Olenko ainutlaatuinen?
-
Re: Olenko ainutlaatuinen?
Viesti Kirjoittaja darthmother »

-
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja weeti »

-
Viesti Kirjoittaja hatey »
2. Olen suunnitellut oman tartaanin.
http://www.tartansauthority.com/web/sit ... +Tartan+No.
3. Olen pudonnut parvisängyltä kylki edellä lentokoneen tuolin kyynärnojalle, josta kiepsahdin turpa edellä pöytää päin ja lopuksi siitä selälteen Degtrajev pikakiväärin päälle. (tämän kun kerroin lääkärille esitellessäni murtuneita kylkiluitani, hän katsoi vain pitkään ja hiljaa....)
4. Finnairin DC-9 OH-LYN on tyrmännyt minut. Kävelin suoraan pahki rullaavan koneen siiven johtoreunaa ja tuli hetkellinen knockout
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Menkää komeroon häpeämään!weeti kirjoitti:Olen hyväksytty liikennelentäjäkoulutukseen, mutten koskaan mennyt kouluun
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
Tunne on lähempänä aitoa v...tusta kuin häpeää.hatey kirjoitti:Menkää komeroon häpeämään!weeti kirjoitti:Olen hyväksytty liikennelentäjäkoulutukseen, mutten koskaan mennyt kouluun
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Voin kuvitella.weeti kirjoitti:Tunne on lähempänä aitoa v...tusta kuin häpeää.hatey kirjoitti:Menkää komeroon häpeämään!weeti kirjoitti:Olen hyväksytty liikennelentäjäkoulutukseen, mutten koskaan mennyt kouluun
Terv PPLA
-
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
(arvatkaa tutisiko jalat)

-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
- Olen opettanut Vesa-Matti Loirille kuinka Max Paynen viimeinen kenttä pelataan läpi
- Olen ajanut metroa
- Olen joutunut Israelin armeijan kuulusteltavaksi
- Olen soittanut bassoa reilusti yli 1000 hengelle (Nokitan siis edellisellä sivulla olleen. Tarkkaa määrää en tiedä, mutta arviot olivat jotain 2000-3000 pinnassa. Kirjurinluodossa, Lokkilavalla, eli siis entinen Pori Jazzin päälava)
Sitten oma suosikki:
- Olen kävellyt sisään presidentin linnan paraatipuolen ovesta presidentin adjutantin saattamana
-
Viesti Kirjoittaja Delirious »
tulee varmaan hiljaista vähäksi aikaa 8)TheKraken kirjoitti:Noh, heitetääs nyt jotain kevyitä alkuun:
- Olen opettanut Vesa-Matti Loirille kuinka Max Paynen viimeinen kenttä pelataan läpi
- Olen ajanut metroa
- Olen joutunut Israelin armeijan kuulusteltavaksi
- Olen soittanut bassoa reilusti yli 1000 hengelle (Nokitan siis edellisellä sivulla olleen. Tarkkaa määrää en tiedä, mutta arviot olivat jotain 2000-3000 pinnassa. Kirjurinluodossa, Lokkilavalla, eli siis entinen Pori Jazzin päälava)
Sitten oma suosikki:
- Olen kävellyt sisään presidentin linnan paraatipuolen ovesta presidentin adjutantin saattamana
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
Joo pysytään vielä keposissa, mutta nokitan soittopottia muutamalla. RMJ päälava miun vinkkelistä 01:00. Jokunen jesse ja mirja siellä pojottaa. "Voitto" tällä ei tällä foorumilla vielä lähdeTheKraken kirjoitti:Noh, heitetääs nyt jotain kevyitä alkuun:
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)

-
Viesti Kirjoittaja Luigi Benzini »
Vähän samat yleisö lukemat kuin Jonella mutta paikkana oli Roskilde. Kaikista hurjinta tässä on se että lauloin pari kipaletta kun en ole laulaja laisinkaan.Jone kirjoitti:Joo pysytään vielä keposissa, mutta nokitan soittopottia muutamalla. RMJ päälava miun vinkkelistä 01:00. Jokunen jesse ja mirja siellä pojottaa. "Voitto" tällä ei tällä foorumilla vielä lähdeTheKraken kirjoitti:Noh, heitetääs nyt jotain kevyitä alkuun:
- Olen soittanut bassoa reilusti yli 1000 hengelle (Nokitan siis edellisellä sivulla olleen. Tarkkaa määrää en tiedä, mutta arviot olivat jotain 2000-3000 pinnassa. Kirjurinluodossa, Lokkilavalla, eli siis entinen Pori Jazzin päälava)![]()
-
Viesti Kirjoittaja Petenez »
Samassa sarjassa: Opetin PC:tä lentämään. 15m lensi, vaan jok'ikisen alaspäin.darthmother kirjoitti:Olen potkinut/hyppinyt teräskärkimaihareilla beigen G3.n pazkaksi.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Samsung Syncmaster 225BW
WD My Book Studio Edition II 2TB
WD My Book Home 1TB
Logitech Z-5500 Digital
-
Viesti Kirjoittaja tkt »
Minä olen opettanut homppulaisen lentämään.Petenez kirjoitti:Samassa sarjassa: Opetin PC:tä lentämään. 15m lensi, vaan jok'ikisen alaspäin.darthmother kirjoitti:Olen potkinut/hyppinyt teräskärkimaihareilla beigen G3.n pazkaksi.
--Ari
-
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Mitkäs näissä on yleisölukemat? Mulla on kanssa joku vajaa 10 000 pori jazzeilta. Tätä en kuitenkaan pitänyt kovin ainutlaatuisena vielä...Luigi Benzini kirjoitti:Vähän samat yleisö lukemat kuin Jonella mutta paikkana oli Roskilde. Kaikista hurjinta tässä on se että lauloin pari kipaletta kun en ole laulaja laisinkaan.Jone kirjoitti:Joo pysytään vielä keposissa, mutta nokitan soittopottia muutamalla. RMJ päälava miun vinkkelistä 01:00. Jokunen jesse ja mirja siellä pojottaa. "Voitto" tällä ei tällä foorumilla vielä lähdeTheKraken kirjoitti:Noh, heitetääs nyt jotain kevyitä alkuun:
- Olen soittanut bassoa reilusti yli 1000 hengelle (Nokitan siis edellisellä sivulla olleen. Tarkkaa määrää en tiedä, mutta arviot olivat jotain 2000-3000 pinnassa. Kirjurinluodossa, Lokkilavalla, eli siis entinen Pori Jazzin päälava)![]()
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
soittopotti
Tjaa, no määrääpä sitä ei tähän hätään osaa tietää, mut muistaakseni 93 000 oli tuolloin kävijämäärä 3 päivälle. Mutta sanotaan että "paljon" niitä siihen rantaan mahtuu. Vaan eipä siinä kun sovitaan että tämä on eräs kokoluokka. Nimittäin esim. nuo Wackenin kävijät saavuttaa viel muutaman hahmon enemmän. Oi ku ois jo kesä ja pääsis festarin nurmelle kaljaa kittaamaan ja tapaamaan tuttuja.. uuh
-
Älä muuta virka. Ei ole itseäkään nuo yleisömääriin liittyvät asiat ikinä hirveesti kiinnostaneet. Kaljan otto sitäkin enemmän...Jone kirjoitti:soittopotti
Tjaa, no määrääpä sitä ei tähän hätään osaa tietää, mut muistaakseni 93 000 oli tuolloin kävijämäärä 3 päivälle. Mutta sanotaan että "paljon" niitä siihen rantaan mahtuu. Vaan eipä siinä kun sovitaan että tämä on eräs kokoluokka. Nimittäin esim. nuo Wackenin kävijät saavuttaa viel muutaman hahmon enemmän. Oi ku ois jo kesä ja pääsis festarin nurmelle kaljaa kittaamaan ja tapaamaan tuttuja.. uuh
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Ja taisi olla yleisöä katsomossa jonkin verran, telkkarinkatsojia maailmalla miljoonia.
-
-
Viesti Kirjoittaja EKorppi »
-
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
En tiedä määrää minäkään. Sen muistan että antoivat sellaisen t-paidan missä luki 160 000 ihmistä neljään päivään, i played it.Jone kirjoitti:soittopotti
Ainutlaatuisena minäkin pidän tuota festivaalia missä pääs pöljäilemään. Hienot ol kinkerit siellä.
-
Jaahas, pitänee tsekata uudestaan tuo leffa.EvilPet kirjoitti:Mulla on snadi puherooli Kai Lehtisen elokuvassa Umur. Paljonkohan sillä on ollut katsojia? Tuskin paljon
Mullakin on takana pari leffaroolia. Meinasin että näistä en avaudu mutta menkööt. Yks isompi sivurooli ja toinen vähän pienempi.Kolmannessa olen statisti skininä. Leffoja en viitsi kertoa turvallisuus syistä.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka