Ai eiks ne löydykään Hompusta?KunkkuJ kirjoitti:Ja muuten olen sitä mieltä, että Euroopan kauneimmat naiset löytyvät Moldovasta.

Viesti Kirjoittaja Macco »
Ai eiks ne löydykään Hompusta?KunkkuJ kirjoitti:Ja muuten olen sitä mieltä, että Euroopan kauneimmat naiset löytyvät Moldovasta.
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Mun ääneni menee Unkarille.KunkkuJ kirjoitti:Ja muuten olen sitä mieltä, että Euroopan kauneimmat naiset löytyvät Moldovasta.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Et ole tainnut jatkaa matkaa Unkarista Moldovaan asti?MacMees kirjoitti:Mun ääneni menee Unkarille.KunkkuJ kirjoitti:Ja muuten olen sitä mieltä, että Euroopan kauneimmat naiset löytyvät Moldovasta.
Viesti Kirjoittaja Touho »
No nytpä Ama-täti ottaa sen oman rakkaan työkalunsa siroon kätöseensä ja kerrankin humauttaa sillä kirveellä just toisinpäin kuin yleensä, eli siirtää nää mammografia- ja tissiliivijutut vaihteeksi sinne hajuvesi- ja hepeneosastolle, nii kerta! Missäs se kirves ny taas on, kun sitä tarvittais...amanita kirjoitti:Tuosta suuresta rinnanympäryksestä jokunen sana.
...nii pal kamalast papatusta kaikenaisist tisseist ja muhkuroist, jotka sattus juostessa...
Kyllä, aevan, tässä asiassa olemme aivan samoilla linjoilla, luomua sen olla pitää. 8)Mutta luomu, se on parasta ja turvallisinta.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Lujes tän ketjun otsikko, lainaanko rillejäTouho kirjoitti: No nytpä Ama-täti ottaa sen oman rakkaan työkalunsa siroon kätöseensä ja kerrankin humauttaa sillä kirveellä just toisinpäin kuin yleensä, eli siirtää nää mammografia- ja tissiliivijutut vaihteeksi sinne hajuvesi- ja hepeneosastolle, nii kerta! Missäs se kirves ny taas on, kun sitä tarvittais...![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Mä oon antanu itseni ymmärtää että Moldovassa ei ole enää naisia kun ne kaikki on salakuljetettu läntisempään Eurooppaan työskentelemään eräänlaisissa hieromalaitoksissa.KunkkuJ kirjoitti:Et ole tainnut jatkaa matkaa Unkarista Moldovaan asti?![]()
Viesti Kirjoittaja Touho »
Joo mutta se näkövinkkeli niihin rauhasiin on tässä ketjussa tasan päinvastainen. Ei me äijät täällä juosta hynttyytetä rintaliit päällä ja silikonipallot liiveissä pomppien, nih! Me vaan ihaillaan niitä ja leikitään niillä, aina kun tilaisuus tulee.amanita kirjoitti: Lujes tän ketjun otsikko, lainaanko rillejä.
Vinkki: Toi maitorauhanen tarkoittaa lehmän semmosen lisäksi ihmisen semmosta.
Samaa juttua kuulin minäkin Chisinaussa viimeksi käydessäni toissa vuonna. Houkutus naisilla on varmasti suuri, kun elintasoeroa ajattelee, mutta kyllä ne parhaat yksilöt taitavat edelleen löytyä sieltä paikan päältä. Niin kuin hyvät viinitkin.MacMees kirjoitti:Mä oon antanu itseni ymmärtää että Moldovassa ei ole enää naisia kun ne kaikki on salakuljetettu läntisempään Eurooppaan työskentelemään eräänlaisissa hieromalaitoksissa.KunkkuJ kirjoitti:Et ole tainnut jatkaa matkaa Unkarista Moldovaan asti?![]()
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Ja tuo oli muuten se vanha malli.amanita kirjoitti:Jumanklaade, Ajoneuvos-ohjelmassa Maybach 62, ja sen kiihtyvyys 0-100 km/h 5,2 s!!!! Ihan uskomatonta, vehje noin kuusmetrinen ja painaa 3000 kiloa! Takapenkkiläisten olosuhteet uskomattomat! Maksaa millin. Alkoi naurattaa.
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Olis mukava saada jonkinlainen penkitys siitä Obaman uudesta Cadillacistaamanita kirjoitti:Jumanklaade, Ajoneuvos-ohjelmassa Maybach 62, ja sen kiihtyvyys 0-100 km/h 5,2 s!!!! Ihan uskomatonta, vehje noin kuusmetrinen ja painaa 3000 kiloa! Takapenkkiläisten olosuhteet uskomattomat! Maksaa millin. Alkoi naurattaa.
Ottaen huomioon että auton sisukset ovat kotoisin tuosta hirviöstä: http://en.wikipedia.org/wiki/GMC_TopKickBashi88 kirjoitti:Olis mukava saada jonkinlainen penkitys siitä Obaman uudesta Cadillacistaamanita kirjoitti:Jumanklaade, Ajoneuvos-ohjelmassa Maybach 62, ja sen kiihtyvyys 0-100 km/h 5,2 s!!!! Ihan uskomatonta, vehje noin kuusmetrinen ja painaa 3000 kiloa! Takapenkkiläisten olosuhteet uskomattomat! Maksaa millin. Alkoi naurattaa.Tuskin veis tuota kiihtyvyydessä, painossa ainakin. Ja eiköhän hinnassakin.
Viesti Kirjoittaja valvoja »
Voin antaa kuukauden hintavinkin: Maybachien hinta puolittuu parissa vuodessa, joten saksasta saa niitä jo hieman alle 300ke e alkaen + suomen verot. 8)amanita kirjoitti:Jumanklaade, Ajoneuvos-ohjelmassa Maybach 62, ja sen kiihtyvyys 0-100 km/h 5,2 s!!!! Ihan uskomatonta, vehje noin kuusmetrinen ja painaa 3000 kiloa! Takapenkkiläisten olosuhteet uskomattomat! Maksaa millin. Alkoi naurattaa.
Aika menevän näköinen, kenties tossa nokkaosassa on jotain hieman liikaa...mutta namilta vaikuttaa!Macco kirjoitti: Oliskos tuo Aston Martin Vanquish?
Viesti Kirjoittaja kuimu »
Tosin takaa päin kaunein on yhä edelleen Maserati 3200GT.kuimu kirjoitti:Aston Martin DBS, saa vielä pari tuntia tehdä töitä tuommoisen eteen
Omasta mielestä Astonit on kauneimpia autoja, jää Ferrarit, Porschet ja muut taakse helposti!
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja kuimu »
Viesti Kirjoittaja KinZZa »
Ei, niitä kutsutaan busseiksi.KinZZa kirjoitti:Eikö nuo autot ollu ennen niitä, joilla mentiin paikasta toiseen?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Enpä tiennyt moista olevankaan, mutta Bulgariassa "törmäsin" kävelyllä moiseen merkkiin. Otin oikein kuviakin. Kaikenlaisiin sitä köyhissä maissa törmääkin. Taisi muuten Kiinassakin olla tuommoisia. Tai nämä olivat vaan varman samaa merkkiä, ihan auton kokoisia, siis ison.valvoja kirjoitti:Voin antaa kuukauden hintavinkin: Maybachien hinta puolittuu parissa vuodessa, joten saksasta saa niitä jo hieman alle 300ke e alkaen + suomen verot. 8)amanita kirjoitti:Jumanklaade, Ajoneuvos-ohjelmassa Maybach 62, ja sen kiihtyvyys 0-100 km/h 5,2 s!!!! Ihan uskomatonta, vehje noin kuusmetrinen ja painaa 3000 kiloa! Takapenkkiläisten olosuhteet uskomattomat! Maksaa millin. Alkoi naurattaa.