arisel kirjoitti:Paha mieli.

Viesti Kirjoittaja Anniel »
arisel kirjoitti:Paha mieli.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Onko olemassa muka muunlaisia?arisel kirjoitti:Paha mieli.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Kilteillä ja kivoilla ihmisillä juu.Mailia kirjoitti:Onko olemassa muka muunlaisia?arisel kirjoitti:Paha mieli.
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Ei ihme kun en tiennyt. Taidan tästä mennä vetämään ranteet auki.Anghorn kirjoitti:Kilteillä ja kivoilla ihmisillä juu.Mailia kirjoitti:Onko olemassa muka muunlaisia?arisel kirjoitti:Paha mieli.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tarvitsetko apua? Mielelläni lainaisin tosi terävää puukkoa.Mailia kirjoitti: Ei ihme kun en tiennyt. Taidan tästä mennä vetämään ranteet auki.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Vai kilteillä ihmisillä on kiva mieli. Tuo ei juuri näyttäisi pitävän paikkaansa, mutta asiaa en ole kuulostellut.Anghorn kirjoitti:Kilteillä ja kivoilla ihmisillä juu.Mailia kirjoitti:Onko olemassa muka muunlaisia?arisel kirjoitti:Paha mieli.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Äkkiäpä se neljä viikkoa meni! Tuntuu kuin olisit hehkuttanut loman alkamista vasta ihan vähän aikaa sitten!Jussi68 kirjoitti:Töihin... pitää mennä töihin![]()
Neljä viikkoa kesälomaa on takana ja kohta on pakko vääntäytyä sorvin ääreen
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Perjantaina alkaa kesäloma, neljä viikkoa juuh. Mutta vuodatan, koska olisi mun puolesta voinut alkaa vaikkapa jo tänään. Viimeinen viikko ennen kesälomaa on aina jotensakin raskas, mulla vielä perjantaina pamahti flunssa päälle ja viikonloppu meni siinä. En minä nyt ihan kunnossa ole vieläkään, sellainen poistuvan flunssan aiheuttama päänsärky ja voimattomuus kuitenkin tuntuu. Huoh. Kai nyt tämä viikko tässä menee. Kohta kuitenkin se loma.arisel kirjoitti:Äkkiäpä se neljä viikkoa meni! Tuntuu kuin olisit hehkuttanut loman alkamista vasta ihan vähän aikaa sitten!Jussi68 kirjoitti:Töihin... pitää mennä töihin![]()
Neljä viikkoa kesälomaa on takana ja kohta on pakko vääntäytyä sorvin ääreen![]()
Vaikka äkkiähän lomat menee... Ja onko niistä sitten loppujen lopuksi mitään hyötyä, tiedä häntää...
Viesti Kirjoittaja Lare »
Tiedän tunteen köyhän perheen lapsena. Kun äiti kävi kaupassa, kaikki alkoivat kyselemään naapurustossa että mikä alennusmyynti siellä nyt on menossa.M.P.T kirjoitti:Köyhyys jatkuu ikävä kyllä.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mulla ei ole mitään ongelmia kesäaikaan, kun ehtii tekemään 150h kuussa, mutta muuna aikana pitää kärvistellä. KELA:n opintotuki + asumistuki on lähinnä huono vitsi. 400 eurolla ei selviä kuukautta, tai sitten joutuu nälkiintymään. Näin elokuusta sitäkään vähää ei edes makseta. Nyt kun ruuan hintakin nousee, ovat opiskelijat kusessa.M.P.T kirjoitti: Miksi rahaa kuluu? Ärsyttää. Kaikki on vaan niin pirun kallista ja se 100€ kuluu helposti kaupassa. Tietenkään joitain laskuja ei kannattaisi maksaa niin etukäteen. Lotossakaan ei voinut tulla tonnia, että voisi lyhennellä taas laskuja. Köyhyys jatkuu ikävä kyllä.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Noh. Ei elämä niin köyhää ole mitä se oli 80-84 vuosien vaihteessa. Silloin asuttiin kotona ja toinen vanhemmista vain töissä. Itse kun menee töihin niin se vaan ottaa kupoliin, koska kaikki on ihan turhaa. Mitään ei jää räpylään. Jostain lukaisin, että harrastuksiinkin pitäisi kuulemma olla varaa *nauraa* Sehän on vuosisadan vitsi.Lare kirjoitti:Tiedän tunteen köyhän perheen lapsena. Kun äiti kävi kaupassa, kaikki alkoivat kyselemään naapurustossa että mikä alennusmyynti siellä nyt on menossa.M.P.T kirjoitti:Köyhyys jatkuu ikävä kyllä.
Ei minulla ole mitään kummempaa harrastusta. Härmäläinenkään en ole, että hmmm. Taas pitäisi keksiä, että miten laskee kuluja. Minulle ei riitä se, että laskut ja kaikki saadaan maksettua ajallaan. Pitäisi sitä jäädä edes jotain säästöön, koska pahat päivät on vielä edessä. Harrastaminen on kallista ja vie aikaa, että kotona on harrastusta tarpeeksi.Peitsamo kirjoitti:MPT:llä on pakko olla jokin kallis harrastus? Tai sitten hän on vain perisuomalaiseen tyyliin vaatimaton härmäläinen mies
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Etkö nyt oikeasti ole huomannut, mistä tuossa on kyse? M.P.T:llä on naisia laumoittain, niihin se hukkaa rahansa. Korjausta tilanteeseen ei ole tulossa, kun mies on kyltymätön. Jos hän saisi kaksinkertaisen määrän palkkaa, naisten määrä lisääntyisi samassa suhteessa.Peitsamo kirjoitti:MPT:llä on pakko olla jokin kallis harrastus? Tai sitten hän on vain perisuomalaiseen tyyliin vaatimaton härmäläinen mies
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja juhani k »
Parempi tossun alla, kuin taivasalla. Vai miten se meni?KunkkuJ kirjoitti: Pakko tunnustaa, että aina silloin tällöin olen kovasti kateellinen M.P.T:n elämäntyylistä, mutta valitettavasti minulla ei koskaan ole ollut rohkeutta lähteä elämään tuolla tavalla.
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Kunkku on ollut maksimissaan vain tassun alla.juhani k kirjoitti:Parempi tossun alla, kuin taivasalla. Vai miten se meni?KunkkuJ kirjoitti: Pakko tunnustaa, että aina silloin tällöin olen kovasti kateellinen M.P.T:n elämäntyylistä, mutta valitettavasti minulla ei koskaan ole ollut rohkeutta lähteä elämään tuolla tavalla.
Viesti Kirjoittaja ripperr »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Luin aluksi toin --------------------^ väärin...Mailia kirjoitti:Kunkku on ollut maksimissaan vain tassun alla.juhani k kirjoitti:Parempi tossun alla, kuin taivasalla. Vai miten se meni?KunkkuJ kirjoitti: Pakko tunnustaa, että aina silloin tällöin olen kovasti kateellinen M.P.T:n elämäntyylistä, mutta valitettavasti minulla ei koskaan ole ollut rohkeutta lähteä elämään tuolla tavalla.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Niin minäkin. Olisi hassua, jos Kunkku olisi tessun allaJamac kirjoitti:Luin aluksi toin --------------------^ väärin...Mailia kirjoitti:Kunkku on ollut maksimissaan vain tassun alla.juhani k kirjoitti:Parempi tossun alla, kuin taivasalla. Vai miten se meni?KunkkuJ kirjoitti: Pakko tunnustaa, että aina silloin tällöin olen kovasti kateellinen M.P.T:n elämäntyylistä, mutta valitettavasti minulla ei koskaan ole ollut rohkeutta lähteä elämään tuolla tavalla.
Viesti Kirjoittaja iPadi »