Mitäs jos anoppis oliskin macitar, ja täällä homppuilemassa kans, vois parhaassa tappauksessa keritä kertomaan sulle jottain ennen suajoki kirjoitti:Suutuin anopille!
Ja seuraavalla kerralla kerron sen.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
sorry, vakava asia
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja joki »
Onneksi ei ole vakava asia.kuriton kirjoitti:Mitäs jos anoppis oliskin macitar, ja täällä homppuilemassa kans, vois parhaassa tappauksessa keritä kertomaan sulle jottain ennen suajoki kirjoitti:Suutuin anopille!
Ja seuraavalla kerralla kerron sen.
sorry, vakava asia
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Oliko jännää?Jouna- kirjoitti:Oomma helsingis käyny ennenni, mut en noissa ikunahrmh kirjoitti:HMM!Jouna- kirjoitti:Olin junassa ja raitiovaunussa.
Olit Helsingissä, etkä uskaltanut tunnustaa aikasemmin?
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Varmasti, jos meininki oli jotain samantyyppistä kuin tässä opetusvideossa:maxima kirjoitti:Oliko jännää?Jouna- kirjoitti:Oomma helsingis käyny ennenni, mut en noissa ikunahrmh kirjoitti:HMM!Jouna- kirjoitti:Olin junassa ja raitiovaunussa.
Olit Helsingissä, etkä uskaltanut tunnustaa aikasemmin?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Huomaavaisuus foorumin korkean siveelliisyyden suhteen havaittu tyydytyksellä!Lihapipo kirjoitti: (K-18 varoitus lienee paikallaan...)
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Et sit vissiiv voinuv viä kattoo?amanita kirjoitti:Huomaavaisuus foorumin korkean siveelliisyyden suhteen havaittu tyydytyksellä!Lihapipo kirjoitti: (K-18 varoitus lienee paikallaan...)
Viattomana ja viattomasti katsoin vain avattaren......huomaankin olleeni TÄYSIN hakoteillä Lihapipon huomautuksen ulottuvuudesta![:$]Repe Ruutikallo kirjoitti:Et sit vissiiv voinuv viä kattoo?amanita kirjoitti:Huomaavaisuus foorumin korkean siveelliisyyden suhteen havaittu tyydytyksellä!Lihapipo kirjoitti: (K-18 varoitus lienee paikallaan...)
Siveettömyydestä muuten seuraa tyydytys todennäköisemmin kuin siveellisyydestä. Uskomatonta vaiko totta?
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
amanita kirjoitti:
Viattomana ja viattomasti katsoin vain avattaren......huomaankin olleeni TÄYSIN hakoteillä Lihapipon huomautuksen ulottuvuudesta![:$]
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Ei sellaisia ole enää, kaikki piisit maksaa 0,99 euroa. Lisäksi vielä kun ostin tuon Radio Rockista tutun D.A.D:n Laugh 'N' a 1/2 kipaleen, mikä ei ole mukamas plussabiisi, niin kumminkin se onkin (256kbps/DRM-vapaa). Latauksen yhteydessä se ilmoitti että kipaleesta on kuin onkin se plussa versio, ja sen se sitten mulle latas.Wespa kirjoitti:Ostin iTunes Storesta, Queenia. En minä muuten mutta kun patteripakkauksessa oli tuommoinen koodi, niin pitihän sitä sitten kokeilla.Missähän muuten ovat Storen 1,29 euroa maksavat kappaleet, tuolla koodilla olisi saanut sellaisenkin mutta en löytänyt muita kuin 0,99 euron biisejä..