Nyt lähinnä selailen läpi Talotohtoria
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Aries »
Belgarion, Mallorea, Elenium, Tamuli. Tossa järjestyksessä. Siihen päälle vielä Belgarath ja Polgara. Nuo ovat IMHO hyvää luettavaa aivot narikassa, mutta Elenium alkoi olemaan jo raskasta kahlattavaa ja Tamulia en koskaan edes viitsinyt aloittaa.iPixie kirjoitti:Olen samaa mieltä, sen lukeminen oli suoraan sanottuna aika tuskaa. Nyt luen uudelleen ekaa sarjaa, mikähän se nyt on suomeksi, Elenium tai jotain sinnepäin...Aries kirjoitti:David & Leigh Eddings - Vanhemmat jumalat osa 1. Ei mikään niin ihmeellinen eepos. Aikasempi tuotanto oli parempaa.. :/
Viesti Kirjoittaja iPixie »
Jep jep...kaikki mainitut sarjat olen lukenut jo monen monituiseen kertaan. Ja nyt on menossa taas viimeinen osa Tamulia...Suomeksi en ole lukenut, tosin Belgarionia vilkuilin suomeksi, mutta se teksti oli niin hirveää etten päässyt alkua pidemmälle.Aries kirjoitti:Belgarion, Mallorea, Elenium, Tamuli. Tossa järjestyksessä. Siihen päälle vielä Belgarath ja Polgara. Nuo ovat IMHO hyvää luettavaa aivot narikassa, mutta Elenium alkoi olemaan jo raskasta kahlattavaa ja Tamulia en koskaan edes viitsinyt aloittaa.iPixie kirjoitti:Olen samaa mieltä, sen lukeminen oli suoraan sanottuna aika tuskaa. Nyt luen uudelleen ekaa sarjaa, mikähän se nyt on suomeksi, Elenium tai jotain sinnepäin...Aries kirjoitti:David & Leigh Eddings - Vanhemmat jumalat osa 1. Ei mikään niin ihmeellinen eepos. Aikasempi tuotanto oli parempaa.. :/
Positiivinen yllätys tosin, että nyt on menossa samaisten kirjoittajien kirja Athalus, joka vaikuttaa taas sangen oivalliselta.
Viesti Kirjoittaja Riina »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Heino »
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »