa sitä sen sijaan joskus on ja paljonkin...Erño kirjoitti:Sain palovammoja persiiseen tuosta Aman kurittimesta
Jos itseesi joskus testailet, niin pyyhkijäkumitus saa aikaan palovammoja, vaikkei kipiältä tuntuiskaan!amanita kirjoitti:???Elä hupaja! Mulla ei oo sähköö Hoppu-hoitimissa, luamuvehkeet, ilmassa sitä sen sijaan joskus on ja paljonkin...Erño kirjoitti:Sain palovammoja persiiseen tuosta Aman kurittimesta
Minenoo kumeista sentään palovammoja koskaan saanut!Erño kirjoitti: Jos itseesi joskus testailet, niin pyyhkijäkumitus saa aikaan palovammoja, vaikkei kipiältä tuntuiskaan!
Nokun et itteesi testaile. Meitä muita aina hinkkaatamanita kirjoitti:Minenoo kumeista sentään palovammoja koskaan saanut!Erño kirjoitti: Jos itseesi joskus testailet, niin pyyhkijäkumitus saa aikaan palovammoja, vaikkei kipiältä tuntuiskaan!
Viesti Kirjoittaja hikviiva »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Voi teitä herttasia vanhoja miehiä.Repe Ruutikallo kirjoitti:Tunnustan että pissaan joskus lavuaariin.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Passaisko kysyä, että kenestä ajattelit lämpöö ottaa?hikviiva kirjoitti:Sellaisen tunnustuksen voin tehdä, että mulla kulkee käsilaukussa aina mukana lihanpaistomittari.