Sitä onkin syytä miettiä. Aitohan seholviala kirjoitti:Lääh...
Niin kauan kuin Riina pidät nykyisen avatarisi niin jaksan keskustella ihan mistä vaan yllättävän kauan....
*menee nukkumaan miettien sitä olisiko ko. kuva ehkä sittenkin aito...*
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Riina »
Sitä onkin syytä miettiä. Aitohan seholviala kirjoitti:Lääh...
Niin kauan kuin Riina pidät nykyisen avatarisi niin jaksan keskustella ihan mistä vaan yllättävän kauan....
*menee nukkumaan miettien sitä olisiko ko. kuva ehkä sittenkin aito...*
Viesti Kirjoittaja holviala »
Noh... Tota... Pisteet neidille siellä eturivissä.Riina kirjoitti:Äläs nyt kovin ala intoo, eikös sua edes ärsytä noi mun tekstit mitä sun juomisesta olen kirjoitellutholviala kirjoitti:Woohoo!
Viesti Kirjoittaja Riina »
Eihän niitä voi vakavasti ottaa. Muutenhan multa menis usko miespuolisiin. Tuskinpa sun näitä juttaja tarvii hävetä, jos et oo aikasemminkaanholviala kirjoitti:Älä nyt ainakaan vakavasti noita mun naputteluja ota... Ei kannata 8) .
Mäkin koetan kestää nuo alkoholismivittuilut...
EDIT: Itseasiassa voisi täksi illaksi routata hopeinenomena.net -domainin jonnekin muualle niin ei huomenna tarvisi hävetä naputteluitansa...
No kun jutut alkaa olla tätä tasoa... omituista väittelyä itsensä kanssa siitä että komentorivi on X kertaa parempi kuin iTunes-tyylinen graafinen audionsoittosofta.Riina kirjoitti:Tuskinpa sun näitä juttaja tarvii hävetä, jos et oo aikasemminkaan
They're coming to take me away, HA HAholviala kirjoitti:Ylitän itseni 8) .
Viesti Kirjoittaja since86 »