[
Pahoittelen pahaa vuodatusta]
Kuudes päivä siivousurakasta takana vasta tulevassa kämpässä, koska vielä siellä ei voi asua. Tällanen väsyttää suurintakin siivoushullua kun mahataudin piti samalla. Vielä huominen ja sitten tämän pitäisi olla ohi. En kyllä jaksaisikaan enempää. Huomenna tulee 30h täyteen pelkkää siivoamista edellisten vuokralaisten jäljiltä mutta sitä normaalia siivousta en päässyt tekemään kuten luulin. Kaverin ulkokuori petti ja pahasti. Ja se että ilmoitin vuokranantajalle viat joista edelliset asukit eivät välittäneet, niin minä saan kaiken äksyilyn niistä sitten niskaani. Onko se nyt väärin kysyä mitä tehdään sille ja tälle kun paikat ovat rikki eivätkä toimi? Näköjään on. Laitan vaan loppulaskun siivouksesta tuolle ja kavereiden takuuvuokrasta maksetaan sitten korvaus minulle, mikä onkin enemmän kuin puolet yhden kuun vuokrasta. Kyllä tässä pientä sähellystä on omallakin kontolla kun tällasia joutuu kestää ja hoitaa talohuollon kanssa asioita mitä toiset rikkoi niin vähemmästäkin oma keskittyminen herpaantuu enkä muista mitä oli milloinkin puhuttu ja kuka sanoi mitäkin, mutta luuleeko joku että muutaman tunnin yöunien kanssa jaksaisi tällaista stressiä kestää ilman pieniä sotkuja? ÄLKÄÄ ÄKSYTKÖ MINULLE JOS KYSYN MIKSI NÄITÄ ASIOITA EI OLE HOIDETTU JA TOIVON SAAVANI PÄÄNI PÄÄLLE KELVOLLISEN ASUNNON!!

Teen tätä hommaa heti aamu kahdeksasta aina iltapäivään noin kahteen saakka, koska pidempään en enää jaksa. Ensimmäiset päivät meni melkein 8h putkissa mutta tuo lian määrä oksettaa ja astmaatikkona mikään tuosta ei tunnu kovin hauskalta keuhkoissa. Jos on ok että asunto jätetään pahempaan kuntoon kuin sikala monen vuoden seisonnan jälkeen niin olkaa hyvä, menkää itse siivoamaan se. Ette tarkistaneet asunnon kuntoa, minä tein sen teidän puolestanne. Katsottiin talohuollon kanssa paikat vaikka tämä kuului vuokranantajalle. Asuntoa ei olisi saanut luovuttaa uudelle asukkaalle tuossa kunnossa mutta sen silti teitte. Minä tein kaiken sen mitä teidän piti tehdä. Se ei kuulu tulevalle vuokralaiselle. Asunnon kuuluu olla muuttovalmis, ja tämä oli valovuosien päässä siitä. Vuokranantajan piti olla hyvä tyyppi mutta tässä leivottiin minusta se paha tyyppi kun pidän kaikesta huolen. Samalle kadulle muutin seitsemän vuotta sitten, mutta nämä tämänkertaiset asunnot ovat omistusasuntoja suurimmaksi osaksi. Silti meininki näyttää olevan sama kuin huumehörhöjen valloittamassa taloyhtiössä aikaisemmin. Onneksi tuolla saa sentään olla rauhassa eikä kukaan häiritse. Paitsi vuokranantaja ja kaverit jotka kyselee postiensa perään. Jätitte minulle sikolätin siivottavaksi niin ajattelitteko että ilmoitan posteista? Lähetän eteenpäin ja tehdää edes sen verran töitä että muutatte sen osoittewn vastaamaan nykyistänne!
Tämä ei ole sitä mitä odotin.
Nyt olisi aika nollata pää.. Harmi etten harrasta tuota juomista. Meinaa siis sitä että ajelu jossain päin tarpeen ihan vain että rauhoittuisin ja sitten kuulokkeet päähän ja aggressiot ulos toivottavasti turvallisella tavalla. Ehkä sit perjantaina. Nyt tämä tuntuu melkein toivottomalta koitokselta. Onneksi taloyhtiö ja isännöinti on minun puolellani. Tutustu vuokranatajasta vaikuttaa tulleen vihamies vaikken sitä koskaan odottanut enkä toivonut. Kai olen vain vääränlainen tyyppi.
AAAAARGGHHHH!!!!
En ymmärrä. Tällaiseksiko tämä on muuttunut nykyään?
Mielentila häiriintynyt tällä hetkellä, en kestä tätä paskaa.
http://i13.photobucket.com/albums/a273/ ... ufsoaw.gif
Edit. Ai, ei gif-kuvia? Ok. Jätän ne pois. Puhelimella tuo tulikin näpyteltyä.
... it's all up to you ...