Ai, luulin että keitossani oli kärpänen.darthmother kirjoitti:Annan tässä teille kaikille murusen sydämestäni.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Ai, luulin että keitossani oli kärpänen.darthmother kirjoitti:Annan tässä teille kaikille murusen sydämestäni.
Viesti Kirjoittaja Houdini »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Uusi ? miten olisi elämä ylipäätään ?Peitsamo kirjoitti:Tuomarilille uusi elämä
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Tämä kävisi kyllä paljon paremmin yhdelle toiselle ihmiselle, tosin se ei edes ole homputtaja joten ei sittenarttula kirjoitti:Uusi ? miten olisi elämä ylipäätään ?Peitsamo kirjoitti:Tuomarilille uusi elämä
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Olet ansainnut munuaiseni, ilman kiviä.Peitsamo kirjoitti:...Tauvolle keinonivel polveen...
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Edellinen joutuu odottamaan vuoroaan mutta kahvinkeittoniksi on lainattu suoraan Lucky Luke sarjakuvasta. Siinä on kuuluisa kahvinkeitto-ohje. Täytetään pannu vedellä. Keitetään. Laitetaan pannuun kahvia ja annetaan hautua. Sopiva vahvuus testataan hevosenkengällä. Jos se ei kellu niin lisätään kahvia.amanita kirjoitti: - Mikael K saisi toimeksiannon kirjoittaa "Raamattu homppulaisin silmin", -teoksen, lisäksi hän saisi myös kuvittaa sen valokuvin. Lopussa voisi olla ihan vain kevennyksenä jokunen oiva kahvinkeittoniksi.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja iFooni »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kiitos. Saisit multa Lagavulin-pullon ja uudet kajjuttimet.amanita kirjoitti:- Lare saa kaipaamansa aisankannattajan, jottei hänen koskaan, ikinä eikä milloinkaan tarvitsisi itse moiseen puuhaan ryhtyä.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
Tämä ja ensiapukirja..vinouma kirjoitti:Hateylle nyrkkeilysäkki...
Osaan EA:n olen ollut MePe, osaan myös niillä silitysraudoilla torpata sydämen. Enkä tarvitse nyrkkeilysäkkejä, koska olen niin rauhallinen.Antiwäkki kirjoitti:Tämä ja ensiapukirja..vinouma kirjoitti:Hateylle nyrkkeilysäkki...
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
Silitysraudoilla?hatey kirjoitti:Osaan EA:n olen ollut MePe, osaan myös niillä silitysraudoilla torpata sydämen. Enkä tarvitse nyrkkeilysäkkejä, koska olen niin rauhallinen.Antiwäkki kirjoitti:Tämä ja ensiapukirja..vinouma kirjoitti:Hateylle nyrkkeilysäkki...
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Lare »