Kummalliset unet
Sana on (melkein) vapaa.
-
Viesti Kirjoittaja ogc »
Kävipä mulle toss yksyö niin että juttelin muijani kanssa puhelimessa jostain asiasta, sitten heräsin yhtäkkiä siihen etttä puhelin soi ja siellä oli tyttöystäväni, sitten juteltiin siinä jostain asiasta ja olin aivan varma että juuri oltiin puhuttu sama puhelu mutta olinkin vaan nähnyt siis unta, koska heräsin siihen soittoon.. Kysyin muijaltanikin että hei eikös me just puhuttu vai mitä ihmettä täällä tapahtuu. Ja sit selitin sille et varmaa unta ollu. Aika jännä fiilis oli siinä
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Riina »
Viime viikon perjantaina pääsin aamulla puoli kasilta töistä, ja ajattelin et nollaa ajatuksia ja selailin nettiä ja varmaan kävin viimeiksi täällä ennen nukkumaan menoa. Niin päivällä näin unta et olin töissä ja amanita tuli asiakaana mun luo. En tarkkaan muista mikä amanitaa vaivasi, mä vaan ihmettelin kuinkas amanita tänne tulee.
Kyllä oli outo fiilis kun heräs. Päivällä kun nukkuu kiireisen vuoron jälkeen, niin sitä uneksii kaikenlaista. Pitää varmaan "ottaa lomaa Hompusta"![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Samana päivänä näin toisenkin unen et olin harjoitellut maratonia varten ja juossut jopa kaksi harjoitus lenkkiä ja mä voitin kyseisen kisan. Jopas oli hieno olo unessa
Enhän mä edes pidä juoksemisesta ![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kyllä oli outo fiilis kun heräs. Päivällä kun nukkuu kiireisen vuoron jälkeen, niin sitä uneksii kaikenlaista. Pitää varmaan "ottaa lomaa Hompusta"
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Samana päivänä näin toisenkin unen et olin harjoitellut maratonia varten ja juossut jopa kaksi harjoitus lenkkiä ja mä voitin kyseisen kisan. Jopas oli hieno olo unessa
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Voi sua ressukkaa, olen ihan hurjan pahoillani, kun noin untasi häiritsinRiina kirjoitti:Viime viikon perjantaina pääsin aamulla puoli kasilta töistä, ja ajattelin et nollaa ajatuksia ja selailin nettiä ja varmaan kävin viimeiksi täällä ennen nukkumaan menoa. Niin päivällä näin unta et olin töissä ja amanita tuli asiakaana mun luo. En tarkkaan muista mikä amanitaa vaivasi, mä vaan ihmettelin kuinkas amanita tänne tulee.
Kyllä oli outo fiilis kun heräs. Päivällä kun nukkuu kiireisen vuoron jälkeen, niin sitä uneksii kaikenlaista. Pitää varmaan "ottaa lomaa Hompusta"
Samana päivänä näin toisenkin unen et olin harjoitellut maratonia varten ja juossut jopa kaksi harjoitus lenkkiä ja mä voitin kyseisen kisan. Jopas oli hieno olo unessaEnhän mä edes pidä juoksemisesta
Älä täältä kuitenkaan lomaa ota, täällä on kivaa sakkia...ja minäkin....

Tulee helposti vieroitusoireita, jollei täällä usein poikkea
P.S. eikä mua mikään vaivaa.....hämä-hämä-häkit joskus
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Ihan hauska unihan se oli.amanita kirjoitti:
Voi sua ressukkaa, olen ihan hurjan pahoillani, kun noin untasi häiritsin![]()
![]()
Älä täältä kuitenkaan lomaa ota, täällä on kivaa sakkia...ja minäkin....![]()
![]()
Tulee helposti vieroitusoireita, jollei täällä usein poikkea.
P.S. eikä mua mikään vaivaa.....hämä-hämä-häkit joskus
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Mukavaa porukkaahan täällä on, niinkuin me
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Muurahainen on käytännöllinen ja harmiton otus, yrittäähän se purra ja suihkutella muurahaishappoa päälle..mutta kuitenkin.
Itse en voi sietää ampiaisia, herhiläisiä, mehiläisiä, kimalaisia eli suunnilleen kaikkia hyönteisiä joista löytyy tuo kelta-musta varoitus-raidoitus +paarmat. Noita kun pörrää ympärillä niin joku saattaa sanoa myöhemmin nähneensä "kuinka iso mies juoksee".
Itse en voi sietää ampiaisia, herhiläisiä, mehiläisiä, kimalaisia eli suunnilleen kaikkia hyönteisiä joista löytyy tuo kelta-musta varoitus-raidoitus +paarmat. Noita kun pörrää ympärillä niin joku saattaa sanoa myöhemmin nähneensä "kuinka iso mies juoksee".
"Medias in res"
-
Viesti Kirjoittaja matti503 »
Omiituisin uneni on ollut sellainen, jossa Nokian keskustan kohdalta alkoi metsäautotie ja olimme kaverini kanssa menossa tsekkaamaan jonkun hylätyn teollisuus mestan, jossa oli hyvä skedetä.
Eräässä mutkassa ajoin suoraan jonkin kasvihuonealueen pihaan ja samassa looppauduimme takaisin kohtaan ennen mutkaa ja kun taas palasimme takaisin, painoin samatien jarrua ja ajoin n. 15km/h jotta varmasti selviäsimme mutkasta. Mutkassa kaverini totesi aivan neutraalisti: Käänny ny ympäri, ei me sinne kuitenkaan päästä.
WTF
Toissa yönä tosin näin unessani kauhuelokuvan, tarttee varmaan pistää kässäri paprulle ja myydä se. Meinas pää räjähtää siitä musiikista, joka soi koko 5 min ajan.
Eräässä mutkassa ajoin suoraan jonkin kasvihuonealueen pihaan ja samassa looppauduimme takaisin kohtaan ennen mutkaa ja kun taas palasimme takaisin, painoin samatien jarrua ja ajoin n. 15km/h jotta varmasti selviäsimme mutkasta. Mutkassa kaverini totesi aivan neutraalisti: Käänny ny ympäri, ei me sinne kuitenkaan päästä.
WTF
Toissa yönä tosin näin unessani kauhuelokuvan, tarttee varmaan pistää kässäri paprulle ja myydä se. Meinas pää räjähtää siitä musiikista, joka soi koko 5 min ajan.
MacBook Pro 13" 4/750 GB + 6 HDD
iPhone 3G 16
FJS tornikone: Scientific Linux 6.1
"If it makes money... We don't make a lot of money, not to start out... We'll figure out how to make money on the community perhaps later."
-Steve Ballmer
iPhone 3G 16
FJS tornikone: Scientific Linux 6.1
"If it makes money... We don't make a lot of money, not to start out... We'll figure out how to make money on the community perhaps later."
-Steve Ballmer
-
Mä en pelkää lentäviä, enkä edes hämähäkkejä. Paarmat ovat inhottavia, niiden puremasta tulee mulle semmoinen 10cm läntti iholle. Mutta ne muurahaiset, niitä inhoan ylikaiken, inhaa. En tiedä mistä tää johtuu. Mä olin jo todella pieni tyttö kun muistan niitä inhonneeniMacchiavelle kirjoitti:Muurahainen on käytännöllinen ja harmiton otus, yrittäähän se purra ja suihkutella muurahaishappoa päälle..mutta kuitenkin.

-
Viesti Kirjoittaja Tuurihaukka »
Sokkopaarmat on TODELLA kivoja, kun ne ei näe mitään vähään aikaan sen jälkeen, kun ne on laskeutunu iholle. Sillon LÄPS ja maailmassa on yks paarma vähemmän.Riina kirjoitti:Mä en pelkää lentäviä, enkä edes hämähäkkejä. Paarmat ovat inhottavia, niiden puremasta tulee mulle semmoinen 10cm läntti iholle. Mutta ne muurahaiset, niitä inhoan ylikaiken, inhaa. En tiedä mistä tää johtuu. Mä olin jo todella pieni tyttö kun muistan niitä inhonneeniMacchiavelle kirjoitti:Muurahainen on käytännöllinen ja harmiton otus, yrittäähän se purra ja suihkutella muurahaishappoa päälle..mutta kuitenkin.
Itse en voi sietää ampiaisia, herhiläisiä, mehiläisiä, kimalaisia eli suunnilleen kaikkia hyönteisiä joista löytyy tuo kelta-musta varoitus-raidoitus +paarmat. Noita kun pörrää ympärillä niin joku saattaa sanoa myöhemmin nähneensä "kuinka iso mies juoksee".![]()
![]()
![]()
Mä en ookkaan nähny pitkään aikaan sellasta unta, minkä mä olisin muistanu herätessä. Mulla ei kai sit oo ongelmia. Tai sit mulla on tosi huono muisti.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja mcfinn »
Omani viimeöinen oli vähän samaa sarjaa, tosin itse olin kalastamassa Japanissa kunnes jostain tuli 6 karhua ja yksi meinasi syödä minut, sitten se vaan katosi ja maailma pelastui.Erño kirjoitti:...meni vähän pää sekaisin. Näin unta että olin japanilaisessa metsässä. Sitten siihen tuli jotian Tokion underground-heppuja kirkumaan...
(\ /)
(O.o)
(> <)
It's all fun and games 'till someone loses an eye, then it's just fun you can't see.
(O.o)
(> <)
It's all fun and games 'till someone loses an eye, then it's just fun you can't see.
-
-
-
-
-
Mun kaveri näki noin kaksi kuukautta ennen euroviisuja et Lordi voittaa ne. Muistan kun hän kertoi et 12 pistettä ropisi aika tiheäänJoJo kirjoitti:Tässä ollaan nyt tuoreeltaan herätty unesta, jossa Kari Vepsä voitti Euroviisut 8)
Viimeyönä näin et osasin jongleerata, neljällä pallolla
Viimeksi muokannut Riina, 9.8.2006 klo 19.24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Fakap »
Heräsin puoli tuntia sitten omituisen unijakson jälkeen. Nyt kun rupesin muistelemaan tarkemmin niitä unia, niin muistan erään todella omituisen skenaarion (sisältää karkeaa kielenkäyttöä). Nimittäin starttasin konettani jotenkin Windowsilla tai niin, että Windows oli asennettuna samaan koneeseen (Windowsin logo näkyi käynnistyksessä). Käynnistys näytti sujuvan hienosti, kunnes yhtäkkiä tuli joku fatal error. Muistan selkeästi, miten unessa huusin putkeen "V"#%€&ttu! V*"#€%ttu! V!"%€#ttuuuuh!". Kaverit vieressä kysyi että mikä nyt on? "Ei mun kone oo koskaan ennen kaatunut! V"!%#€*ttuuuuh!!"
16" M1 Pro, iPhone XS, iPad Pro
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja To_Ok »
mä olen aika varma että nukun vieläkin siellä Sipoon lastentarhassa siinä yläpunkassa.
Tapahtui näin: Elin unessa elämäni johonkin 40- 50 vuotiaaksi asti... Sitten heräsin siellä tarhassa ja jatkoin sitä tavanomaista housuun kakkaamista
Jossain vaiheessa kun olin jotain 15 vuotias, heräsin uudestaan sieltä tarhasta... nyt kolmatta rundia menossa ja olen aika vakuuttunut että te ette ole kukaan olemassa ![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Tapahtui näin: Elin unessa elämäni johonkin 40- 50 vuotiaaksi asti... Sitten heräsin siellä tarhassa ja jatkoin sitä tavanomaista housuun kakkaamista

-
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Ohoi, kyllä me ollaan olemassaTo_Ok kirjoitti:mä olen aika varma että nukun vieläkin siellä Sipoon lastentarhassa siinä yläpunkassa.
Tapahtui näin: Elin unessa elämäni johonkin 40- 50 vuotiaaksi asti... Sitten heräsin siellä tarhassa ja jatkoin sitä tavanomaista housuun kakkaamistaJossain vaiheessa kun olin jotain 15 vuotias, heräsin uudestaan sieltä tarhasta... nyt kolmatta rundia menossa ja olen aika vakuuttunut että te ette ole kukaan olemassa
-
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka