Kuten myös. Ensikosketus oli aika smooth kyllä, laite on ohuempi kuin olettaisi. Mutta tuntuma ja muotoilu on vieras, tai siis geneerinen, androdismi. Kiina.arttula kirjoitti:Hiplasin tänään uutta iPhone 6 plussaa Sonerakaupassa. Ensituntuma oli pettymys. Jätti jotenkin halvan kapistuksen kuvan. Ihmettelen, mistä tämä hirveä kohkaus laitteen ympärillä johtuu.
Yleinen ihmettely- ja kyselyketju
-
Re: Yleinen ihmettely- ja kyselyketju
Viesti Kirjoittaja Pippin »
-
Viesti Kirjoittaja richidi »

-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
edit:
Tulihan se hivenen myöhässä. Se on jännä juttu näiden sähköjuttujen kanssa. AINA tulee jotain erikoisia juttuja vastaan. Sähkärillä oli varastossa tietyt komponentit loppu. Eli huomenna uudelleen. Tallia tehdessä ei ikinä tajua tehdä tarpeeksi pistorasioita, lamppuja yms. yms. Jos joku rakentaa joskus taloa ja makuuhuoneeseenkin kannattaa laittaa vähintään 3 kattorasiaa ja 16 pistorasiaa. Silti nuo voi loppua kesken. Autotallissa ei kannata lampuissa säästellä. Kuitenkin niille tulee tarvetta joskus. Parempi vetää överit kuin vajarit tässä asiassa. Ei tarvitse jälkikäteen asennella mitään.
-
Viesti Kirjoittaja Noksu »
-
Hyvä kysymys ja minä vastaan. Minä olen kolmivuorotyössä teollisuudessa. Kirjoitan kotitöiden lomassa myös. Eilen skypetin samalla kun tontilla partioin. Oli muuten Aasian kimuli ihmeissään Suomen metsistä ja maaseudusta. Naapurit varmaan ihmetteli kun meikä puhuu hirveää englantia. Ihmetystä aiheutti myös se kun liikkuessa pystyi tuota harrastamaan.Noksu kirjoitti:MPT:lle kysymys sulle kun oikeassa topicissakin ollaan, mitä sä teet työkses/päivisin kun kirjottelet 40 viestiä päivässä?
Kaikilla on tilaisuus kirjoittaa kun....
- Istut vessanpöntöllä. Tässäkin voi ottaa ajan hyötykäyttöön. Syöminen ei innosta kuitenkaan tässä tilanteessa.
- Olet ruokapöydässä (Kotona, töissä yms) Eli aika hyötykäyttöön.
- Ennen nukkumaanmenoa sängyssä. Jälleen tilaisuus kirjoittaa tai katsoa lyhyt video.
- Kaupassa kun jonotat kassalle. Mitä muutakaan siinä ruuhkassa tekee. Minua ärsyttää muutenkin jonottaa.
- Saunassa olisi tilaisuus, jos uudet puhelimet kestäisivät vettä. Vanha Siemens oli lauteilla ja sillä käytiin monet puhelut tyttöjen kanssa.
- Postilaatikolle kävellessä on myös mukava kirjoitella. Matkaa kun tuonne laatikolle on 200m.
- Autossakin on hyvä kirjoitella, jos olet apukuskin paikalla.
- Kokkailun lomassa voi kirjoitella. Tietokoneelta jääkaapille, astianpesukoneelle, pakastimelle on muutama metri.
Netissä voit olla samaan aikaan kun teet muutakin. Saunassa oleminen ja syöminen on haasteellista, mutta vielä haasteellisempaa on saunoa ja olla autossa. Jonottaessa voi syödä kuten ajaessaki...
Tätäkin viestiä kirjoittaessani olen käynyt vessassa, pessyt kädet, tarkistanut pakastimen tarjonnan, tehnyt sämpylän ja syönyt sen. Ja paljon muuta. Minulla on myös valmiita viestipohjia olemassa joita heittelen ilmoille. Joskus tulee kirjoiteltua vastausta ja lähetettyä se päivän tai parin päästä.
-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
-
Aika tarkkaan olet taidetta katsonut. Itseltäni tuollainenkin olisi jäänyt näkemättä.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
-
-
Kaikki on turhuutta ja ne voi heittää roskiin. Lopulta sinne voi mennä itse ja ongelma syntyy uudelleen, koska roskiksesta pitäisi siirtää kaikki asuntoon. Roskiksen ja asunnon merkitys kääntyy toisin päin. Olisi ainakin isompi säilytystila jätteille. Ihminen ei tarvitse mitään muuta kuin pienen torpan missä on takka ja nurkassa jokin lepoalusta. Tietenkin se jääkaappi on luksusta missä sapuska säilyy paremmin.hatey kirjoitti:Sen voinee siis heittää roskiin...
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Syy: Ostin yhden hoon...
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Tänään kävin leipomossa ja säntäsin suorinta tietä takaisin hakemaan naapurin muijaa töistä. Reissulla meni 90 minuuttia josta 5 minuuttia leipomossa. Lähdin siis kotoa ja 90min päästä olin takaisin kotona. Kauppareissuun ja hakuihin tuntuu tuhraantuvan aikaa vaikka tuokin neito oli jo valmiiksi portilla odottamassa. Aika... Miten sitä voi kulua kaikkeen niin paljon. Hyvä, jos postilaattikkolla käynnistä selviää alle 5 minuuttiin.
Kuka siis nyysii minulta minuutteja? Onko ne Joulutontut jotka tarvitsevat "laina"minuutteja. Sellainen jakso oli muuten Aku Ankassakin. Töissä taas minuutit tuntuvat tunneilta.
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Sori tyhmyyteni, mutta meinaatko siis tekstiviestej? (Näitä kun on nykyää mitälie kaikkia viestejä onkaan.) Mä sain just Lumiasta lähetetyn tekstiviestin joka oli lähetetty muutama viikko sitten. Oliko sit Windowsphone vai SaunalahtiSonera, who knows.M.P.T kirjoitti:Miten joku voi hommata niin huonoja puhelimia kuin Nokian valmistamat. Niistä ei tule viestit perille minulle. Ongelmaa ei ole iPhonen tai androidin kanssa. Lumiasta viestit ei saavu minulle. Voin kyllä lähettää kumioihin viestejä.
-
Tekstiviesteistä (SMS) kyse. Naapurin naisen viestit eivät saavu koskaan perille. Se soittaa sitten perään, että tuliko viesti. Hänellä DNA ja minulla Sonera. Olen testausviestin tehnyt miltei jokaiselle luurissa olevalle numerolle. Aika hyvin nuo perille tulivat kun muistaakseni ei yhtään jäänyt matkalle. Naapurin viestit eivät vain saavu koskaan. Muille sen viestit kyllä menee, mutta ei minun numeroon. DNA jopa veloittaa niistä. Nykyään siis pakko hoitaa asiat soittamalla. Pitää seuraavaksi ehdottaa, että laittaa kaikki MMS viestillä. Kenties ne tulisivat. Kokeiltiin toisella luurillakin, mutta ei vaikutusta. SIM-kortinkin olen itse vaihtanut ja soneralle soittanut. Veikkaan vikaa DNA tai lumian suunnalta. Pitää vielä työkaverin käskeä laittaa viestiä. En tiedä muilla lumioita.Jamac kirjoitti:Sori tyhmyyteni, mutta meinaatko siis tekstiviestej? (Näitä kun on nykyää mitälie kaikkia viestejä onkaan.) Mä sain just Lumiasta lähetetyn tekstiviestin joka oli lähetetty muutama viikko sitten. Oliko sit Windowsphone vai SaunalahtiSonera, who knows.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mitä toi tarkoittaa? Minäkin sain tekstarin Hervannasta, mistä hänetär ei yleensä tekstaile.arttula kirjoitti:^Naapurisi eukolla on Nokiassaan "Vastaa saman keskuksen kautta" -asetus päällä. Käske ottaa se pois päältä, niin alkaa todennäköisesti pelaamaan.
-
Viesti Kirjoittaja Lasikuutio »
Mikäs se siellä pöydällä...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
-
Viesti Kirjoittaja vemssi »
Se tarkoittaa sitä, että puhelin yrittää käyttää samaa tekstiviestikeskusta (SMSC), kuin keskustelun toinenkin osapuoli. Yleensä operaattori A ei tykkää siitä, että operaattorin B asiakas käyttää operaattorin A SMSC:tä, joten se on estetty ja siksi viestittely eri operaattoreiden asiakkaiden kesken ei toimi, jos tuo asetus on päällä.Jamac kirjoitti:Mitä toi tarkoittaa?arttula kirjoitti:^Naapurisi eukolla on Nokiassaan "Vastaa saman keskuksen kautta" -asetus päällä. Käske ottaa se pois päältä, niin alkaa todennäköisesti pelaamaan.
-
Viesti Kirjoittaja PaJuSa »
Syy: Edeltävän viestin lainaus poistettu :=)
Kuinka paljon täytyy tietää, ennenkuin tietää, ettei tiedä mitään!
-
Viesti Kirjoittaja Don MC »
Samalla kun käsi hiplaa iLuuria, niin suu haukkuu sitä:tuomas92 kirjoitti:Stubb twittaa nykyään iPhonesta että juu, epäilykset pitävät paikkansa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014100 ... 2_uu.shtml
Stubb syytti Applea ankarassa tentissä: "iPhone tappoi Nokian, iPad tappoi paperin"
Plus (alati pienenevä) läjä eri kilpailijoiden kamaa.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Ja Tulppu.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka