Kansallissosialismin lipunkantaja Suomessa, niin kuin sinäkin tanan pikkuhitleri.weeti kirjoitti: Kyllä kokoomus on se ainut ja oikea...

On tässä ollut vähän ikävä kunnon räyh-räyh-ketjua
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Kansallissosialismin lipunkantaja Suomessa, niin kuin sinäkin tanan pikkuhitleri.weeti kirjoitti: Kyllä kokoomus on se ainut ja oikea...
Viesti Kirjoittaja amanita »
Täh?? Mää mikään pikkunen oo, ...kele!ManiMicci kirjoitti: Kansallissosialismin lipunkantaja Suomessa, niin kuin sinäkin tanan pikkuhitleri.
On tässä ollut vähän ikävä kunnon räyh-räyh-ketjua
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ja mitä sinäkin luulet rähmäisten silmiesi toisten tulemisiin vaikuttavan, häh?Anghorn kirjoitti:Saitin kaks munattominta käyttäjää tulee heti aukomaan tänne päätään, kun silmä välttää.
Pidähän se pää kiinni, kun et mistään mitään tiedä. Ihme, että bemmusi ei oo vielä hajonnut ja jättänyt tuollaista joutavaa ukkoa sinne mongooliaan. Mutta kai sullakin täytyy joku olla.KunkkuJ kirjoitti: Ja mitä sinäkin luulet rähmäisten silmiesi toisten tulemisiin vaikuttavan, häh?
Hah! Mitä sinä pojan nulkki luulet ymmärtäväsi moottoripyöristä, varsinkaan saksalaisista laatutuotteista? Oletko ikinäs päässyt lähellä mitään muuta teknistä vempainta kuin äidin ompelukonetta? Ja puhu matkailusta vasta sitten, kun olet nähnyt muutakin kuin naapuritalon.Anghorn kirjoitti:Pidähän se pää kiinni, kun et mistään mitään tiedä. Ihme, että bemmusi ei oo vielä hajonnut ja jättänyt tuollaista joutavaa ukkoa sinne mongooliaan. Mutta kai sullakin täytyy joku olla.
Ajan taiwanilaisella skootterilla, joten mulla on hyvinkin paljon kokemusta kaksipyöräisillä ajamisesta. Sinuna pitäisin lärvin kiinni ja keskittyisin pitämään sen bratwurstin kasassa ja itseni hengissä. Se on vanhan ukon kierrettävä maailmaa tuollaisella fillarilla, kun omat jalat ei ilmeisestikään enää kanna. Taisipa sunkin parhaat päivät jäädä sinne 1900-luvun alkupuoliskolle. Vähän kuin tuon rotiskosikin.KunkkuJ kirjoitti: Hah! Mitä sinä pojan nulkki luulet ymmärtäväsi moottoripyöristä, varsinkaan saksalaisista laatutuotteista? Oletko ikinäs päässyt lähellä mitään muuta teknistä vempainta kuin äidin ompelukonetta? Ja puhu matkailusta vasta sitten, kun olet nähnyt muutakin kuin naapuritalon.
Vaari on hyvä ja yrittää hillitä hermonsa tai vähintäänkin ottaa sen nitropurkin siihen mahdollisimman like. Meikäläinen on kuitenkin vielä komea ja salskea ja terve nuorimies ja koko elämä on edessäni. Minun ei tarvitse elää menetettyä nuoruuttani uudestaan hankkimalla sakemannien vehkeenjatkeita ja päristellä turhantärkeänä pitkin maita ja mantuja. Koetko jotain sairasta mielihyvää saastuttaessasi vehkeistäsi ymmärtämättömien ihmisten kotiseutuja? Luonnonraiskaaja ihmistenvihaaja!KunkkuJ kirjoitti:TAIWANILAISELLA SKOOTTERILLA! Salli minun nauraa. Tai oikeasti käy sääliksi. Pojan nulkki ajaa jollain riisin purijan kyhäämällä vekottimella ja luulee tietävänsä moottoripyöristä jotakin! Vähän sama juttu kuin peräkammarin poika, joka uskaltautuu ensimmäistä kertaa kirkonkylän baariin ja alkaa puhua viisaita maailmanmatkailusta.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Sinäkö se luulet elämästä jotain tietäväsi? Istut puku päällä jossain toimistossa ja ainoa aivoissa pientä virettä aiheuttava tekijä on joku isopyllyinen sihteerikkö minihameessa. Ja sitten puhutaan viisaita elämästä, miehuudesta ja muusta. Joskus ajan harmaannuttamana ja työn tylsistyttämänä aikojen kuluttua herätään hätkähtäen siihen, että elämä on karkaamassa käsistä. Ja taas on yksi epätoivoinen ja säälittävä kadonneen nuoruuden perässä juokseva lisää. Jotkut eivät vaan ehdi koskaan oppia ymmärtämään, että elämä on tässä ja nyt.Maza kirjoitti: Skootteri ei yritä olla yhtään mitään, sen ajajan ei tarvitse todistella miehisyyttään.
.
Sääli, että sinä tajusit sen vasta nyt.KunkkuJ kirjoitti:Jotkut eivät vaan ehdi koskaan oppia ymmärtämään, että elämä on tässä ja nyt.
Minä olin tajunnut sen jo silloin, kun sinä vielä kakit vaippoihin. Kummasta mahtaa johtua enemmän, geeniperimästä vai liian pitkästä vaippojen vaihtovälistä siinä ankeassa lapsuudessasi, että kykysi elämän ja toisten ihmisten arviointiin on jäänyt tuolle tasolle?Anghorn kirjoitti:Sääli, että sinä tajusit sen vasta nyt.KunkkuJ kirjoitti:Jotkut eivät vaan ehdi koskaan oppia ymmärtämään, että elämä on tässä ja nyt.
Kohtahan tuo alkaa olla sullakin taas edessä.KunkkuJ kirjoitti: Minä olin tajunnut sen jo silloin, kun sinä vielä kakit vaippoihin.
Tuollaiseen yhden sanan ilmaisuun pystyy vuoden ikäinen lapsikin. Kun kehityt vielä vähän lisää niin, että pystyt kokoamaan kokonaisen lauseen, hae itsellesi apua.teesaa kirjoitti:Nauta!
No nyt tää ikivanha ukonrääkkä onnistui vihdoin löytämään kyvyilleen ja Mac-tiedoilleen sopivan ketjun. Kun ei osaa kuin ottaa örmyn ilmeen ja päästellä toisiinsa etäisesti liittyviä sanoja vailla järjen hiventäkään, pitäisi kai jonkun raatsia kipata koko kuvatus varmaankin olemassa olevalle " Nimettömät Känkkäränkät" -foorumille.KunkkuJ kirjoitti:Tuollaiseen yhden sanan ilmaisuun pystyy vuoden ikäinen lapsikin. Kun kehityt vielä vähän lisää niin, että pystyt kokoamaan kokonaisen lauseen, hae itsellesi apua.teesaa kirjoitti:Nauta!
VAILLA JÄRJEN HIVENTÄ?! Nyt kuule typy ongelma on siellä vastaanottavassa päässä! Tähän asti luulin päässäsi olevan muutakin kuin kauniit silmät, mutta huomaan erehtyneeni. Tuottaako muuten tuo kaulimen kanssa heiluminen sinulle jotain sadistista mielihyvää, vai miksi teet sitä jatkuvasti?amanita kirjoitti:No nyt tää ikivanha ukonrääkkä onnistui vihdoin löytämään kyvyilleen ja Mac-tiedoilleen sopivan ketjun. Kun ei osaa kuin ottaa örmyn ilmeen ja päästellä toisiinsa etäisesti liittyviä sanoja vailla järjen hiventäkään, pitäisi kai jonkun raatsia kipata koko kuvatus varmaankin olemassa olevalle " Nimettömät Känkkäränkät" -foorumille.KunkkuJ kirjoitti:Tuollaiseen yhden sanan ilmaisuun pystyy vuoden ikäinen lapsikin. Kun kehityt vielä vähän lisää niin, että pystyt kokoamaan kokonaisen lauseen, hae itsellesi apua.teesaa kirjoitti:Nauta!
Ukko ei näemmä ymmärrä tosiaankaan yhtään mitään mistään. Mitä tekemistä on kaulimella ja sen tekemisellä??? No ei mitään!! MS ei kuulu repertuaariini enkä minä heilu, en oo ees kenenkään heilukaan. Jos omissa kokemuksissasi muinaismenneisyydessäsi olikin kaulinkokemuksia siitä, ei se tarkoita, että toiminta olisi yleisesti harrastettua.KunkkuJ kirjoitti:
VAILLA JÄRJEN HIVENTÄ?! Nyt kuule typy ongelma on siellä vastaanottavassa päässä! Tähän asti luulin päässäsi olevan muutakin kuin kauniit silmät, mutta huomaan erehtyneeni. Tuottaako muuten tuo kaulimen kanssa heiluminen sinulle jotain sadistista mielihyvää, vai miksi teet sitä jatkuvasti?
Viesti Kirjoittaja e-mac »
Esiin on kaivettu vanha laatukeskustelu, jonka minä olen aloittanut. Ja mitä tapahtuu? Tänne kirjoittaa joukko tampioita, jotka eivät osaa edes lukea sääntöjä, vaan kirjoittavat mitä potaskaa sattuu! Ensimmäisellä sivulla olisi ollut idiooteillekin selvät ohjeet siitä, että jatketaan omaa herjausta neutraalilla lauseella jotain sitten seuraava haukkuu! Ja miten käy? Ei ymmärretä, ei! Mitäs epäselvää säännöissä muka on, lapsikin ne ymmärtää?! Amanitakin, jokaiseen pikkuasiaan puuttuva nipo, ei osaa selvästikään lukea ja noudattaa sääntöjä, joita kyllä niin tarkkaan itse muka valvoo. Mikä neutraali lause tuo ylläoleva muka on, häh? Mene vaan sinne itään ja mahdollisimman kauas, ei sinua täällä kaivata. Ennen vanhaan, silloin kun minä aloitin netin käytön, kaikki oli paremmin. Ihmiset osasivat lukea, ymmärsivät lukemansa ja osasivat kirjoittaa. Mutta täällä hompussa, jossa ollaan muka niin asiantuntevia ja kokeneita netin käyttäjiä, ei vaivauduta edes yrittää ymmärtää mistä on kyse vaan kirjoitetaan sontaa ketju täyteen. Analfabeetit! Bazzibazukit!! Lättäjalat!!!amanita kirjoitti: En kestä tätä enempää, lähden käymään Suuressa Itäisessä kaupungissa.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Voi helevettiläinen, onko tuo salaman raiskaama kanikopinavain päässyt takasin maahan?. Eikö ne ääliöt tullimiehet edes evännyt pääsyä tuolta nälännussimalta luolalepakolta ihmisten ilmoille. On se kumma kun tuollaanen puskaryssä saa tunkea maahan sillä iänikuisella suolivieteri exportilla, sehän on siis export ja nyt se oli importti. Tänne se tulee kersoja kiusaamaan iänikuisilla sääntöjen tavaamisilla. Vetäsisit sinäkin helevetin alikessu narun kaulaan ja hyppäisit kaivoon.KunkkuJ kirjoitti:Hah! Rämmi sinä vaan elokuussasi, surkimus. Ensin aloitat sekavan, varmaankin ihan itse keksimilläsi säännöillä varustetun viestiketjun ja sitten tulet myöhemmin itkemään tänne, etteivät kaikki ensin lue sivutolkulla laatimiasi sääntöjä! Ajattelitko oikeasti, että kaikki alkavat hypätä sinun pillisi mukaan, kun sinä niin pyydät?
Voi luoja, kaikkea tämä maa päällään kantaa!
Viesti Kirjoittaja frissy »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja hatey »