Mitä teit juuri äsken?
-
Re: Mitä teit juuri äsken?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Viesti Kirjoittaja heilei »
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Olette hieno mies.heilei kirjoitti:Vaihdoin II-koppaiseen Citroen C5:een kuskinpuoleisen ajovalon. Vaatii sekä zeniläistä rauhallisuutta että ninjamaista notkeutta, ainakin näin kotikonstein toteutettuna. Ei heikkohermoisille. Nyt olen Citroën-guru ja über-insinööri. Kohta rouva tulee kotiin ja kehuu minut maasta taivaaseen. 8)
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Ei kai Sitikka-kuski voi olla über-insinööri? Arvelisin ennemminkin ingénieur principal?heilei kirjoitti:Vaihdoin II-koppaiseen Citroen C5:een kuskinpuoleisen ajovalon. Vaatii sekä zeniläistä rauhallisuutta että ninjamaista notkeutta, ainakin näin kotikonstein toteutettuna. Ei heikkohermoisille. Nyt olen Citroën-guru ja über-insinööri. Kohta rouva tulee kotiin ja kehuu minut maasta taivaaseen. 8)
Pahoittelut saivartelusta...
Katsoin kerran vierestä kun kaverini vaihtoi Fiat Stiloonsa etupolttimoa. Toimenpide vaati mm eturenkaan ja sisälokasuojan irroittamisen, toivottavasti pääsit kuitenkin helpommalla...
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
On se vaan silti hienoa ajaa polkupyörällä, koko kesän jouduin katsomaan vierestä, kun toiset viilettivät ketjut kireänä. Näin pitkää aikaa en ole ollut pyöräilemättä sitten 70-luvun. Ja nyt minulla on vaihdepyörä! Sellaista en olekaan omistanut kymmeneen vuoteen. Tai omistan minä sen yhä, mutta kymmeneen vuoteen en ole sitä nähnyt.
-
Juu olen. Ei kai sitä muunlaisia miehiä tällä foorumilla olekaan (?).Aperture kirjoitti:Olette hieno mies.
Ranskan taitoni rajoittuu lähinnä ranskalaisten automerkkien oikein lausumiseen, siksi tämä harharetki germaanian puolelle.Tauvo kirjoitti: Ei kai Sitikka-kuski voi olla über-insinööri? Arvelisin ennemminkin ingénieur principal?
Pahoittelut saivartelusta...
Katsoin kerran vierestä kun kaverini vaihtoi Fiat Stiloonsa etupolttimoa. Toimenpide vaati mm eturenkaan ja sisälokasuojan irroittamisen, toivottavasti pääsit kuitenkin helpommalla...
C5:n kohdalla em. operaatioon tarvitaan muutaman muovihärpäkkeen poisto, akun irroitus (joka pitää tehdä strictly by the book, muuten ajokompuutteri kuulemma vetää herneen nenään), sopivan kokoinen käsipeili, pitkästä tasapääruuvarista viilailtu koukkusysteemi, pieni taskulamppu ja Dalai-laman kärsivällisyys. Auto käy ja kukkuu edelleen, ja se valokin palaa.
(Ainoa tapaturma oli pakista pihamaalle levinnyt ruuvilaatikko. Isäntä oli niin tohkeissaan operaation onnistumisesta että kompastui pakkiin kesken voitontanssin...
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
-
Couldn't agree more. Toisaalta... lampun vaihto Ford Taunukseen vuonna 1990-jotain ei (muistaakseni) saanut aikaan ollenkaan tällaisia itseensä tyytyväisyyden purkauksia. Minähän hehkutan tätä vielä ensi viikollakin.Macco kirjoitti:Nykyautot on persiistä...
-
Macco: Nykyauton hienoista huolto-ohjeista vielä sen verran, että silloin kun vielä jaksoin hiusgeelillä leikkiä (ajaa audilla), luki siinä ohjekirjassa etupolttimon vaihto-ohjeena "aja lähimpään merkkihuoltoon".
heilei: kyllä minullakin tuo ranskan kieli on lähinnä sellainen lyhyt "aikuisviihde oppimäärä", vaikka saksa niissä jutuissa toimiikin paremmin

-
-
Ei ole millä pyöräilisin, kun joku €&@£$%%#% pölli minun Electran ja mikään muu fillari ei tunnu minulle enää sen jälkeen miltään...Maza kirjoitti:Pyöräilisette tekin!
-
Hommaa Pashley Roadster Sovereign, sen jälkeen muut fillarit on rihkamaa. Niin minä tein, kun tuo sama tyyppi pölli Kronanini.Tauvo kirjoitti:Ei ole millä pyöräilisin, kun joku €&@£$%%#% pölli minun Electran ja mikään muu fillari ei tunnu minulle enää sen jälkeen miltään...Maza kirjoitti:Pyöräilisette tekin!
-
Siinä näyttäisi kyllä satula olevan jo lähellä Electra Hollywood Cruiserin "nojatuolia", varsinkin tuo etupuolen jousitus (jos kuvaa oikein katsoin) näyttäisi hyvinkin loistavalta. Electrassahan oli jousitettu etuhaarukka ja kunnollinen leveä vieteröity satula joihin ihastuin...Maza kirjoitti:Hommaa Pashley Roadster Sovereign, sen jälkeen muut fillarit on rihkamaa. Niin minä tein, kun tuo sama tyyppi pölli Kronanini.Tauvo kirjoitti:Ei ole millä pyöräilisin, kun joku €&@£$%%#% pölli minun Electran ja mikään muu fillari ei tunnu minulle enää sen jälkeen miltään...Maza kirjoitti:Pyöräilisette tekin!
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minä pyöräilenkin, paljon. Ja siitä syystä voin pitää autoa, jolla ei ole pakko ajaa paljoa. Tuo auto on Toyota Corolla -88. Siihen voi vaihtaa lampun noin kahdessa minuutissa.Maza kirjoitti:Pyöräilisette tekin!
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
Epäilen liioitelluksi tuota kahtaminuuttia, veikkaisin että vaihtuu alle minuutissa.Macco kirjoitti:Minä pyöräilenkin, paljon. Ja siitä syystä voin pitää autoa, jolla ei ole pakko ajaa paljoa. Tuo auto on Toyota Corolla -88. Siihen voi vaihtaa lampun noin kahdessa minuutissa.Maza kirjoitti:Pyöräilisette tekin!

-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Noku pitää ottaa se lamppu sieltä paketista pois...Carde kirjoitti:Epäilen liioitelluksi tuota kahtaminuuttia, veikkaisin että vaihtuu alle minuutissa.Macco kirjoitti:Minä pyöräilenkin, paljon. Ja siitä syystä voin pitää autoa, jolla ei ole pakko ajaa paljoa. Tuo auto on Toyota Corolla -88. Siihen voi vaihtaa lampun noin kahdessa minuutissa.Maza kirjoitti:Pyöräilisette tekin!
-
Viesti Kirjoittaja Escobar75 »
Eivät tunnistaneet kuka tää siloposki on ni meni läpi..Carde kirjoitti:Läpäisin RA tutkintojen K ja T1 modulit kerralla.
MC-raato
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
Voi olla että näin kävi, pesin jopa itseni ja pistin vielä suihketta kainaloonkin. Pistin oikein farkutkin jalkaan, kampasin naaman, niistin nenän ja kuivasin korvantaukset. Täydestä meni.Escobar75 kirjoitti:Eivät tunnistaneet kuka tää siloposki on ni meni läpi..Carde kirjoitti:Läpäisin RA tutkintojen K ja T1 modulit kerralla.
-
Viesti Kirjoittaja Jone »

![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Harvemmin autojen omia tunkkeja on renkaanvaihtoon suunniteltu. Ne on yleensä tehty vain kerran käytettäväksi hätätilanteessa.Jone kirjoitti:Hondaan ja Mersuun nastarenkaat alle niiden omilla härveleillä. MB väelle kiitostaja Hondan porukalle toivotaan paikkaa helevetistä sen saataanan tunkin kanssa
Hyvä auto noin muuten mutta mikä lie viirannut sitä tunkkia suunnitellessa..
Käy läheisestä biltemasta/motonetista/tarjoustalosta ostamassa ihan oikea hydraulinen tunkki, niin et riko sitä tai itseäsi.

-
Tässä on vaan se vaara että kun on jo oma iso halli, niin jos sinne hommaa moisen hyvän tunkin niin luulen että sais muuten vapaaehtoinen hiha heilua syksyisin ja keväisinkallekilponen kirjoitti:Harvemmin autojen omia tunkkeja on renkaanvaihtoon suunniteltu. Ne on yleensä tehty vain kerran käytettäväksi hätätilanteessa.Jone kirjoitti:Hondaan ja Mersuun nastarenkaat alle niiden omilla härveleillä. MB väelle kiitostaja Hondan porukalle toivotaan paikkaa helevetistä sen saataanan tunkin kanssa
Hyvä auto noin muuten mutta mikä lie viirannut sitä tunkkia suunnitellessa..
Käy läheisestä biltemasta/motonetista/tarjoustalosta ostamassa ihan oikea hydraulinen tunkki, niin et riko sitä tai itseäsi.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Yhtä vaarallista kun ison pakettiauton ostaminen. Ei muuten ole sen jälkeen vapaata vkl..
Kato..ei ois iso homma..
eihän siinä menis kauaa..
oisin ite apuna..
minä kun en näistä niin tajua ja sie oot pelannu näiden kans..
kaljat tarjoon JOSKUS..
ois kyllä hyvä kun sais sen tänään ni..
kyllä mie ite, mutta kun tuo "x" on ny niin kipee ettei kärsi..
kahteen pekkaan siitä selviää tosi nopsaan..
me kannetaan painavat, kanna sie vaan kevyet(+pakkaa auto +pura kuorma+ aja 1000km autoa) niin tilataan vaikka sit pizzat
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Pitää hankkia se, eikä saa kertoa kenellekään omistavansa sellaisen.Jone kirjoitti: Tässä on vaan se vaara että kun on jo oma iso halli, niin jos sinne hommaa moisen hyvän tunkin niin luulen että sais muuten vapaaehtoinen hiha heilua syksyisin ja keväisin![]()
Yhtä vaarallista kun ison pakettiauton ostaminen. Ei muuten ole sen jälkeen vapaata vkl..

-
Näin teen. Ennen oli nääkin hommelit toisin. Viinaa ja seksiä piti salaa ostaa suvulta. Nyt tunkkikallekilponen kirjoitti:Pitää hankkia se, eikä saa kertoa kenellekään omistavansa sellaisen.Jone kirjoitti: Tässä on vaan se vaara että kun on jo oma iso halli, niin jos sinne hommaa moisen hyvän tunkin niin luulen että sais muuten vapaaehtoinen hiha heilua syksyisin ja keväisin![]()
Yhtä vaarallista kun ison pakettiauton ostaminen. Ei muuten ole sen jälkeen vapaata vkl..Peräti 9,90€ investointi taitaa olla.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ei kuule suvulta saa ainakaan seksiä ostaa, semmonen on kiellettyä, ilmaiseksikin. Hyvä että olet mokomasta laittomuudesta jo irtaantunut.Jone kirjoitti:
Näin teen. Ennen oli nääkin hommelit toisin. Viinaa ja seksiä piti salaa ostaa suvulta. Nyt tunkki

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Saapipa! Ei ehkä itselleen, mutta vaikkapa omalle tyttöystävälleen äitienpäivälahjaksi!amanita kirjoitti:Ei kuule suvulta saa ainakaan seksiä ostaa, semmonen on kiellettyä, ilmaiseksikin. Hyvä että olet mokomasta laittomuudesta jo irtaantunut.Jone kirjoitti:
Näin teen. Ennen oli nääkin hommelit toisin. Viinaa ja seksiä piti salaa ostaa suvulta. Nyt tunkki

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka