Kunhan pääsemme tutustumaan toisiimme paremmin (= lähemmin), huomaat, että olemme monista asioista samaa mieltä.Citruuna kirjoitti:Oho, enpä olisi uskonut, mutta nyt olen Kunkun kanssa täysin samaa mieltä!
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kunhan pääsemme tutustumaan toisiimme paremmin (= lähemmin), huomaat, että olemme monista asioista samaa mieltä.Citruuna kirjoitti:Oho, enpä olisi uskonut, mutta nyt olen Kunkun kanssa täysin samaa mieltä!
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Samaa mieltä. Myös sen lapsenteon harjoittelu pitäisi ehdottomasti kuulua tuohon samaan, eli luvanvaraiseen toimintaan.MacFinn kirjoitti: Lapsenteko pitäis ehdottomasti olla luvanvaraista!
Tota, vieläkö harjoittelulupa irtoaisi vaikka mulla on jo kolme lasta?KunkkuJ kirjoitti:Samaa mieltä. Myös sen lapsenteon harjoittelu pitäisi ehdottomasti kuulua tuohon samaan, eli luvanvaraiseen toimintaan.MacFinn kirjoitti: Lapsenteko pitäis ehdottomasti olla luvanvaraista!
Viesti Kirjoittaja hatey »
Olemassa oleva lasten määrä, tai harjoittelukertojen määrä ei vaikuta lupakäytäntöön. Joka kerta lupaa haettaessa lupahakemusta ja hakijaa käsitellään kuin olisi hakijana täysin ensikertalainen joka ei tiedä asiasta mitään. (vrt aselupakäytäntö)MacFinn kirjoitti:Tota, vieläkö harjoittelulupa irtoaisi vaikka mulla on jo kolme lasta?KunkkuJ kirjoitti:Samaa mieltä. Myös sen lapsenteon harjoittelu pitäisi ehdottomasti kuulua tuohon samaan, eli luvanvaraiseen toimintaan.MacFinn kirjoitti: Lapsenteko pitäis ehdottomasti olla luvanvaraista!
Toisaalta, jos on jo kolme lasta, lienee kansalaisvelvollisuutensa täyttänyt, miksi siis enää harjoitella? Luvan myöntämisen sijaan tällaisille henkilöille voitaisiin myöntää esimerkiksi kausilippu jonnekin golf-kentälle.hatey kirjoitti:Olemassa oleva lasten määrä, tai harjoittelukertojen määrä ei vaikuta lupakäytäntöön. Joka kerta lupaa haettaessa lupahakemusta ja hakijaa käsitellään kuin olisi hakijana täysin ensikertalainen joka ei tiedä asiasta mitään. (vrt aselupakäytäntö)MacFinn kirjoitti: Tota, vieläkö harjoittelulupa irtoaisi vaikka mulla on jo kolme lasta?
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Olenko mä taas yhteiskunnan vapaamatkustaja kun ei ole, enkä tule olemaan lapsia?KunkkuJ kirjoitti: Toisaalta, jos on jo kolme lasta, lienee kansalaisvelvollisuutensa täyttänyt, miksi siis enää harjoitella?
Olette. Samanlailla kuin minä tässä asiassa.vinouma kirjoitti:Olenko mä taas yhteiskunnan vapaamatkustaja kun ei ole, enkä tule olemaan lapsia?KunkkuJ kirjoitti: Toisaalta, jos on jo kolme lasta, lienee kansalaisvelvollisuutensa täyttänyt, miksi siis enää harjoitella?![]()
/V
Viesti Kirjoittaja Lare »
Suosittelen mielikuva ja -kuivaharjoittelua näin aluksi. Nykyinen lupakäytäntö on harmillisen hajanainen. Lupia myöntävät yksittäiset naiset miehille. Paperereita ei joudu täyttelemään, mutta suullista anomista ja suostuttelua senkin edestä.MacFinn kirjoitti:Tota, vieläkö harjoittelulupa irtoaisi vaikka mulla on jo kolme lasta?
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Kausilippu golf-kentälle, mitä pahaa mää oon tehny että tarjotaan moista rangaistusta?KunkkuJ kirjoitti:Toisaalta, jos on jo kolme lasta, lienee kansalaisvelvollisuutensa täyttänyt, miksi siis enää harjoitella? Luvan myöntämisen sijaan tällaisille henkilöille voitaisiin myöntää esimerkiksi kausilippu jonnekin golf-kentälle.hatey kirjoitti:Olemassa oleva lasten määrä, tai harjoittelukertojen määrä ei vaikuta lupakäytäntöön. Joka kerta lupaa haettaessa lupahakemusta ja hakijaa käsitellään kuin olisi hakijana täysin ensikertalainen joka ei tiedä asiasta mitään. (vrt aselupakäytäntö)MacFinn kirjoitti: Tota, vieläkö harjoittelulupa irtoaisi vaikka mulla on jo kolme lasta?
Viesti Kirjoittaja iMies »
Jos joku tunnettu Persu kirjoittaisi näin, se olisi kauheaa ja hirveää. Vaan kun se tulee omien sanojensa mukaan Linkolaa palvovan viherpiipertäjän näppäimistöstä, on homppulassa kaikki hyvin..?vinouma kirjoitti:Jokainen kuollut sikiö - julmaa tai ei - on sijoitus ihmiskunnan tulevaisuuteen.
Viesti Kirjoittaja mikaw_ »
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
mikaw_ kirjoitti: Lasten hankkiminen pitäisi olla luvanvaraista toimintaa, jossa vaadittaisiin..
b) tarpeeksi korkea äo.
Antaako tällaisten ilmaisujen käyttö mielestäsi jotakin lisäarvoa tai painoa ajatuksillesi? Vai onko sinusta vaikea ilmaista itseäsi suomeksi?mikaw_ kirjoitti: Ihmettelen sitä kognitiivista dissonanssia,..
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Miten sinä selittäisit suomeksi, ytimekkäästi ja selvästi kognitiivisen dissonanssin käsitteen?KunkkuJ kirjoitti:Antaako tällaisten ilmaisujen käyttö mielestäsi jotakin lisäarvoa tai painoa ajatuksillesi? Vai onko sinusta vaikea ilmaista itseäsi suomeksi?mikaw_ kirjoitti: Ihmettelen sitä kognitiivista dissonanssia,..
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Hys! Helsingin Pravda sanoo, että Perussuomalaiset ovat pahoja ja heidän ohjelmansa tulee lukea kuin piru Raamattua ja repiä skandaaliotsikot. Samoin, jos persu kirjoittaa jotain vastaavaa, vedetään Brejvik-kortti esiin. Nyt ollaan ihan hiljaa ja nautitaan kahvista.iMies kirjoitti:Jos joku tunnettu Persu kirjoittaisi näin, se olisi kauheaa ja hirveää. Vaan kun se tulee omien sanojensa mukaan Linkolaa palvovan viherpiipertäjän näppäimistöstä, on homppulassa kaikki hyvin..?vinouma kirjoitti:Jokainen kuollut sikiö - julmaa tai ei - on sijoitus ihmiskunnan tulevaisuuteen.
Eikö samalla logiikalla sitten kannattaisi tappaa sellaisia nuoria, jotka eivät ole vielä ehtineet saada omia lapsia? Tai itse asiassa niinhän se yhden sinun entisen kollegan poika jo tekikin...
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Tälle linjalle ei mikawin kannata lähteä. Meillä kaikilla on KD verissä:Thoth kirjoitti:Miten sinä selittäisit suomeksi, ytimekkäästi ja selvästi kognitiivisen dissonanssin käsitteen?KunkkuJ kirjoitti:Antaako tällaisten ilmaisujen käyttö mielestäsi jotakin lisäarvoa tai painoa ajatuksillesi? Vai onko sinusta vaikea ilmaista itseäsi suomeksi?mikaw_ kirjoitti: Ihmettelen sitä kognitiivista dissonanssia,..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kognitiivinen_dissonanssi
En mitenkään. Etsisin muun tavan ilmaista ajatukseni. Mitä järkeä on käyttää ilmaisua, joka on varmasti monelle epäselvä? Odotetaanko, että lukija alkaa selvittää ilmaisua vaikkapa Wikin avulla?Thoth kirjoitti: Miten sinä selittäisit suomeksi, ytimekkäästi ja selvästi kognitiivisen dissonanssin käsitteen?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kognitiivinen_dissonanssi
Viesti Kirjoittaja lsippu »