Nyt näköjään riittää enemmänkin juttua Hompusta. 8)arisel kirjoitti:Tulin kotiin, avasin television - ja siinä luki Hopeinen Omena!![]()
![]()
Ollaan kuuluisia.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Nyt näköjään riittää enemmänkin juttua Hompusta. 8)arisel kirjoitti:Tulin kotiin, avasin television - ja siinä luki Hopeinen Omena!![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Macco »
Jossain välissä oli reilusti yli 400.Anghorn kirjoitti:377 käyttäjää paikalla... 8)
Viesti Kirjoittaja arisel »
Jääkö noista joku rekisteri?Macco kirjoitti:Jossain välissä oli reilusti yli 400.Anghorn kirjoitti:377 käyttäjää paikalla... 8)
Eiköhän jotain tilastoja löydy, mutta itse kävin sopivassa saumassa lunttaamassa etusivulta.arisel kirjoitti:Jääkö noista joku rekisteri?Macco kirjoitti:Jossain välissä oli reilusti yli 400.Anghorn kirjoitti:377 käyttäjää paikalla... 8)![]()
Onko tilastoja ja käyriä!?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mene etusivulle ja paina Komento+f, laita hakusanaksi "Tilastot" niin löydät.arisel kirjoitti:Mistäkohtaa se sauma löytyy!?![]()
Viesti Kirjoittaja hatey »
Juu, en osta tietosanakirjasarjaa.Anghorn kirjoitti:Työhaastattelu (1/2) oli suksee. Palkkasivat mut siltä istumalta. Tiistaina alkaa palkallinen koulutus. 8)
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Mihinkäs sitä mentiin töihin?Anghorn kirjoitti:Työhaastattelu (1/2) oli suksee. Palkkasivat mut siltä istumalta. Tiistaina alkaa palkallinen koulutus. 8)
Siitä tuli joku puhelinmyyjä. On keksinyt itselleen jonkun hienon tittelin (joku neuvottelija), mutta puhelinmyyjä se on. Ei siinä nimittäin ole neuvoteltavaa, jos minä sanon luurin toisessa päässä "ei". Tai no, yleensä sanon että mulla on Mac, ja puhelu loppuu siihenPikkuroope kirjoitti:Mihinkäs sitä mentiin töihin?Anghorn kirjoitti:Työhaastattelu (1/2) oli suksee. Palkkasivat mut siltä istumalta. Tiistaina alkaa palkallinen koulutus. 8)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mun numeroa et saa tiedustelusta, enkä edelleenkään tilaa mitään.Anghorn kirjoitti:Olen telemarkkinointialan myyntineuvottelija. Sille, joka jotain muuta väittää, lankeaa ensimmäinen puhelu. Toisaalta Maccolle en soita kyllä mistään hinnasta muutenkaan.
Roope, työpaikkana siis MediaPex siinä Veskulla Riku Motorin (tai no entisen RM:n) naapurissa.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Hienojen titteleiden keksiminen pienille, typerille, tylsille tjsp. tehtäville on hauskaa. Varsinkin, jos sen saa kuulostamaa korkealta asemalta.Macco kirjoitti:Siitä tuli joku puhelinmyyjä. On keksinyt itselleen jonkun hienon tittelin (joku neuvottelija), mutta puhelinmyyjä se on. Ei siinä nimittäin ole neuvoteltavaa, jos minä sanon luurin toisessa päässä "ei". Tai no, yleensä sanon että mulla on Mac, ja puhelu loppuu siihen [:D]
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kerros samantien numeros, mistä soittelet niin laitan sen spesiaalilistaan puhelimeeniAnghorn kirjoitti:Olen telemarkkinointialan myyntineuvottelija. Sille, joka jotain muuta väittää, lankeaa ensimmäinen puhelu. Toisaalta Maccolle en soita kyllä mistään hinnasta muutenkaan.
Roope, työpaikkana siis MediaPex siinä Veskulla Riku Motorin (tai no entisen RM:n) naapurissa.
Mulla taitaa jo kaikki MediaPexin numerot ollakin spesiaalilistallaAnniel kirjoitti:Kerros samantien numeros, mistä soittelet niin laitan sen spesiaalilistaan puhelimeeniAnghorn kirjoitti:Olen telemarkkinointialan myyntineuvottelija. Sille, joka jotain muuta väittää, lankeaa ensimmäinen puhelu. Toisaalta Maccolle en soita kyllä mistään hinnasta muutenkaan.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Oma veikkaus on max 1kk kestämistä duunissa.Anghorn kirjoitti:Olen telemarkkinointialan myyntineuvottelija/MediaPex
Viesti Kirjoittaja Lare »
Et ole vielä soitanut mulle. Voi onko se vasta hankalat asiakkaat -jatkokoulutuskurssilla vasta?Anghorn kirjoitti:Tiistaina alkaa palkallinen koulutus. 8)
Sinä olet se myyntineuvottelu-alan loppuhirviö tasolla kymmenen. Sitten kun kaikki muut tapaukset on selätetty, soi sinun puhelimesi.Lare kirjoitti:Et ole vielä soitanut mulle. Voi onko se vasta hankalat asiakkaat -jatkokoulutuskurssilla vasta?Anghorn kirjoitti:Tiistaina alkaa palkallinen koulutus. 8)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Erño on nyt siis jäänyt lukkojen taakse sinne pakastimeen ja syö henkensä pitimiksi jätskit sieltä pakkasesta. Käykää nyt joku päästämässä se poies sieltä. Kuka nyt lähimpänä sattuu olemaan...Erño kirjoitti:Nams! Karpalot on hyvejä jätskin kanssa"On jäätelö hyvää, kun yksin syö".
Viesti Kirjoittaja Erño »
Minua ette täältä ulos saa! Täälon mukavan vilpoa ja hämärää.Macco kirjoitti:Erño on nyt siis jäänyt lukkojen taakse sinne pakastimeen ja syö henkensä pitimiksi jätskit sieltä pakkasesta. Käykää nyt joku päästämässä se poies sieltä. Kuka nyt lähimpänä sattuu olemaan...Erño kirjoitti:Nams! Karpalot on hyvejä jätskin kanssa"On jäätelö hyvää, kun yksin syö".