Erikoista, että 98% kaikista suhtautuu naureskellen preppaukseen. Sama juttu monella foorumilla kun olen lukenut muiden topic:eja. Eikös preppaus ole vähän samaa kuin säästäminen? Säästämisessakin varaudutaan tulevaan ja turvataan tulevaisuutta. Tiedä sitten korvataanko eurot kävyillä joskus. Leipominen on harraste, mutta luokitellaan tämäkin preppaukseksi. Harvempi kuitenkaan syö heti niitä tuotoksiaan.
- Jos tulee paha paikka niin pitäisikö minun jakaa muille elintarvikkeita, polttoainetta, klapeja ja ties mitä? Miksi? Kaikkihan nauroivat minulle ja tosipaikan tullen sitten ollaankin itkemässä ovella.
Tässä tullaan nyt laitettua (taasko) tonttia uuteen uskoon kun puuta tulee kaatumaan. Samalla mietin, että mistä hommaisi jonkun kupolihallin rungon. Olisi helpompi peittää tuo iso monttu tuolla kun heittäisi sen kupolin sinne ja sitten hiekat päälle. Tuo myös toimisi hyvänä muottina betonivaluun ja raudoituksetkin on helpompi virittää tuota vasten. Samalla saisi tontinkin tasaiseksi ja tähänkin harrastetilaa. Heppatyttösetkään tuskin vastustavat uutta maneesia

Kapiaiset eivät kyllä tykkäisi, koska eivät pääse harrastamaan taisteluita oikeissa olosuhteissa. Pitääpäs kysyä naapureiden talleilta, jos sen tekisi yhdessä.
Tänäänkin räntäsateessa tuolla tontillani särmättiin
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Piti oikein käydä vilkaisemassa menoa hetken. Lähdin sitten pois kun taisteluharjoitteet alkoivat. Kyllä. Olen antanut luvan armeijalle, poliisille ja pelastuslaitokselle harjoituksille. Harmi kun ei ollut eräs päivä kameraa mukana kun tuolla oli pasia ja poliisiautoa paikalla
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ei tosin yhtäaikaa saman päivän aikaan.
Kukahan ohjaisi tuntemattoman uudelleen? Annan luvan, jos saan näytellä Rokkaa
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tai western... Meneekin aiheen ohi, mutta kenties tämä toisi rahoitteen väestönsuojalle.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.