Näin on - sinne on kovin helppo nukahtaa.pallo kirjoitti:Torpedoputki on maagisen rauhoittava paikka.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja arisel »
Näin on - sinne on kovin helppo nukahtaa.pallo kirjoitti:Torpedoputki on maagisen rauhoittava paikka.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Tuon allekirjoitan!amanita kirjoitti: Hyttyset pääsivät viime yönä aterioimaan jalosukuista vertani, kerpeles, kutiaa.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Oletko varma ettei ole kirppuja? Tai täitä, ne kuulemma leviäää pipojen avulla.amanita kirjoitti:Hyttyset pääsivät viime yönä aterioimaan jalosukuista vertani, kerpeles, kutiaa.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kaikki nelipyöräiset on ihmeita, jos tulevat Japanista. Siinä olet oikeassa, että laatua sieltä tulee varsinkin naaraiden suhteenNoksu kirjoitti:Ei japanista tuu ihmeitä, pelkkää laatua. Ite tässä kattelen mäntää ja kiertokankea tuohon omaan pyörään.
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Sulla on väärät hakusanat, kokeile #shaved #busty #japanese... mitä v*ttua mä täällä teenjakovski kirjoitti:Japanin naaraat laadukasta? Hyite, karvaisia naturelleja.
Kuusakoski hoitaa MYÖS Shitikat, turhaan kiillotatCitruuna kirjoitti:Pesin ja imuroin. Ny kaksi ZX Citikkaa loistavat. Ilman aurinkolaseja ei kannata edes yrittää ihailla niitä!
Saattaa olla, syön niin terveellisesti, että mun ruhossa on enemmän rautaa kuin parissa ranskis-ajoneuvossaCitruuna kirjoitti:Kelpaiskohan sinne myös tollaset jussit?
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Ja juot sitä vettä siellä. Et uskokkaan kuinka mukavaa on käydä pissalla kun se päätyy vedenkäsittelylaitoksen jälkeen sinne etelän juomaveteen. Joskus pissin suoraan sinne järveenkin. Ajatus siitä, että kakka valuu alaspäin huvittaa. Tiedä sitä kuinka monta kertaa tuokin vesi on mennyt elimmistöjen läpi mitä itse juon, mutta ei sentään niin paljoa mitä etelässä oleva juomavesi. Näillä hemoglobiiniarvoilla saa muidenkin rauta-arvotkin nousemaan siellä etelässä. Pitäisikö minun alkaa pyytämään korvauksiaJussi68 kirjoitti:Saattaa olla, syön niin terveellisesti, että mun ruhossa on enemmän rautaa kuin parissa ranskis-ajoneuvossa
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Voi hitsi hatey, oon kateellinen. Minäkin tykkäisin, jos saisin olla iha yksin töissä. Taidan ottaa loparit...hatey kirjoitti:Tulin taas yöksi töihin. Saa ihan rauhassa purkaa jouluruuhkaa, kun ei normihommat häiritse: ei bingaa s-posti, ei ravaa kukaan ovesta sisään turhien papereiden kanssa jne... Saa olla ihan yksin täällä. Mii laik.
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »