Älä sitten unohda ottaa rotanmyrkkyä mukaasi.KunkkuJ kirjoitti:Jee! Lähdetäänkö mäkkärille, minä tarjoan?tuomaril kirjoitti: Jos käyttäydyt nuorekkaasti, niin siinä tapauksessa voit tulla tänne koeajalle....
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Viesti Kirjoittaja Kain »
Älä sitten unohda ottaa rotanmyrkkyä mukaasi.KunkkuJ kirjoitti:Jee! Lähdetäänkö mäkkärille, minä tarjoan?tuomaril kirjoitti: Jos käyttäydyt nuorekkaasti, niin siinä tapauksessa voit tulla tänne koeajalle....
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Olen McShit-lakossa.KunkkuJ kirjoitti:Jee! Lähdetäänkö mäkkärille, minä tarjoan?tuomaril kirjoitti: Jos käyttäydyt nuorekkaasti, niin siinä tapauksessa voit tulla tänne koeajalle....
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Olemme ylpeitä 8)tuomaril kirjoitti:Olen McShit-lakossa.KunkkuJ kirjoitti:Jee! Lähdetäänkö mäkkärille, minä tarjoan?tuomaril kirjoitti: Jos käyttäydyt nuorekkaasti, niin siinä tapauksessa voit tulla tänne koeajalle....
No tämän kerran. Ensi kerralla limudiskoon tullessasi, ota vain pelkkää limua.Jussi68 kirjoitti:Olemme ylpeitä 8)tuomaril kirjoitti:Olen McShit-lakossa.
Saanko mä olla täällä, mulla on mukissa Colaa ja Bacardia ja jäitä![]()
JL
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
tuomaril kirjoitti:No tämän kerran. Ensi kerralla limudiskoon tullessasi, ota vain pelkkää limua.Jussi68 kirjoitti:Olemme ylpeitä 8)tuomaril kirjoitti:Olen McShit-lakossa.
Saanko mä olla täällä, mulla on mukissa Colaa ja Bacardia ja jäitä![]()
JL![]()
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Koppava ja epäkohtelias nuorukainen on hän. Toista kertaa en tarjoa.tuomaril kirjoitti:Olen McShit-lakossa.KunkkuJ kirjoitti: Jee! Lähdetäänkö mäkkärille, minä tarjoan?
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Saattaa olla. Tuossa tapauksessa näin ei ollut. Lisäksi se Saab sammui kaksi kertaa pihaan inahtamatta sen jälkeen. Olisiko ollut maanantaikappale? Tai sitten Saabin laatu on vain liioittelua. Sama kaverin Volvossa. Moottori päästi öljyt pihalle eikä mikään valo liikahtanutkaan. Kaveri ihmetteli outoja ääniä moottorista ja huollossa selvisi, että moottori on aivan rikki. Tällaista voi sattua missä autossa tahansa. Ne kaikki ovat vain kasa rautaa, muovia ja ties mitä bakeliittiatheinonen kirjoitti:Ja pah, omassa saabissa yli 430 000 kilometriä mittarissa ja hyvin pysyvät öljyt koneessa. Corollastahan ruostuu jo kori ympäriltä ennen kuin edes päästään tuommoisiin ajokilometreihin.Mikael K. kirjoitti:Seuraava tosielämässä tapahtunut tilanne sopii mitä ilmeisimmin juuri tähän ketjuun. Joskus kauan sitten näin naapurin autotallissa samaan aikaan ja päädyimme jutustelemaan autoista. Hänellä oli uudehko Saab, jolla oli ajettu 10 000 km. Minulla oli jo vanhuksen ikään ehtinyt Toytota Corolla. Minä valittelin, kun auto oli alkanut tiputtelemaan öljyä tallin lattialle jo 150 000 km:n ajon jälkeen. Olisitte nähneet naapurin kasvot. Saab kuulemma teki sitä heti ensimmäisten tuhansien kilometrien jälkeen. Arvatkaa kuka poistui tallista hymy korvilla?
Viesti Kirjoittaja aksim97 »
Melko paljon ajettu Vulva. Meijän Vulvalla on ajettu n. 170 000 km. Ostitteko sen Volvon aikoinaan uutena?aksim97 kirjoitti:Mites tässä näin kävi? Nythän vanhukset valtasivat ketjumme!
@mikael k: meiän volvo onkin 610 000km ajettu ja öljyt pysyny sisällä ja automaattilaatikko alkuperänen, joten minäkin epäilen maanantaikappaletta
Eikä oo meiän historian eniten ajettu vielätuomaril kirjoitti:Melko paljon ajettu Vulva. Meijän Vulvalla on ajettu n. 170 000 km. Ostitteko sen Volvon aikoinaan uutena?aksim97 kirjoitti:Mites tässä näin kävi? Nythän vanhukset valtasivat ketjumme!
@mikael k: meiän volvo onkin 610 000km ajettu ja öljyt pysyny sisällä ja automaattilaatikko alkuperänen, joten minäkin epäilen maanantaikappaletta
Jaa, me ostettiin meidän Volvo uutena. Mittarissa oli n. 4 km, kun haettiin auto kaupasta. Hyviä pelejä nuo Volvot. Yhden kolarinkin on kestänyt. 8)aksim97 kirjoitti:Eikä oo meiän historian eniten ajettu vielätuomaril kirjoitti:Melko paljon ajettu Vulva. Meijän Vulvalla on ajettu n. 170 000 km. Ostitteko sen Volvon aikoinaan uutena?aksim97 kirjoitti:Mites tässä näin kävi? Nythän vanhukset valtasivat ketjumme!
Yhessä volvon 740sessä oli aikoinaan vähän päälle miljoona kilsaa 8)
Ei ostettu uutena vaan 250 000 ajettuna vuonna 2006 kun teidän autonne rakentamista vasta suunniteltiin
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mitenkäs nyt kolariin jouduitte :Otuomaril kirjoitti:Jaa, me ostettiin meidän Volvo uutena. Mittarissa oli n. 4 km, kun haettiin auto kaupasta. Hyviä pelejä nuo Volvot. Yhden kolarinkin on kestänyt. 8)aksim97 kirjoitti:Eikä oo meiän historian eniten ajettu vielätuomaril kirjoitti:Melko paljon ajettu Vulva. Meijän Vulvalla on ajettu n. 170 000 km. Ostitteko sen Volvon aikoinaan uutena?aksim97 kirjoitti:Mites tässä näin kävi? Nythän vanhukset valtasivat ketjumme!
Yhessä volvon 740sessä oli aikoinaan vähän päälle miljoona kilsaa 8)
Ei ostettu uutena vaan 250 000 ajettuna vuonna 2006 kun teidän autonne rakentamista vasta suunniteltiin
Yksi vanha pappa ajoi punaisia päin ja suoraan meidän Volvon takakylkeen. Tuli papparaiselle kalliiksi.aksim97 kirjoitti: Mitenkäs nyt kolariin jouduitte :O
Mepä oltiinkin lahdentiellä liukastelemassa mutta päästiin kahen volvon välistätoinen volvoista oli lievästi sanOttuna kärsinyt :S
En ymmärrä.hatey kirjoitti:^Mitä? Onko se linttaan ajettu kittipallo?
Meinas varmaan Yllättyneenä että onko lintaan ajettu ja kitattu ympäriinsätuomaril kirjoitti:En ymmärrä.hatey kirjoitti:^Mitä? Onko se linttaan ajettu kittipallo?
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Seuraa vähän aikaa keskustelua, niin asia valkenee. Tervetuloa joukkoon!Harkoosi kirjoitti:Lallatilaa, en ymmärrä teidän juttuja koskaan täälläm mistä te puhutte
Ei tänne nyt kaikki voi tullatuomaril kirjoitti:Seuraa vähän aikaa keskustelua, niin asia valkenee. Tervetuloa joukkoon!Harkoosi kirjoitti:Lallatilaa, en ymmärrä teidän juttuja koskaan täälläm mistä te puhutte
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Toi on jo hyvinaksim97 kirjoitti:..Yhessä volvon 740sessä oli aikoinaan vähän päälle miljoona kilsaa 8)..
Sanos nyt edes että toi 25tkm on tullut peltorallissaTR8 kirjoitti:Toi on jo hyvinaksim97 kirjoitti:..Yhessä volvon 740sessä oli aikoinaan vähän päälle miljoona kilsaa 8)..Omassa 740:ssä vasta vähän päälle 350tkm, joista ~25tkm tullu ajettua kun auto ollut mulla.
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Ei kyllä ole, normaaliajossa, mitä nyt talvella tullut parkkipaikoilla vähän pyöriteltyä ja vähän muutenkin lintassa kokeiltu mennä joitain kohtia täällä landella.aksim97 kirjoitti:Sanos nyt edes että toi 25tkm on tullut peltorallissaTR8 kirjoitti:Toi on jo hyvinaksim97 kirjoitti:..Yhessä volvon 740sessä oli aikoinaan vähän päälle miljoona kilsaa 8)..Omassa 740:ssä vasta vähän päälle 350tkm, joista ~25tkm tullu ajettua kun auto ollut mulla.
![]()
Noh mikäs motti sinne on keulalle eksyny?