Mr. Magorium's Wonder Emporium. Aikas kiva leffa, mutta jäi vähän kesken.
Katastrofin aineksia. Loistavaa, kaikkien pitäis katsoa tämä.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Jukpro »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ei taida olla edes Q:ta tai R:ää keksimässä niitä hilavitkuttimiaJukpro kirjoitti:Mutta eihän tässä uusimmassa bondissa ole mitään keksintöjä enään kuten autossa miniguneja tai kellossa jokin lasersäde tai pommi tms
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja zemex »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja ERA »
Juu, näitä leikkausversioita taitaa olla jo joku 5 erilaista tms. Voipi olla osassa aika nimelliset eroavaisuudet toisiin...mutta tämä elokuvahan on joka leikkausmuodossaan hieno.mercury kirjoitti:Blade Runnerin Final Cut -versio töllöstä
Piktästä aikaa, ja on edelleen yks parhaimpia leffoja. Mutta mä en huomannut juuri mitään eroja Director's Cutiin...
Eikös siinä ekassa versiossa jopa Harrison Fordia epäilty sen biomekaniikka firman johtajan murhasta?ERA kirjoitti:Juu, näitä leikkausversioita taitaa olla jo joku 5 erilaista tms. Voipi olla osassa aika nimelliset eroavaisuudet toisiin...mutta tämä elokuvahan on joka leikkausmuodossaan hieno.mercury kirjoitti:Blade Runnerin Final Cut -versio töllöstä
Piktästä aikaa, ja on edelleen yks parhaimpia leffoja. Mutta mä en huomannut juuri mitään eroja Director's Cutiin...
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Kuuluu myös omiin suosikkeihin - viilattuine vaihtoehtoloppuineen jne. Leffan musiikki on myös omaan makuuni.mercury kirjoitti:Blade Runnerin Final Cut -versio töllöstä
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »