Röökikerho
-
Re: suosikkitupakkasi?
Viesti Kirjoittaja bourbonstreet68 »
Olen ollut polttamatta lauantaiaamusta 20.8.2005 kello 04.45. Kuuteen viikkoon on vielä 5 1/2 viikkoa jäljellä [:S]
-
Olen ollut polttamatta lauantaiaamusta 20.8.2005 kello 04.45. Kuuteen viikkoon on vielä 5 1/2 viikkoa jäljellä [:S]
EDIT: Perskuti ku oli niin hidasta hommaa että tuli "hakattua" lähetä nappia vähä useammin. Pitäsköhän käyvvä kessulla vai ei? Kärsin!
-
Viesti Kirjoittaja at »
Jos onnistut olemaan 3kk polttamatta ja tappamatta ihmisiä, tarjoon oluen.bourbonstreet68 kirjoitti:>> at.
EDIT: Perskuti ku oli niin hidasta hommaa että tuli "hakattua" lähetä nappia vähä useammin. Pitäsköhän käyvvä kessulla vai ei? Kärsin!
Ei muuta kun lykkyä yritykseen. Mä olin heikko peikko.
-
Viesti Kirjoittaja nege »
Tupakkiaskeihin pitäisikin painattaa uusi varoitus: Tupakoinnin lopettaminen vahingoittaa itseäsi ja ympärilläsi oleviaat kirjoitti:Mut meinas tappaa tupakanpolton lopettaminen.
![Iskee silmää [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
Viesti Kirjoittaja wille »
No, hyvältä se maistui... pahus...
-
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
keljuttaa kun ulkomailla sen saanti on niin ja näin (eli yleensä sitä ei saa mistään, ainakaan niistä paikoista jossa tykkään käydä

Pitäis kai lopettaa tääkin paha tapa taas kerran, olin 3,5v polttamatta mut alotin uusiks huvin vuoksi.. voi tätä elämää[:'(][:-*]
-
Sunnuntaiaamuna tulee 14 vrk täyteen. Juuri nyt istun humalassa koneen äärellä odottamassa että mesekaverit palaavat sätkiltään. EN anna periksi, en ainakaan näin äkkiä. Kaksi ja puoli kuukautta vielä ja "at" tarjoaa oluen. Elikkä marraskuun 20... fak... Mut hei!! 19.11 on lauantai!! Tavataanko silloin porukalla...dokaamaan... saisin polttaa 24.00 jälkeen... Ei sa..t.na, nyt nukkumaanat kirjoitti:Jos onnistut olemaan 3kk polttamatta ja tappamatta ihmisiä, tarjoon oluen.
-
Viesti Kirjoittaja since86 »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Iskee silmää [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
no kait mä sit????[:S][:S][:S]
-
Viesti Kirjoittaja iNalle »
On mukavaa sen n. kolmen kuukauden lakon jälkeen kun alkaa safka maistua ja tulee uudelleen sellasia lapsuuden aikaisia tuoksuja! Ne on hienoja. Jos ei tule, eikä potki, olet liian nuori tms. Vedä lisää tupakkaa.
Nyt on viidettä vuota ilman röökii, ja toivon että näin jatkuu. Kun retkahdan taas, niin toivon, että se tulee joskus kun mittarissa on yli 70v. Tai vähän myöhemmin.
t:N
-
at kirjoitti:Jos onnistut olemaan 3kk polttamatta ja tappamatta ihmisiä, tarjoon oluen.bourbonstreet68 kirjoitti:>> at.
Savuakaan en oo vetäny! Snickerboassa olen muutaman kärpäsen nirhannut lyömällä niitä vasaralla päähän. Oikeestaan on mennyt yllättävänkin hyvin. Pari kertaa olen nähnyt unta että olen polttanut.
-
Viesti Kirjoittaja Artheory »
Sikarin on oltava mielellään keskisormea pidempi ja paksumpi, piipputupakkina tällä hetkellä punainen Amphora.
[H]
-
Viesti Kirjoittaja MacArthur »
-
Viesti Kirjoittaja janitee »
Kaikki nikotinistit kannttaa koittaa.
-
Viesti Kirjoittaja jamo »
http://www.happi.ws/
-
Viesti Kirjoittaja jpp »
Nyt juuri yritän (vakavissani) lopettaa joten taskustani löytyy Nicotinel tai Nocorette 2mg. Haju- ja makuaisti toden totta on paranemaan päin.
"Tupakkaa kun Ossille tyrkytät, silloin Ossin myrkytät...."
-
No niin Mr at. Kolme kuukautta tupakatta on täynnä. Olet oluen velkaaat kirjoitti: Jos onnistut olemaan 3kk polttamatta ja tappamatta ihmisiä, tarjoon oluen.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Zalasar »
Samaa mieltä. On kuubalaisissakin huonoja.bandha kirjoitti:No ei. Huono sikari on todella huono. Turpaansa ottaa mielummin kuin polttaa kitkerää huonoa sikaria. Halpa ja huono eivät ole laisinkaan synonyymejäkhalima kirjoitti:Merkillä ei ole niinkään väliä... Kunhan vaan on paksu sigge niin kyllä meneetosikko kirjoitti:Eli?khalima kirjoitti:En polta ns. tupakkaa, mutta kunnon kuubalaiset sikarit maistuu
Montecristo 2:n rules.
Juu, tupakkia ei mene mutta sikarit on hyvin lähellä sydäntä.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Pelkka »
Poltin seitsemäntoista vuoden ajan, nyt olen ollut ilman 2,5 vuotta. Joka päivä tekee mieli tupakkaa.
-
Viesti Kirjoittaja Neoex »

Itse poltin ennen vuosikausia Camelia ja Chesterfieldiä (punaista), oli muutaman vuoden polttamatta ja retkahdin vihreään Barclayhyn. Ja nyt tehdään silmänkääntötemppuja (lue: vähentämistä) ennekun hypätään nikotiini-inhalaattoriin. Inhalaattori on muuten ainut korvaava joka mulla toimii. Auttaa sekä mieleen että fysiikkaan, jos vaan kestää muiden pilkan

-
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Quottaampas itseäni. Lopetin reilu viikko sitten[8-|][H][A] Vierotusoireista ei enää tietoakaan ekan 4 päivän jälkeen.. tuli käytyä dokaamassakin eikä tehny mieli. Piti vaan keksiä tarpeeks hyvä syy olla polttamatta niin johan saa jotain aikasiks..spiidi78 kirjoitti:Vaaleanvihreä L&M. Ainut jota voin polttaa[:)]
keljuttaa kun ulkomailla sen saanti on niin ja näin (eli yleensä sitä ei saa mistään, ainakaan niistä paikoista jossa tykkään käydä)...
Pitäis kai lopettaa tääkin paha tapa taas kerran, olin 3,5v polttamatta mut alotin uusiks huvin vuoksi.. voi tätä elämää[:'(][:-*]
-
-
-
Re: Tupakkaa tupakkaa
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viitataanko tässä ravintolatupakointikieltoihin? Vai mitäs..?darthmother kirjoitti:Rock Against Pekka Puska!
Sattumanvarainen lainaus jostain netistä:
Puska on Suomen ehdokas Maailman terveysjärjestön WHO:n uudeksi pääjohtajaksi. Lääketieteen ja kirurgian tohtori Pekka Puska, 60, tunnetaan Pohjois-Karjala-projektin käynnistäjänä ja vetäjänä. WHO:n edellinen pääjohtaja, korealainen Jong-wok Lee kuoli yllättäen toukokuun lopulla.

-
Viesti Kirjoittaja darthmother »

Seuraavaksi kieltävät viinan juonnin ravintoloissa ja rumien ihmisten on pysyttävä päivisin kotona.
Toisin oli silloin kun maailma oli vielä miesten... Sarvisankaisissa silmälaseissaan tummapukumiehet tekivät kabineteissa ja saunailloissa tärkeitä päätöksiä.
-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka