![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Pitäisi- ketju
-
Re: Pitäisi- ketju
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Minulla ei ole enää mattoja, koska ne pitää pestä. Näin säästää vaivaa ja kynnyksiä ei ole. Eli imuri toisi kissalle seuraa samalla. Minä kun ilmaannun kaupungille niin naiset karkaa. Tällä naamalla ei saa edes selkään. Eli treffit pitää sopia netissä ja ilman kuvaa. Rumana ei kivaa ole, mutta elämä on.Erño kirjoitti:
Haravointi sitten keväällä. On märkää, mutta maa tykkää. Robotti-imuri on hyvä, jos kämpässä ei ole kynnyksiä tai portaikkoja, osaavat kai kiivetä mattojen päälle. Muunlaista ei kannata hankkia. Talvitakki säilytetään syystakin kanssa samassa narikassa, mitä niitä turhia varastoimaan ja jääpi enemmän varastotilaa sille hyllylle. Treffit, mulla on sellaisia kokemuksia, että tarvii vain käydä kaupungilla näyttäytymässä ja heti on joku kädessä kiinni.
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
En sisäistä kyseisen termin sisältöä ilmeisesti, koska ymmärrän vain vaihtoehdot, pitää tai ei pidä. Olenko siis outo jotenkin?
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Et ole ainoa, joka kuuluu tähän "vähemmistöön".Carde kirjoitti:Mikäs tämmönen "pitäs" ketju oikeen on?
En sisäistä kyseisen termin sisältöä ilmeisesti, koska ymmärrän vain vaihtoehdot, pitää tai ei pidä. Olenko siis outo jotenkin?
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
-
Pitäisi. Eli asia joka ei ole hoidettu. Mutta pitäisi hoitaa. Esimerkiksi tiskit jotka on altaassa. Tiskaus ei ole hoidettu, koska ei jaksa. Eli ne pitäisi tiskata, mutta ei jaksa. Pitäisi on selvää suomea ainakin minulle.Kain kirjoitti:Et ole ainoa, joka kuuluu tähän "vähemmistöön".Carde kirjoitti:Mikäs tämmönen "pitäs" ketju oikeen on?
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
Siis ne tiskit siellä altaassa tiskataan nyt tai myöhemmin. Selvää suomea minulle.M.P.T kirjoitti:Pitäisi. Eli asia joka ei ole hoidettu. Mutta pitäisi hoitaa. Esimerkiksi tiskit jotka on altaassa. Tiskaus ei ole hoidettu, koska ei jaksa. Eli ne pitäisi tiskata, mutta ei jaksa. Pitäisi on selvää suomea ainakin minulle.Kain kirjoitti:Et ole ainoa, joka kuuluu tähän "vähemmistöön".Carde kirjoitti:Mikäs tämmönen "pitäs" ketju oikeen on?
-
- Porttikiellossa
Viesti Kirjoittaja app13 »
+1Thoth kirjoitti:"Pitää tai ei pidä, pitäisiä ei ole." - Yoda
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
iMac early 2008, 24"
_______
Ilmaista varastointitilaa internetissä: http://db.tt/G7mhxzrR
_______
Myynnissä MBP: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=39&t=173553
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja waiski »
waiski
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
-
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tämä keskustelu on tuottanut toivotun tuloksen. Se on valaissut sinut näkemään oma tilasi. Vielä kun ymmärtäisit tehdä oikeat johtopäätökset tilanteestasi.Carde kirjoitti:. Olenko siis outo jotenkin?

-
Viesti Kirjoittaja waiski »
Tähän voisi moni muukin yhtyä...Jari-eripari kirjoitti:Pitäisi lopettaa juopottelu
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
-
-
Viesti Kirjoittaja iika »
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Hä? Alle tonnin Apple Storessa.iika kirjoitti:Pitäisi tilailla mäkbuukki, mutta ne nollat siellä ykkösen perässä--
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Itse ajattelin siirtyä iMac aikaan ja korvata MacBook:in, koska itse en tarvitse kannettavuutta. Tuolta mustapekka kaupastahan saa 36.36€ kk maksuilla joka mainos tuossa ylhäällä on. Eikös tuo MacBook pro kuullostaisi houkuttelevammalta? Tiedä sitten onko ko puulaaki enää edes pystyssä.iika kirjoitti:Pitäisi tilailla mäkbuukki, mutta ne nollat siellä ykkösen perässä--
Pitäisi mennä suihkuun ja sitten syödä, koska haisen pahalle ja nälkäkin on. Pitäisi katsoa Juniorilta tallennetut Olipa kerran avaruus ja Pokemon. Pitäisi myös pelata seuraava yö, koska nyt pitää saada yövuoro rytmi kohdilleen, mutta sehän onnistuu aina. Pitäisi antaa kissalle peuranlihaa raksujen tilalle, mutta pitänee antaa katin odottaa. Pitäisi tehdä sitä ja tätä, mutta miten teet?
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Osta käytetty. Esim noita 24" iMaccejä on myynnissä 600 - 800 euroa.M.P.T kirjoitti:Itse ajattelin siirtyä iMac aikaan ja korvata MacBook:in, koska itse en tarvitse kannettavuutta. Tuolta mustapekka kaupastahan saa 36.36€ kk maksuilla joka mainos tuossa ylhäällä on.iika kirjoitti:Pitäisi tilailla mäkbuukki, mutta ne nollat siellä ykkösen perässä--
-
Viesti Kirjoittaja iika »
Joo sieltä minäkin kattelin, kun sais osamaksullakin. Muttamutta, kandeeko köyhän opiskelijan lähteä tommoisia hankkimaanM.P.T kirjoitti:Itse ajattelin siirtyä iMac aikaan ja korvata MacBook:in, koska itse en tarvitse kannettavuutta. Tuolta mustapekka kaupastahan saa 36.36€ kk maksuilla joka mainos tuossa ylhäällä on. Eikös tuo MacBook pro kuullostaisi houkuttelevammalta? Tiedä sitten onko ko puulaaki enää edes pystyssä.iika kirjoitti:Pitäisi tilailla mäkbuukki, mutta ne nollat siellä ykkösen perässä--

Pitää alkaa pistämään rahaa sivuun ja leikata kuluja. Tupakointi loppui kaksi kuukautta sitten mutta kun sekääin ei vielä ihan riitä
-
Viesti Kirjoittaja rok »
Opiskelijan se vasta kannattaakin mäkkiin panostaa. Tiukan paikan tullessa koneen voi myydä ja näillä omenakoneilla nyt sattuu olemaan markettikoneita parempi jälleenmyyntiarvo...iika kirjoitti:Joo sieltä minäkin kattelin, kun sais osamaksullakin. Muttamutta, kandeeko köyhän opiskelijan lähteä tommoisia hankkimaanM.P.T kirjoitti:Itse ajattelin siirtyä iMac aikaan ja korvata MacBook:in, koska itse en tarvitse kannettavuutta. Tuolta mustapekka kaupastahan saa 36.36€ kk maksuilla joka mainos tuossa ylhäällä on. Eikös tuo MacBook pro kuullostaisi houkuttelevammalta? Tiedä sitten onko ko puulaaki enää edes pystyssä.iika kirjoitti:Pitäisi tilailla mäkbuukki, mutta ne nollat siellä ykkösen perässä--
Pitää alkaa pistämään rahaa sivuun ja leikata kuluja. Tupakointi loppui kaksi kuukautta sitten mutta kun sekääin ei vielä ihan riitä
-
Töitä hyvät ihmiset, minäkin ostin tämän oman MBP-koneeni kesätyö ansioilla.iika kirjoitti:Joo sieltä minäkin kattelin, kun sais osamaksullakin. Muttamutta, kandeeko köyhän opiskelijan lähteä tommoisia hankkimaanM.P.T kirjoitti:Itse ajattelin siirtyä iMac aikaan ja korvata MacBook:in, koska itse en tarvitse kannettavuutta. Tuolta mustapekka kaupastahan saa 36.36€ kk maksuilla joka mainos tuossa ylhäällä on. Eikös tuo MacBook pro kuullostaisi houkuttelevammalta? Tiedä sitten onko ko puulaaki enää edes pystyssä.iika kirjoitti:Pitäisi tilailla mäkbuukki, mutta ne nollat siellä ykkösen perässä--
Ja sitten vasta aloitin tupakoinnin.
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Noh. Meikäläisellä laski tili 400€/kk ja kulut on nousseet. Olen alkanut säästämään ja nyt syödään halvinta ja poltetaan enemmän puuta. Soitin tänään mustapekka kauppaan ja kysyin osamaksusta. Suosittelivat ottamaan tilauksen nyt ja maksaa sitten veronpalautuksilla loput. Aluksi ajattelin maksaa veronpalautuksilla osan ja loput 3 erässä. En viitsi ostaa 27 iMac konettakaan suoraan, koska veronpalautuksista pitää jäädä 50% säästöön.iika kirjoitti:Joo sieltä minäkin kattelin, kun sais osamaksullakin. Muttamutta, kandeeko köyhän opiskelijan lähteä tommoisia hankkimaanM.P.T kirjoitti:Itse ajattelin siirtyä iMac aikaan ja korvata MacBook:in, koska itse en tarvitse kannettavuutta. Tuolta mustapekka kaupastahan saa 36.36€ kk maksuilla joka mainos tuossa ylhäällä on. Eikös tuo MacBook pro kuullostaisi houkuttelevammalta? Tiedä sitten onko ko puulaaki enää edes pystyssä.iika kirjoitti:Pitäisi tilailla mäkbuukki, mutta ne nollat siellä ykkösen perässä--
Pitäisi tehdä eväät töihin ja tyhjentää kissanhiekkalaatikko. Pitäisi kuivamopata lattia, koska tuo laminaatti on varsinainen pölysyöppö. Jokapäivä mopataan ja silti sitä pölyä on. Pitäisi myös kävellä pakkasen luo ja tarkistaa elintarvike tilanne. Toisaalta pitäisi katsoa tuo tilanne vastakkaisen sukupuolen suhteenkin. Toisaalta pitää jättää se loma-ajalle.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka