![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viina on viisasten juoma
-
-
Keskustelua absolutismista
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Mua jotenki häiritsee tää allekirjoitus..tuomaril kirjoitti:Nyt on kyllä pakko sanoa että tuo Omenamyyrän allekirjoituksen viimeinen rivi on erittäin hyvä!
"En käytä huumausaineita. Absolutisti ja ylpeä siitä.".

Voihan allekirjoitus tarkoittaa sitäkin, että Omenamyyrä ei käytä huumeita tai alkoholia. Mutta toisaalta epäilen että harva, jos kukaan, hompussa käyttää..
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Re: Arvostele haluamasi käyttäjän allekirjoitus
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Ei, kyllä se ihan tarkoittaa että en käytä huumausaineita enkä alkoholia!TR8 kirjoitti:Mua jotenki häiritsee tää allekirjoitus..tuomaril kirjoitti:Nyt on kyllä pakko sanoa että tuo Omenamyyrän allekirjoituksen viimeinen rivi on erittäin hyvä!
"En käytä huumausaineita. Absolutisti ja ylpeä siitä.".Ei aatteena mitään vikaa, mutta jotenkin toi muotoilu
Blaa blaa blaa, blaa blaa.
Absolutismi taas tarkoittaa alkoholista kieltäytyjää, eli tämä aiheuttaa mun päässä sekaannuksen![]()
Voihan allekirjoitus tarkoittaa sitäkin, että Omenamyyrä ei käytä huumeita tai alkoholia. Mutta toisaalta epäilen että harva, jos kukaan, hompussa käyttää..
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Tottahan tämä on. Itsekin muistan vielä kun vieroksuin alkoholia vaikka muut sitä käytti (siinä 15-16v), mutta kyllähän se sitten kun sitä ekan kerran kokeilin..Tauvo kirjoitti:Kuten jo aiemminkin sanoin. Ei voi olla absolutisti ennen kuin se edes on vaihtoehto. Arvelisin, että omenamyyrällä siihen menee vielä noin 6-7 vuotta.

Asia selväomenamyyrä kirjoitti:Ei, kyllä se ihan tarkoittaa että en käytä huumausaineita enkä alkoholia!

-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Ihminen kuka on vuoden pari juomatta on raitis. Ihminen kuka ei käytä alkoholia ja raittiutta löytyy jo monta vuotta on absolutisti. Pidän itseäni absolutistina ja sen voi perustella aika helposti. Tietenkin absolutisti ei tule käyttämään alkoholia myös jatkossakaan ja itse en ole käyttänyt. Ei ole niin suurta juhlaa tai surua, että alkoholiin koskisin. Ei lapsen syntymä, kuolema, lottovoitto, sairaus tai mikään ole syy aloittaa juomista.Tauvo kirjoitti:Kuten jo aiemminkin sanoin. Ei voi olla absolutisti ennen kuin se edes on vaihtoehto. Arvelisin, että omenamyyrällä siihen menee vielä noin 6-7 vuotta.
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Ehei, hän on edelleen vain raitis. Vasta ehdottomasti alkoholista pidättäytyvä ja kieltäytyvä on absolutisti.M.P.T kirjoitti:Ihminen kuka ei käytä alkoholia ja raittiutta löytyy jo monta vuotta on absolutisti.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Tuonkin täytän, ellei yskänlääkettä, rippikoulun viiniä yms lasketa. Itse nimittäin pidättäydyn alkoholista myös jatkossa. Itse kun en syö edes liköörikarkkejamercury kirjoitti:Ehei, hän on edelleen vain raitis. Vasta ehdottomasti alkoholista pidättäytyvä ja kieltäytyvä on absolutisti.M.P.T kirjoitti:Ihminen kuka ei käytä alkoholia ja raittiutta löytyy jo monta vuotta on absolutisti.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Tarkoitin, että meillähän on päiväkodit täynnä absolutisteja. Vasta sitten voi olla absolutisti, kun alkoholin nauttiminen on vaihtoehto.M.P.T kirjoitti:Ihminen kuka on vuoden pari juomatta on raitis. Ihminen kuka ei käytä alkoholia ja raittiutta löytyy jo monta vuotta on absolutisti. Pidän itseäni absolutistina ja sen voi perustella aika helposti. Tietenkin absolutisti ei tule käyttämään alkoholia myös jatkossakaan ja itse en ole käyttänyt. Ei ole niin suurta juhlaa tai surua, että alkoholiin koskisin. Ei lapsen syntymä, kuolema, lottovoitto, sairaus tai mikään ole syy aloittaa juomista.Tauvo kirjoitti:Kuten jo aiemminkin sanoin. Ei voi olla absolutisti ennen kuin se edes on vaihtoehto. Arvelisin, että omenamyyrällä siihen menee vielä noin 6-7 vuotta.
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Väitätkö että minulla 15-vuotiaalla se ei ole vaihtoehto?Tauvo kirjoitti:Tarkoitin, että meillähän on päiväkodit täynnä absolutisteja. Vasta sitten voi olla absolutisti, kun alkoholin nauttiminen on vaihtoehto.M.P.T kirjoitti:Ihminen kuka on vuoden pari juomatta on raitis. Ihminen kuka ei käytä alkoholia ja raittiutta löytyy jo monta vuotta on absolutisti. Pidän itseäni absolutistina ja sen voi perustella aika helposti. Tietenkin absolutisti ei tule käyttämään alkoholia myös jatkossakaan ja itse en ole käyttänyt. Ei ole niin suurta juhlaa tai surua, että alkoholiin koskisin. Ei lapsen syntymä, kuolema, lottovoitto, sairaus tai mikään ole syy aloittaa juomista.Tauvo kirjoitti:Kuten jo aiemminkin sanoin. Ei voi olla absolutisti ennen kuin se edes on vaihtoehto. Arvelisin, että omenamyyrällä siihen menee vielä noin 6-7 vuotta.
-
On se vähän sellanen plaah-juttu. On tietysti ihan hyvä että et ehdoin tahdoin lähde kavereiden kanssa viikonloppuna juomaan lainvastaisesti viinaa joka on hankittu jollain kieroudella aikuisempien avulla, mutta montako kertaa olet päässyt pidättäytymään alkoholin nauttimisesta ihan normaalissa elämässä? Kieltäytynyt alkumaljasta illanvietossa tai viinistä liikelounaalla? Alkoholi ei kuulu alaikäisen elämään, joten siitä pidättäytymisestä numeron tekeminen on vähän sama kuin esittäisi pidättäytyvänsä ehdottomasti autolla ajamisesta alaikäisenä.tuomaril kirjoitti:Väitätkö että minulla 15-vuotiaalla se ei ole vaihtoehto?
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
No, sitten kun olen 18 niin tulen kertomaan teille iloisesti kun ole kieltäytynyt alkoholista. 8)mercury kirjoitti:On se vähän sellanen plaah-juttu. On tietysti ihan hyvä että et ehdoin tahdoin lähde kavereiden kanssa viikonloppuna juomaan lainvastaisesti viinaa joka on hankittu jollain kieroudella aikuisempien avulla, mutta montako kertaa olet päässyt pidättäytymään alkoholin nauttimisesta ihan normaalissa elämässä? Kieltäytynyt alkumaljasta illanvietossa tai viinistä liikelounaalla? Alkoholi ei kuulu alaikäisen elämään, joten siitä pidättäytymisestä numeron tekeminen on vähän sama kuin esittäisi pidättäytyvänsä ehdottomasti autolla ajamisesta alaikäisenä.tuomaril kirjoitti:Väitätkö että minulla 15-vuotiaalla se ei ole vaihtoehto?
-
Samatuomaril kirjoitti:No, sitten kun olen 18 niin tulen kertomaan teille iloisesti kun ole kieltäytynyt alkoholista. 8)mercury kirjoitti:On se vähän sellanen plaah-juttu. On tietysti ihan hyvä että et ehdoin tahdoin lähde kavereiden kanssa viikonloppuna juomaan lainvastaisesti viinaa joka on hankittu jollain kieroudella aikuisempien avulla, mutta montako kertaa olet päässyt pidättäytymään alkoholin nauttimisesta ihan normaalissa elämässä? Kieltäytynyt alkumaljasta illanvietossa tai viinistä liikelounaalla? Alkoholi ei kuulu alaikäisen elämään, joten siitä pidättäytymisestä numeron tekeminen on vähän sama kuin esittäisi pidättäytyvänsä ehdottomasti autolla ajamisesta alaikäisenä.tuomaril kirjoitti:Väitätkö että minulla 15-vuotiaalla se ei ole vaihtoehto?
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ittekseni saatan ottaa silloin tällöin siivun savuviskiä. Mutta yhtäkään tilaisuutta tai juhlaa ei ole, jossa ottaisin lasillistakaan, edes maljojenkohotuskuoharia.mercury kirjoitti:On se vähän sellanen plaah-juttu. On tietysti ihan hyvä että et ehdoin tahdoin lähde kavereiden kanssa viikonloppuna juomaan lainvastaisesti viinaa joka on hankittu jollain kieroudella aikuisempien avulla, mutta montako kertaa olet päässyt pidättäytymään alkoholin nauttimisesta ihan normaalissa elämässä? Kieltäytynyt alkumaljasta illanvietossa tai viinistä liikelounaalla? Alkoholi ei kuulu alaikäisen elämään, joten siitä pidättäytymisestä numeron tekeminen on vähän sama kuin esittäisi pidättäytyvänsä ehdottomasti autolla ajamisesta alaikäisenä.tuomaril kirjoitti:Väitätkö että minulla 15-vuotiaalla se ei ole vaihtoehto?
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Ai saavatko? Kamala paikka tuo kirkko. Turmelee nuoria ihmisiä. Onneksi jäi rippileirit välistä.Macchiavelle kirjoitti:15 vuotiaana saa jo ehtoollisviinit kirkosta.
-
Useimmat absolutistit kelpuuttavat ahtoollisviinin, koska se on uskonnollinen juttu ja siten kai sitä ei lasketa. Tai jotain. Joka tapauksessa vain tiukista tiukimmat kieltäytyvät siitä tai vaativat tarjolle alkoholitonta (jota kai joskus onkin).Macchiavelle kirjoitti:15 vuotiaana saa jo ehtoollisviinit kirkosta.
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
EDIT: Ketju pilkottu omakseen, kun allekirjoituskeskustelu alkoi hörsyillä.
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Mä tuun sitte kertomaan että piri toimii.omenamyyrä kirjoitti:Samatuomaril kirjoitti:No, sitten kun olen 18 niin tulen kertomaan teille iloisesti kun ole kieltäytynyt alkoholista. 8)mercury kirjoitti:On se vähän sellanen plaah-juttu. On tietysti ihan hyvä että et ehdoin tahdoin lähde kavereiden kanssa viikonloppuna juomaan lainvastaisesti viinaa joka on hankittu jollain kieroudella aikuisempien avulla, mutta montako kertaa olet päässyt pidättäytymään alkoholin nauttimisesta ihan normaalissa elämässä? Kieltäytynyt alkumaljasta illanvietossa tai viinistä liikelounaalla? Alkoholi ei kuulu alaikäisen elämään, joten siitä pidättäytymisestä numeron tekeminen on vähän sama kuin esittäisi pidättäytyvänsä ehdottomasti autolla ajamisesta alaikäisenä.tuomaril kirjoitti:Väitätkö että minulla 15-vuotiaalla se ei ole vaihtoehto?
No ei vaan!
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Hail! Kieltäydyn. Kieltäydyn myös käymästä kirkossa. Kieltäydyn myös sinapista, kinkusta, aspiriinista ja vaikka mistä muusta. Kieltäydyn myös alkoholittomista "nautintojuomista". Ja kaikesta pahanmakuisesta. Olenko absoluuttinen?mercury kirjoitti:Useimmat absolutistit kelpuuttavat ahtoollisviinin, koska se on uskonnollinen juttu ja siten kai sitä ei lasketa. Tai jotain. Joka tapauksessa vain tiukista tiukimmat kieltäytyvät siitä tai vaativat tarjolle alkoholitonta (jota kai joskus onkin).Macchiavelle kirjoitti:15 vuotiaana saa jo ehtoollisviinit kirkosta.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Re: Keskustelua absolutismista
(Vastaus tähän kysymykseen on vastaus kysymykseesi.)
-
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
-
Huomasin saman ajatusvirheen lapsitrollin kommentissa, mutta en jaksanut huomauttaa, ettei tule mitään viiden sivun pituista ketjua, jossa on pelkkiä yhden sanan vastauksia.
-
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Erño kirjoitti:Olenko absoluuttinen?
omenamyyrä kirjoitti:No nautitko koskaan mitään alkoholipitoista?
-
Viesti Kirjoittaja carrbon »
omenamyyrä kirjoitti:(Vastaus tähän kysymykseen on vastaus kysymykseesi.)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka