paulaw
Te olette mukava ja fiksu ihminen. En juuri tiedä naisia ketkä tykkäävät edes hitusen menneisyydestä.
MacGyver. Nuo uusinnat jäi näkemättä moneen kertaan, koska lähetysaika oli kehno. Nämä on kuitenkin tullut ostettua DVD boksina, että voi muistella vanhoja ohjelmia. Nykyään, jos tuollainen sarja tulisi uusintapainoksena niin sehän kiellettäisiin jenkkilässä vedoten huonoon esimerkkiin. Mieshän ei tykännyt aseista ja käytti kaikkia temppuja/yhdistelmiä ongelmien ratkaisuun. Itse kritisoin moniakin ohjelmia setäsi tyyliin, mutta käytän vain sanaa kakkaa. Koska tätä roskaa tulee nykyään ihan tarpeeksi telkkarista. En tiedä kumpi on pahempi. Nykyiset ohjelmat vai facebook
KnightRider pitäisi ostaa boksina joskus. Kenties joulupukki sen voisi tuoda, jos sellaista pyytäisi kauniisti. Katuhaukkaa en ole boksina vielä nähnyt, mutta varmasti sellainenkin on.
Pelimusiikista mainitsit noita klassisia C64 biisejä. Ne onkin erittäin hyviä. Missä on nykyään kunnolliset säveltäjät? Chris Hulsbeck (1968), Koji Kondo(1960), Nobuo Uematsu (1959) ja moni muu. Nimien oikeinkirjoitusta en ole tarkistanut ja ne taisivat mennä reisille. Osa tekee vieläkin musiikkia, mutta ei nuo kovin pitkään alalla tule olemaan.
Se, että elämme kertakäyttötaloudessa on pahasta. Se tuo jätettä ja lisää ongelmia. Ärsyttää uusia kokoajan laitteita, koska ne eivät kestä. Nykyinen telkkarini on Philipsin ensimmäisiä taulu tv malleja. Tuo on vielä kestänyt ilman ongelmaa, mutta kaukkari ei. Käy kukkaron päälle jatkuva uusiminen, koska olen matalapalkka alalla hommissa.
PKkivireki, kerabit ja Lare
Juu. Ennen tuli käytyä kalassa ahkerasti. Nykyään ei ole samaa makua touhussa kuin silloin. Ei kukaan viitsi edes lähteä fisuja narraamaan. Ainut paikka minne ihmiset saa pyydettyä on terassille istumaan/kapakkaan. Hyvä, jos ketään saa houkuteltua mustikkaan, kalaan, pyöräilemään tai muuta vastaavaa.
Kyllähän nuo kauppareissut ja syömiset olivat ennen halvempia. 100 markkaa eli about 17 euroa. Sillä sai kaupastakin paljon sapuskaa ja monesti oli kaksi kassillista ruokaa. Nykyään pitää iskeä 50€ rahaa, että saa saman verran sapuskaa. Ravintoloissakin oli halvempaa syödä. Siis ruoka ei olut ravintoloissa.
Jos 80-luvulla olisi ollut tallentavat digilaitteet ja DVD aparaatit niin nuoruushan olisi ollut täydellistä. Ne varmasti kestäisivät nykyäänkin käyttöä. Toisaalta CD oli iso virhe. Sen kesto on mitätön verrattuna c-kasettiin. MD oli uudempi ja olisin toivonut sen lisääntyvän, koska olettaisin sen kestävän CD:tä paremmin. Ainakin se on suojattu.
Muut
FaceBook on kova sana kuulemma nykyään. En tiedä siitä yhtään mitään, mutta olen nähnyt kun ihmiset käyttää sitä. Mielestäni tämä on ehdottomasti 2000-luvun suurin humpuuki. Alkujaan tämä suunniteltiin kuumimpien tyttöjen arvosteluun yms. Itselläni oli vihko jo pienenä johon kirjasin kivat tytöt ja annoin plussaa käytöksestä yms. Huvittaa lukea sitä, koska löysin sen jokunen aika sitten. Se ei tehnyt minua aggressiiviseksi, mutta monella on facebook horkka päällä jo 24 tunnin kuluessa.