Ei vielä.. ilmeisesti niillekkin markkinoille tulossadarthmother kirjoitti:^No niinhän se on, tarkoitin että tietokoneita (PC)
Julistan kotini Microsoft vapaaksi vyöhykkeeksi - topic
Sana on (melkein) vapaa.
-
-
Viesti Kirjoittaja krabba »
Jii, ensimmäinen kotini, jota olen nyt noin vuoden asuttanut, on ollut täysin vapaa mikkis-tavarasta koko ajan, mutta ilon naamalleni saa se, että olen mallia näyttäen nyt saanut myös perheeni vihdoinkin vaihtamaan näihin oikein ihaniin laitteisiin. Ensimmäisenä valaistuksen sai kokea äitipuoleni MacBookin muodossa kuluvan kuun alussa. Seuraavana oli sisaruksieni käytössä ollut PC, jonka tilalle on muutaman päivän sisällä saapumassa 20 tuumanen iMac. Tämän jälkeen jäljellä on enää faabioni vaio, joka on myös vaihtumassa lähiaikoina tod. näk. MacBook Pro:hon. Yllätyksekseni, isäni ihan omasta toimesta, on hommaamassa perheeni taloon myös airport extremeä, jonka päähän saada tulostin ja kovalevyt koko perheen käyttöön. Olen erittäin ylpeä itsestäni, koska olen jankannut macin puolesta siitä lähtien kun sain oman MacBookkini käyttöön noin viikko siitä eteenpäin kun kyseisen mallin A-revisio julkaistiin.
-
Viesti Kirjoittaja Mac Classic »
Meitä on moneksi. Itse en ole koskaan omistanut PC:tä vaikka monessa opiskelu- ja työpaikassa olen niitä joutunut käyttämään. Ehkä siksi en aina ymmärrä tätä pyhää vihaa Microsoftin ohjelmia kohtaan. Olen käyttänyt Wordin Mac-variaatioita sen versiosta 5 lähtien vain ja ainoastaan siksi että se on edelleen paras tekstinkäsittelyohjelma omaan käyttööni Macintoshille. Version 6 tosin aikoinaan skippasin kun oli niin avuton. En tosin mitenkään myös pahastuisi jos joku muu teksturi olisi parempi... Ja tallentaa haluaisin silti .odt-muotoon. Periaatteesta ja kannatuksesta. 

-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Macilla on Office (Word, Excel ja PowerPoint) ja jossain laatikossa vanha Sony VAIO 8" PCG-C1VE. Ovat ainoat MS:n tuotteet, kun tuon Xbox 360:n myin jo muutama kk sitten. ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Edit. Niiin ja eihän tuo Sony MS:n tuote ole! Asennan siihen kohta Linuxin niin sitten on enää tämä Office.![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Edit. Niiin ja eihän tuo Sony MS:n tuote ole! Asennan siihen kohta Linuxin niin sitten on enää tämä Office.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viimeksi muokannut Viizei, 19.10.2007 klo 19.58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja sunäitis »
Logitechin hiiriä joutuu pakon vuoksi käyttämään vähän siellä sun täällä, eikä kokemus ole vielä kertaakaan ollut miellyttävä. Liiallisen muotoilun takia tuntuu siltä, ettei kaikille sormille löydy omaa paikaansa ja pikkusormi jää aina laahaamaan hiirimattoa. Ehkä käteni on vaan liian iso? Joka tapauksessa, itselläni on jo ties vaikka kuinka monta vuotta ollut sama yksinkertaisen mukava, isokokoinen, eikä liian kevyt Microsoftin hiiri, joka on niin muodoton, että sitä voi pitää kädessä juuri siten, kuin itsestä parhaiten tuntuu. Olo ei ole kuin käsiraudoissa.
-
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Oma huoneeni on täysin ms vapaa alue. Talossa ainoastaan mutsin kone ja siskon läppäri on (vielä) winkkareita. Mutta saas nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan
E: Tosin yhden imacin hiirenä toimii microsoftin langaton sellainen, tietenkin siihen voisi vaihtaa tuollaisen pullahiirin![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)

E: Tosin yhden imacin hiirenä toimii microsoftin langaton sellainen, tietenkin siihen voisi vaihtaa tuollaisen pullahiirin
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka